Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu
Witam, właśnie stałem się posiadaczem (mam nadzieję żw szczęśliwym
) 6 GG 2.3
Narazie zrobiłem tylko kilkadziesiąt kilometrów więc do opinii jeszcze daleko...
ale przesiadając się z BJ 1.8 różnica znaczna
będę zdawał realację z tego jak się sprawuje...
P.S.
Mam pytanie do zanawców tematu GG:
Auto jest sprowadzone ze Swajcarii i w papierach ma napisane Sport – czy była taka wersja (ja słyszałem tylko o TOP) a jeśli tak to czym ona się różni od TOP-a?

Narazie zrobiłem tylko kilkadziesiąt kilometrów więc do opinii jeszcze daleko...
ale przesiadając się z BJ 1.8 różnica znaczna
P.S.
Mam pytanie do zanawców tematu GG:
Auto jest sprowadzone ze Swajcarii i w papierach ma napisane Sport – czy była taka wersja (ja słyszałem tylko o TOP) a jeśli tak to czym ona się różni od TOP-a?
FG2 K20 + Fujita CAI + MagnaFlow CatBack
- Od: 24 kwi 2006, 17:12
- Posty: 29
- Skąd: Warszawa
- Auto: 6 GG L3 – sprzedane
FG2 K20 – obecnie
http://www.mazda.co.uk/NR/rdonlyres/7B0 ... ations.pdf tu jest cos o wersjach. Nie wiem jakie sa wersje w Szwajcarii,ale w UK sa inne nazwy wersji niz w Polsce. W Uk idzie od S,TS,TS2,Sport,Mps sa jeszcze Tamura i Sakata(Sakata nie wiele odbiega od S). Wersja Sport jest tylko z silnikiem 2.3 i wydaje mi sie ze odpowiada to wersji Top. Nie jestem na 100tke pewny.
-
Gość
pavlos napisał(a):http://www.mazda.co.uk/NR/rdonlyres/7B086108-A26C-4CCA-9CE7-D9B6D862349D/0/Mazda6_Specifications.pdf tu jest cos o wersjach. Nie wiem jakie sa wersje w Szwajcarii,ale w UK sa inne nazwy wersji niz w Polsce. W Uk idzie od S,TS,TS2,Sport,Mps sa jeszcze Tamura i Sakata(Sakata nie wiele odbiega od S). Wersja Sport jest tylko z silnikiem 2.3 i wydaje mi sie ze odpowiada to wersji Top. Nie jestem na 100tke pewny.
Czy jest to specyfikacja przed czy po lifta?
- Od: 2 sty 2008, 13:11
- Posty: 17
- Skąd: Warszawa
- Auto: Laguna I (94)
=> www.mazdaspeed.pl/temp/6_02.pdf
Tutaj jest polska specyfikacja z początku produkcji, jak się okazuje – zgodna ze szwajcarską
Tutaj jest polska specyfikacja z początku produkcji, jak się okazuje – zgodna ze szwajcarską
Globy napisał(a):=> www.mazdaspeed.pl/temp/6_02.pdf
Tutaj jest polska specyfikacja z początku produkcji, jak się okazuje – zgodna ze szwajcarską
Bardzo dziękuję
I dodatkowo pytanko:
Na jakiej zasadzie działa automatyczne poziomowanie zawieszenia w wersji kombi?
PZDR
- Od: 2 sty 2008, 13:11
- Posty: 17
- Skąd: Warszawa
- Auto: Laguna I (94)
LesHecK napisał(a):Na jakiej zasadzie działa automatyczne poziomowanie zawieszenia w wersji kombi?
Właśnie
[url]http://www.rajskiesiedlisko.pl[/url] | Agroturystyka
- Od: 14 sty 2008, 20:09
- Posty: 123
- Skąd: Poznań
- Auto: Mazda 6 GH 2.0 RF-7J
Orientuje się ktoś może, gdzie można wgrać nowy soft do M6 2.3 turbo (MPS) ? W ASO w Mazdzie powiedzieli mi, że nie maja wiedzy na ten temat
poza tym mam wersje US do której nic nie mają bo dopiero Mazda ma ich zaopatrzyć
– wymiękłem w tym ASO bo odczuwałem, że kolesie totalnie nic nie wiedza na temat MAZD – co pytanie to tym większy znak zapytania nad ich głowami 
Pozdrawiam,
Piotrek (Gryzoon)

Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
Piotrek (Gryzoon)

Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
- Od: 30 paź 2006, 12:35
- Posty: 160
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 DI Turbo
A AZ Auto?
no u nich nie bylem – bylem w Mazdzie na Katowickiej – ale do AZ Auto się przejadę, robiłem u nich wcześniej MX-6 i zrobili dobrze – przynajmniej nie sprawiają wrażenia, że nie się na niczym nie znają 
Pozdrawiam,
Piotrek (Gryzoon)

Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
Piotrek (Gryzoon)

Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
- Od: 30 paź 2006, 12:35
- Posty: 160
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6 MPS 2.3 DI Turbo
Tak, bo te nowe serwisy... jeszcze muszą się trochę nauczyć
Jeśli dobrze pamiętam, to chłopaki od MPS'ów z Warszawy jeździli właśnie do AZ, sam zresztą chcę do nich podjechać po nowy soft automatu. Ewentualnie zadzwoń do Lublina
Powodzenia!
diodaq napisał(a):1. wydaje mi sie ze silnik glosno pracuje, tzn klekocze. Znajomy ma passata tdi i jego chodzi jakby ciszej
Klekocze, a jakże. Musi klekotać. ale żeby głośniej niż Passat?
diodaq napisał(a):2. sprzeglo ciezko sie wciska
Sprzęgło jest twarde jak beton. W korkach może noga szybko rozboleć. Taka już jej uroda. W nowej 6 sprzęgło chodzi o wiele, wiele lżej.
diodaq napisał(a):4.zawsze wydawalo mi sie ze diesle sa bardzo elastyczne ale u mnie na 5tym biegu, ponizej 60km/h juz zaczyna szarpac i musze redukowac
Jak będziesz tak dalej jeździł to popsujesz sobie samochód. To nie jest wolnossący klekot z dwudziestoletniego Mercedesa. Wejdź do działu diesel i znajdź temat o technice jazdy nowoczesnym dieslem. Póki nie przeczytasz zrób przysługę sobie i swojemu silnikowi i nie schodź poniżej 1500 obrotów.
diodaq napisał(a):5. dzis rano po odpaleniu slyszalem jakby jednostajne obcieranie, czestotliwosc sie zwiekszala wraz z wzrostem obrotow, powyzej 2,5tys odglos znikal. Po rozgrzaniu silnika odglos zniknal.
Jak na mój gust to diesel hałasuje. Szczególnie, kiedy jest nierozgrzany. Dla świętego spokoju pojedź na sprawdzenie do jakiegoś warsztatu, najlepiej do Jaksy.

- Od: 20 sty 2006, 16:37
- Posty: 183
- Skąd: Krypa
- Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)
Właśnie, które to diesle były elastyczne poniżej 1500 obr.? Czy coś przegapiłem na rynku?Summit napisał(a):diodaq napisał:
4.zawsze wydawalo mi sie ze diesle sa bardzo elastyczne ale u mnie na 5tym biegu, ponizej 60km/h juz zaczyna szarpac i musze redukowac
Jak będziesz tak dalej jeździł to popsujesz sobie samochód.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Adsense [Bot] i 4 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6