marek napisał(a):a ja dostalem od nowego CLSa 350
chyba czas na nowy intercooler i mbc

www.mazdaspeed.pl
Gibsong napisał(a):RIKI – w 1.9 TDI od pewnej mocy już się chyba nie da bez dymu, a żeby choć w przybliżeniu nie dostać od 55 AMG to tych koni trzeba mieć,
napęd na przód, ale cholernie mocny... od dwójki jak nie miał problemów z trakcją wyrywał maksymalnie do przodu...


Gibsong napisał(a):Również na powsińskiej dwie próby z BGFB6

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
bo teraz to bliżej mi do automatu niż manuala z tym sprzegłem 
Gibsong napisał(a):wiem że to nie jedzie, ale skoro nie jedzie to po co się ściga.
Gibsong napisał(a):RIKI – w 1.9 TDI od pewnej mocy już się chyba nie da bez dymu,
(niebawem się to zmieni..) yiabol napisał(a):Jakie osiągi może mieć nowa 6 DiTD po chipie?
marek napisał(a):Dzis sklepałem Corolle nową
Pyton162 napisał(a):ciagnie do fiata
majorkca napisał(a):Gibsong napisał(a):Również na powsińskiej dwie próby z BGFB6
ile dla ciebie ?
marek napisał(a):eee jak jeżdże Ducato to też się scigam. 127 koni, ze 400Nm i start z dwójki. Dzis sklepałem Corolle nową , a koleś myślał ze zdąży na zamykającym się pasie za światłami zjechać
sam jeżdze IVECO 136 hp momentu w ciul... i ciut ciut...

Riki napisał(a):6 CiTD(DiTD to motor starszej generacji, bez CR itd) osiągi.... nie znam ale moc na poziomie 170KM i moment niecałych 400NM jest do zrobienia.

Gibsong napisał(a):dajcie spokoj z tym momentem,

Gibsong napisał(a):Zripostuje tak że nie jedno doblo jtd czy partner hdi myślał że da radę mazdzie i się oszukał. O większych klocach typu iveco i ducato nawet nie mówię.
ravo napisał(a):moment to przyspieszenie
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderatorzy Tuning i modyfikacje