Kills on Road & Street

Postprzez radekkm » 9 wrz 2008, 19:02

marek napisał(a):a ja dostalem od nowego CLSa 350

<głaszcze>
chyba czas na nowy intercooler i mbc <diabełek>
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Widelec » 9 wrz 2008, 21:01

Gibsong napisał(a):RIKI – w 1.9 TDI od pewnej mocy już się chyba nie da bez dymu, a żeby choć w przybliżeniu nie dostać od 55 AMG to tych koni trzeba mieć,

ten Leon to była jakaś uturbiona benzyna :] napęd na przód, ale cholernie mocny... od dwójki jak nie miał problemów z trakcją wyrywał maksymalnie do przodu...
Forumowicz
 
Od: 14 maja 2007, 23:13
Posty: 560
Skąd: Gdańsk

Postprzez KANAL » 9 wrz 2008, 22:31

A ja pierwszy raz opisze cos ciekawego w tym temacie... nie byl to 100%towy kill ale zawsze... odwozilem kobietke do domku i na horyzoncie pojawila sie nowa BMW serii 3, czerwona, ladna felga z jakimis czarnymi pasami (prawie jak VIPER ale bardziej po prawej stronie, nie po srodku)... a ze zmienilem filtr powietrza i pobawilem sie srubka przy przepustnicy postanowilem zamiast skrecic w lewo pojechac z kobietka w przeciwnym kierunku. Cisne za buma i juz widdze ze ma jedna koncowke wydechu. Pierwsze skrzyzowanie jak na zlosc czerwone swiatlo... ale stajemy na drugim, prawy pas zajety przez e36 wiec staje za czerwona beemka, otwieram okienko zeby posluchac co sie dzieje i slysze z czerwonej beemki jakiegos cwaniaka ktory spiewa obrazliwe teksty na legie warszawa. Gazuje troszke xedosa, tak do 3 tysi, obok czerwonej bety, e36 – kierownik tez sie zezloscil i cisnie na luzie w gaz... pasazer z czerwonej trojeczki 'wyje' i smieje sie ze pewnie silnik padaczka... pomaranczowe – e36 wyrwala pieknie do przodu zostawiac Nas (czerwona, nowa trojeczke i mnie za nia) na lewym pasie. Ruszaja 'cwaniacy' przede mna. Ja dodaje gazu z 1,5tys obrotow, kola piszcza do konca pierwszego biegu, przejezdzamy nastepne skrzyzowanie, swiatlo zielone, ok.120km/h... dojezdzamy w koncu do kolejnych swiatel. Udaje mi sie stanac obok tych cwaniakow co to smiali sie ze slabego motoru w xedosie i e36. O dziwo za kierownica siedzi blondynka, nawet urodziwa, na siedzeniu obok cwaniak ktory cos tam mruczy pod nosem. Swiatla sie zmieniala... rura :D Czerwona, nowa trojeczka zostaje w tyle mimo tego ze slysze bardziej jej silnik niz mojego xedosika. W lusterku widze ze panienka zaczyna wyprzedzac co tylko sie da i jechalo po prawym pasie na podwojnej ciaglej i skrzyzowaniach... kolejne swiatla i zielone, zaraz za nimi ostry zakret, ciagle przed czerwona trojeczka.... dwa pasy ruchu, cisniemy ostro... 2 gi bieg 90km/h, trojka 130... beemka za mna, zaczyna sie ruch i ostry luk w lewo... odpuszczam, panna robi slalom pomiedzy samochodami i ledwo, scinajac zakret, wychodzi na prosta :) Oni pojechali prosto na kierunku w prawo (chyba troszke ja sytuacja przerosla), ja skrecilem w centrum... pokazalem im slaby motor w Xedosie :D
'Błoto z wozu, koniom lzej' – Polska Kronika Filmowa
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=57848
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 sie 2006, 13:36
Posty: 115
Skąd: woj Łodzkie
Auto: Audi A6 C5 1.8T AEB
Audi A4 B5 2.6V6

Postprzez Gib » 9 wrz 2008, 23:02

Objechany dwa razy A180 CDI, wiem że to nie jedzie, ale skoro nie jedzie to po co się ściga. Również na powsińskiej dwie próby z BGFB6
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez siewi » 9 wrz 2008, 23:15

Gibsong napisał(a):Również na powsińskiej dwie próby z BGFB6

Gibsong górą ale jeszcze potrenuje <lol>
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2007, 00:35
Posty: 266
Skąd: Lidzbark
Auto: Suzuki Grand Vitara XL7, 2002, 2.7 V6

Postprzez Gib » 9 wrz 2008, 23:17

ten drugi to miałeś RT 0,0 chyba a potem wyszła przewaga mocy FSa.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 9 wrz 2008, 23:27

kill na M3 ale nie wiem czy sie scigala :P buda ta przedostatnia
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez majorkca » 10 wrz 2008, 09:10

Gibsong napisał(a):Również na powsińskiej dwie próby z BGFB6

ile dla ciebie ?
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez Pyton162 » 10 wrz 2008, 10:17

dzis jadac do pracy napotkałem na swiatlach na mazde mx3 1.6 juz z nowa deska wiec silnik 1.6 107km z dwoma łebkami za w srodku , wymienilismy spojrzenia i juz bylo wiadomo o co chodzi :) .Oj dusili biedna mazde ale dostali tak po pupie ze na następnych swiatlach z pokora pytali co mam za silnik , ah dobrze ze padlina wrocila do zdrowia :]
Pyton162
 

Postprzez radekkm » 10 wrz 2008, 10:55

kill na M3

nie ma sie czemu dziwic biarac pod uwage Twoj czas na 1/4,mam nadzieje ze kiedys polatam z Toba :D
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez bazyl wspaniały » 10 wrz 2008, 11:50

a mnie objechał xed6 zaby132 :| jak wymienię sprzęgło to się odgryze <killer> bo teraz to bliżej mi do automatu niż manuala z tym sprzegłem ;)
Obrazek
"... prędkość była ok, to zakręt był za wąski..."
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 mar 2006, 19:10
Posty: 3713 (0/2)
Skąd: stalowa wola
Auto: ś.p 626 GE FP
ś.p 626 GE KL
ś.p XEDOS9 KF
ś.p Fiesta 1,3
Grand Caravan 3.3LPG :D
Virago 535

Postprzez marek » 10 wrz 2008, 13:15

Gibsong napisał(a):wiem że to nie jedzie, ale skoro nie jedzie to po co się ściga.




eee jak jeżdże Ducato to też się scigam. 127 koni, ze 400Nm i start z dwójki. Dzis sklepałem Corolle nową , a koleś myślał ze zdąży na zamykającym się pasie za światłami zjechać :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Pyton162 » 10 wrz 2008, 15:48

ciagnie do fiata <lol> :P
Pyton162
 

Postprzez Riki » 10 wrz 2008, 15:59

Gibsong napisał(a):RIKI – w 1.9 TDI od pewnej mocy już się chyba nie da bez dymu,


No jasne że tak.. :) u mnie jak zmienie ustawienia też dymi jak Ikarus żyłowany pod górę <lol> (niebawem się to zmieni..)

yiabol napisał(a):Jakie osiągi może mieć nowa 6 DiTD po chipie?


6 CiTD ;) (DiTD to motor starszej generacji, bez CR itd) osiągi.... nie znam ale moc na poziomie 170KM i moment niecałych 400NM jest do zrobienia.


marek napisał(a):Dzis sklepałem Corolle nową


Jaki motor?

Pyton162 napisał(a):ciagnie do fiata


:D
mazparts.pl
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 29 sty 2004, 21:48
Posty: 5595 (6/3)
Skąd: Warszawa
Auto: 626 GE KL '94

Postprzez Gib » 10 wrz 2008, 16:28

majorkca napisał(a):
Gibsong napisał(a):Również na powsińskiej dwie próby z BGFB6

ile dla ciebie ?


2-0 w drugim wyścigu 323 pięknie wyszło, ja zmieliłem a od 2b już moja. Ile długości nie wiem.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez yiabol » 10 wrz 2008, 18:19

marek napisał(a):eee jak jeżdże Ducato to też się scigam. 127 koni, ze 400Nm i start z dwójki. Dzis sklepałem Corolle nową , a koleś myślał ze zdąży na zamykającym się pasie za światłami zjechać :P


heh skąd ja to znam <lol> sam jeżdze IVECO 136 hp momentu w ciul... i ciut ciut...
nie powiem nie jeden się już oszukał <lol>
To co marek kiedy się ustawiamy na mały race! <lol>

Riki napisał(a):6 CiTD ;) (DiTD to motor starszej generacji, bez CR itd) osiągi.... nie znam ale moc na poziomie 170KM i moment niecałych 400NM jest do zrobienia.

a to musiał być ten starszy... DiTD ale chyba po jakimś dobrym programie bo strasznie kopcił :P
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez Gib » 10 wrz 2008, 18:46

dajcie spokoj z tym momentem, dizle o porównywalnej mocy (120 KM) mają około 280-300 Nm i co im to daje w wyścigu?
Zripostuje tak że nie jedno doblo jtd czy partner hdi myślał że da radę mazdzie i się oszukał. O większych klocach typu iveco i ducato nawet nie mówię.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez check » 10 wrz 2008, 19:54

Gibsong napisał(a):dajcie spokoj z tym momentem,

dokładnie, co z tego,że moment w dieslu duży jak np. maksymalny moment obrotowy w dieslu jest przy 2000rpm zaś po przekroczeniu 3000rpm moment spada na łeb na szyję.. jak ktoś powiedział lepiej mieć 160NM@6000rpm niż 400Nm@2000rpm
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 14:29
Posty: 753

Postprzez ravo » 10 wrz 2008, 20:36

Gibsong napisał(a):Zripostuje tak że nie jedno doblo jtd czy partner hdi myślał że da radę mazdzie i się oszukał. O większych klocach typu iveco i ducato nawet nie mówię.

bo zazwczaj sa zaladowane :)


moment to przyspieszenie
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Adaś » 10 wrz 2008, 20:38

ravo napisał(a):moment to przyspieszenie

tutaj CRXy są chyba wyjątkiem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje