Mazda6 (GG / GY) – Informacje i opinie o modelu

Mazda6 2002–2007

Postprzez diodaq » 17 sie 2008, 22:38

skad dokladnie to nie wiem ale metaliczny nie jest, cos jakby jakis pasek obcieral. Jutro jade oddac auto do mechanika na zmiane rozrzadu i oleju, to przy okazji posprawdza wszystko
Początkujący
 
Od: 17 sie 2008, 20:02
Posty: 15
Auto: mazda 6 2.0 CiTD 136bhp '03

Postprzez Bany » 19 sie 2008, 20:37

Witam, właśnie stałem się posiadaczem (mam nadzieję żw szczęśliwym <jupi> ) 6 GG 2.3
Narazie zrobiłem tylko kilkadziesiąt kilometrów więc do opinii jeszcze daleko...
ale przesiadając się z BJ 1.8 różnica znaczna :D będę zdawał realację z tego jak się sprawuje...

P.S.
Mam pytanie do zanawców tematu GG:
Auto jest sprowadzone ze Swajcarii i w papierach ma napisane Sport – czy była taka wersja (ja słyszałem tylko o TOP) a jeśli tak to czym ona się różni od TOP-a?
FG2 K20 + Fujita CAI + MagnaFlow CatBack
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2006, 17:12
Posty: 29
Skąd: Warszawa
Auto: 6 GG L3 – sprzedane
FG2 K20 – obecnie

Postprzez mcbeth » 19 sie 2008, 20:49

Bany napisał(a):papierach ma napisane Sport

To wersja nadwozia – 5d

Top (Comfort, Exclusive, Active itd.) to wersja wyposażenia.
2B || !(2B) ? by mcbeth
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 lut 2007, 14:29
Posty: 817
Skąd: 3miasto
Auto: M6 GG1 MZR-CD 143KM '07 Active+ / Legacy 2.0R 165KM AT S-AWD '07

Postprzez Gość » 19 sie 2008, 21:04

http://www.mazda.co.uk/NR/rdonlyres/7B0 ... ations.pdf tu jest cos o wersjach. Nie wiem jakie sa wersje w Szwajcarii,ale w UK sa inne nazwy wersji niz w Polsce. W Uk idzie od S,TS,TS2,Sport,Mps sa jeszcze Tamura i Sakata(Sakata nie wiele odbiega od S). Wersja Sport jest tylko z silnikiem 2.3 i wydaje mi sie ze odpowiada to wersji Top. Nie jestem na 100tke pewny.
Gość
 

Postprzez LesHecK » 19 sie 2008, 21:12

pavlos napisał(a):http://www.mazda.co.uk/NR/rdonlyres/7B086108-A26C-4CCA-9CE7-D9B6D862349D/0/Mazda6_Specifications.pdf tu jest cos o wersjach. Nie wiem jakie sa wersje w Szwajcarii,ale w UK sa inne nazwy wersji niz w Polsce. W Uk idzie od S,TS,TS2,Sport,Mps sa jeszcze Tamura i Sakata(Sakata nie wiele odbiega od S). Wersja Sport jest tylko z silnikiem 2.3 i wydaje mi sie ze odpowiada to wersji Top. Nie jestem na 100tke pewny.


Czy jest to specyfikacja przed czy po lifta?
Początkujący
 
Od: 2 sty 2008, 13:11
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Auto: Laguna I (94)

Postprzez Gość » 19 sie 2008, 21:25

Zdjecia na dole sa polifcie,data pazdziernik 2005. Musi byc polifcie.
Gość
 

Postprzez LesHecK » 20 sie 2008, 08:03

pavlos napisał(a):Zdjecia na dole sa polifcie,data pazdziernik 2005. Musi byc polifcie.


A czy można prosić o wklejenie linku do specyfikacji przedliftowych?
Szukałem na forum ale coś nie mogę dać rady?

Dzięki
Początkujący
 
Od: 2 sty 2008, 13:11
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Auto: Laguna I (94)

Postprzez Globy » 21 sie 2008, 19:28

=> www.mazdaspeed.pl/temp/6_02.pdf

Tutaj jest polska specyfikacja z początku produkcji, jak się okazuje – zgodna ze szwajcarską <usmiech>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez LesHecK » 22 sie 2008, 12:52

Globy napisał(a):=> www.mazdaspeed.pl/temp/6_02.pdf

Tutaj jest polska specyfikacja z początku produkcji, jak się okazuje – zgodna ze szwajcarską <usmiech>


Bardzo dziękuję :)

I dodatkowo pytanko:

Na jakiej zasadzie działa automatyczne poziomowanie zawieszenia w wersji kombi?

PZDR
Początkujący
 
Od: 2 sty 2008, 13:11
Posty: 17
Skąd: Warszawa
Auto: Laguna I (94)

Postprzez zoltrix » 22 sie 2008, 16:00

LesHecK napisał(a):Na jakiej zasadzie działa automatyczne poziomowanie zawieszenia w wersji kombi?

Właśnie :D Mnie tez to ciekawi. Ostatnio załadowałem bagażnik spora ilością ciężkich rzeczy i auto siadło. W instrukcji było chyba napisane,ze po kilku kilometrach się dostroi, ale nie zauważyłem różnicy po przejechaniu 80 km.(Prezentowało się na "obniżonym" zawieszeniu dużo lepiej :P )
[url]http://www.rajskiesiedlisko.pl[/url] | Agroturystyka
Forumowicz
 
Od: 14 sty 2008, 20:09
Posty: 123
Skąd: Poznań
Auto: Mazda 6 GH 2.0 RF-7J

Postprzez gryzoon » 23 sie 2008, 13:38

Orientuje się ktoś może, gdzie można wgrać nowy soft do M6 2.3 turbo (MPS) ? W ASO w Mazdzie powiedzieli mi, że nie maja wiedzy na ten temat :) poza tym mam wersje US do której nic nie mają bo dopiero Mazda ma ich zaopatrzyć :D – wymiękłem w tym ASO bo odczuwałem, że kolesie totalnie nic nie wiedza na temat MAZD – co pytanie to tym większy znak zapytania nad ich głowami :D
Pozdrawiam,
Piotrek (Gryzoon)
Obrazek
Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2006, 12:35
Posty: 160
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 DI Turbo

Postprzez Globy » 23 sie 2008, 13:43

A AZ Auto?
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez gryzoon » 23 sie 2008, 13:51

no u nich nie bylem – bylem w Mazdzie na Katowickiej – ale do AZ Auto się przejadę, robiłem u nich wcześniej MX-6 i zrobili dobrze – przynajmniej nie sprawiają wrażenia, że nie się na niczym nie znają :)
Pozdrawiam,
Piotrek (Gryzoon)
Obrazek
Baza Aut od nieuczciwych sprzedawców – zapraszam do wpisywania takich aut :)
Rozkodowywanie numerów VIN Kupujesz auto? SPRAWDŹ VIN
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 paź 2006, 12:35
Posty: 160
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 MPS 2.3 DI Turbo

Postprzez Globy » 23 sie 2008, 14:25

Tak, bo te nowe serwisy... jeszcze muszą się trochę nauczyć ;) Jeśli dobrze pamiętam, to chłopaki od MPS'ów z Warszawy jeździli właśnie do AZ, sam zresztą chcę do nich podjechać po nowy soft automatu. Ewentualnie zadzwoń do Lublina <usmiech> Powodzenia!
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez hteb » 23 sie 2008, 15:47

Nowy sofcik to fajna sprawa :) Serio jakoś skrzynia a/t jakoś sprawniej działa – może to placebo za 200pln ale efekt jest fajny :)
Forumowicz
 
Od: 9 cze 2008, 09:25
Posty: 74
Auto: Audi S4

Postprzez Summit » 23 sie 2008, 22:22

diodaq napisał(a):1. wydaje mi sie ze silnik glosno pracuje, tzn klekocze. Znajomy ma passata tdi i jego chodzi jakby ciszej

Klekocze, a jakże. Musi klekotać. ale żeby głośniej niż Passat? :| Sprawdź może olej.
diodaq napisał(a):2. sprzeglo ciezko sie wciska

Sprzęgło jest twarde jak beton. W korkach może noga szybko rozboleć. Taka już jej uroda. W nowej 6 sprzęgło chodzi o wiele, wiele lżej.
diodaq napisał(a):4.zawsze wydawalo mi sie ze diesle sa bardzo elastyczne ale u mnie na 5tym biegu, ponizej 60km/h juz zaczyna szarpac i musze redukowac

Jak będziesz tak dalej jeździł to popsujesz sobie samochód. To nie jest wolnossący klekot z dwudziestoletniego Mercedesa. Wejdź do działu diesel i znajdź temat o technice jazdy nowoczesnym dieslem. Póki nie przeczytasz zrób przysługę sobie i swojemu silnikowi i nie schodź poniżej 1500 obrotów.
diodaq napisał(a):5. dzis rano po odpaleniu slyszalem jakby jednostajne obcieranie, czestotliwosc sie zwiekszala wraz z wzrostem obrotow, powyzej 2,5tys odglos znikal. Po rozgrzaniu silnika odglos zniknal.

Jak na mój gust to diesel hałasuje. Szczególnie, kiedy jest nierozgrzany. Dla świętego spokoju pojedź na sprawdzenie do jakiegoś warsztatu, najlepiej do Jaksy.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2006, 16:37
Posty: 183
Skąd: Krypa
Auto: Mazda 6 GG '07 2.0 LF 147KM A/T
Mazda 6 GG '07 MZR-CD 143KM Active (była, ale się rozbiła)

Postprzez domin1979 » 23 sie 2008, 22:29

Summit napisał(a):diodaq napisał:
4.zawsze wydawalo mi sie ze diesle sa bardzo elastyczne ale u mnie na 5tym biegu, ponizej 60km/h juz zaczyna szarpac i musze redukowac

Jak będziesz tak dalej jeździł to popsujesz sobie samochód.
Właśnie, które to diesle były elastyczne poniżej 1500 obr.? Czy coś przegapiłem na rynku? :P Nawet benzyniak TFSI, który ma i kompresor i sprężarkę idzie dopiero od 1500...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez jerkow » 5 wrz 2008, 20:32

Witam.Prosze powiedzcie czy w mazdzie 6 z motorem 2.3 litra z roku 2003 jest bezpośredni wtrysk paliwa??
Dziękuję
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2004, 07:35
Posty: 38
Skąd: jastrzębie zdrój
Auto: MAZDA 626 2.0 16V XEDOS 9 2,5

Postprzez magicadm » 5 wrz 2008, 20:40

Na szczęście nie :)
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez jerkow » 5 wrz 2008, 20:55

Kamień z serca.Dzięki
Forumowicz
 
Od: 2 wrz 2004, 07:35
Posty: 38
Skąd: jastrzębie zdrój
Auto: MAZDA 626 2.0 16V XEDOS 9 2,5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6