Mazda 323F BA J-Spec KL-ZE
ja też mam podobny dolot zrobiony do tego który ty bedziesz miał tak mi sie wydaje z tego co napisałes.Mój stożek znajduje sie własnie na dole
-
Pyton162
Wczoraj naszło mnie i nakręciłem kilka filmików. Oto jeden z nich
http://www.mazdaspeed.pl/download/ba_klze_01.avi
http://www.mazdaspeed.pl/download/ba_klze_01.avi
xXx napisał(a):Czy to rozwiązanie sprawdziło się u Ciebie Czy stożek nie brudzi się i nie zalewa wodą
Zimne powietrze na pewno ma...
Slyszalem, ze nie jest to dobre rozwiazanie. W naszych warunkach stozek sie strasznie brudzi. Dochodzi do tego jeszcze kwestia pojemnosci ukladu dolotowego czy jak to sie tam nazywa... (nie bijcie jezeli cos nie tak napisalem)... Ja u siebie mam power rure ze stozkiem (KingDragon) w miejscu seryjnej puszki. Zostawilem tylko oryginalny plastik naprowadzajacy zimne powietrze na stozek i odgrodzilem stozek od silnika. Caly uklad spisuje sie super (i ten dzwiek

Pzdr.
- Od: 14 wrz 2004, 15:45
- Posty: 393
- Skąd: Wa-wa
- Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II
...spotkaliśmy sie wczoraj tylku ciut za późno
niezłe przyśpieszenie od 60-80
ciekawa jak elastyczność w tym przedziale
i wogóle fajnie ciągnie...
90 PS 125Nm i 850 kg
nieco przytulona do ziemi i na boskiej króciutkiej skrzyni
- Od: 13 wrz 2004, 19:40
- Posty: 181
- Skąd: Świdnik
- Auto: Corsa B 1.4 16v
co do zabrudzen stożka to nie mam żadnych problemów nie zalewa go woda a czyszę go co 30 tyś km no i ten dzwięk silnika poprostu bajka
-
Pyton162
Jerry napisał(a):ja bym dawał rure od zderzaka
I ja wlasnie tak zamierzam zrobic. Przegladalem kiedys testy ukladow dolotowych i w 99% najlepsze efekty byly kiedy stozek zostawal w miejscu seryjnej puszki (oczywiscie termicznie odizolowany od komory silnika).
Inna sprawa to ile masz miejsca pod maska... Wydaje mi sie ze xXx masz juz calkiem niezle napchane i dlatego szukasz innego rozwiazania...
Pzdr.
- Od: 14 wrz 2004, 15:45
- Posty: 393
- Skąd: Wa-wa
- Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II
xXx filterek sie nie brudzi za bardzo bo własnie osłona jest cała pod silnikem a stożek mam zamocowany prawie na tej samej wysokości co fabryczny nawiew który wychodzi ze zderzaka , gość który mi to zakładał powiedział że niżej nie mam sensu
-
Pyton162
to super że zakładasz ten stożek i usłyszysz jaki miły dzwięk dochodzi z zasysającego stożka , a swoją droga jaką moc masz w tym siliniczku ?
-
Pyton162
Właśnie po raz pierwszy przeczytałem cały wątek (wcześniej nie zagladałem). Jestem pod ogromnym wrażeniem tego czego dokonałeś. Cieszę się że wszystko się udało!
Czy już założyłeś elementy, na które oczekiwałeś?
Chyba klub powinien Ci jakiegoś mazdo-nobla wręczyć
Czy już założyłeś elementy, na które oczekiwałeś?
Chyba klub powinien Ci jakiegoś mazdo-nobla wręczyć
Jarek
- Od: 19 sie 2004, 13:25
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323C BA
Czytając wątek zapomniałem że jestem w pracy i powinienem zajmować się innymi rzeczami
Czy Twoja F miała standardowo 2.0 V6 ? i co z innymi elementami np półośki, wymieniłeś?
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Czy Twoja F miała standardowo 2.0 V6 ? i co z innymi elementami np półośki, wymieniłeś?
Jarek
- Od: 19 sie 2004, 13:25
- Posty: 73
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323C BA
Oryginalnie moja mazda miała zamontowany silnik V6 2.0 KF. Półosie, skrzynia, sprzęgło jak na razie są wystarczające i myślę, że nawet gdy założę ECU od silnika ZE nie będzie potrzeby ich wymiany.
Jedynym elementem, który może polecieć to jest sprzęgło. Fakt faktem jest, że mazda robi swoje podzespoły zostawiając spory zapas wytrzymałościowy i w przeciwiństwie np. do Hondy seryjne elementy mogą być wykorzystywane w znacznie posuniętych modyfikacjach.
Jedynym elementem, który może polecieć to jest sprzęgło. Fakt faktem jest, że mazda robi swoje podzespoły zostawiając spory zapas wytrzymałościowy i w przeciwiństwie np. do Hondy seryjne elementy mogą być wykorzystywane w znacznie posuniętych modyfikacjach.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje