Mazda 323F BA J-Spec KL-ZE

Postprzez Solo » 9 lut 2005, 23:59

...
Ostatnio edytowano 25 lut 2009, 13:50 przez Solo, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2004, 16:37
Posty: 824
Skąd: Kolno

Postprzez Pyton162 » 10 lut 2005, 00:35

ja też mam podobny dolot zrobiony do tego który ty bedziesz miał tak mi sie wydaje z tego co napisałes.Mój stożek znajduje sie własnie na dole
Pyton162
 

Postprzez xXx » 10 lut 2005, 08:42

Czy to rozwiązanie sprawdziło się u Ciebie ?? Czy stożek nie brudzi się i nie zalewa wodą ??

Zimne powietrze na pewno ma...

;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez xXx » 10 lut 2005, 09:24

Wczoraj naszło mnie i nakręciłem kilka filmików. Oto jeden z nich :D


http://www.mazdaspeed.pl/download/ba_klze_01.avi
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Papajo » 10 lut 2005, 10:03

xXx napisał(a):Czy to rozwiązanie sprawdziło się u Ciebie Czy stożek nie brudzi się i nie zalewa wodą

Zimne powietrze na pewno ma...

Slyszalem, ze nie jest to dobre rozwiazanie. W naszych warunkach stozek sie strasznie brudzi. Dochodzi do tego jeszcze kwestia pojemnosci ukladu dolotowego czy jak to sie tam nazywa... (nie bijcie jezeli cos nie tak napisalem)... Ja u siebie mam power rure ze stozkiem (KingDragon) w miejscu seryjnej puszki. Zostawilem tylko oryginalny plastik naprowadzajacy zimne powietrze na stozek i odgrodzilem stozek od silnika. Caly uklad spisuje sie super (i ten dzwiek <diabełek> ). W przyszlosci poprowadze rure spiro od grilla kolo halogenow przez otwor w nadkolu do stozka. Mysle, ze jest to lepsze rozwiazanie niz montowanie stozka "pod zderzakiem". Zdjecia jak to u mnie wyglada moge Ci wyslac jutro na maila...
Pzdr.
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez Khirali » 10 lut 2005, 10:16

...spotkaliśmy sie wczoraj tylku ciut za późno :) niezłe przyśpieszenie od 60-80 :) ciekawa jak elastyczność w tym przedziale :) i wogóle fajnie ciągnie...
90 PS 125Nm i 850 kg :) nieco przytulona do ziemi i na boskiej króciutkiej skrzyni
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 wrz 2004, 19:40
Posty: 181
Skąd: Świdnik
Auto: Corsa B 1.4 16v

Postprzez xXx » 10 lut 2005, 10:21

Wyślij mi jak możesz...

Na razie właśnie zastanawiam się nad końcowym wizerunkiem i skutecznością tego pomysłu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Pyton162 » 10 lut 2005, 11:21

co do zabrudzen stożka to nie mam żadnych problemów nie zalewa go woda a czyszę go co 30 tyś km no i ten dzwięk silnika poprostu bajka
Pyton162
 

Postprzez xXx » 10 lut 2005, 12:30

Morgenik i coś takiego chciałem usłyszeć ?? Jeżeli nadkole jest całe i osłona pod spodem silnika to nie ma prawa brudzić się.

Jaki jest stan Twojej osłony właśnie w tym miejscu gdzie jest stożek ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jerry » 10 lut 2005, 13:15

A nie bedzie miał za zimno tak nisko :D ja bym dawał rure od zderzaka...
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez Papajo » 10 lut 2005, 14:24

Jerry napisał(a):ja bym dawał rure od zderzaka

I ja wlasnie tak zamierzam zrobic. Przegladalem kiedys testy ukladow dolotowych i w 99% najlepsze efekty byly kiedy stozek zostawal w miejscu seryjnej puszki (oczywiscie termicznie odizolowany od komory silnika).
Inna sprawa to ile masz miejsca pod maska... Wydaje mi sie ze xXx masz juz calkiem niezle napchane i dlatego szukasz innego rozwiazania...
Pzdr.
...nigdy nie zrezygnuję z marzeń...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2004, 15:45
Posty: 393
Skąd: Wa-wa
Auto: był SR13 D-Spec, jest Sky R33 Type M Spec II

Postprzez Pyton162 » 10 lut 2005, 16:14

xXx filterek sie nie brudzi za bardzo bo własnie osłona jest cała pod silnikem a stożek mam zamocowany prawie na tej samej wysokości co fabryczny nawiew który wychodzi ze zderzaka , gość który mi to zakładał powiedział że niżej nie mam sensu
Pyton162
 

Postprzez xXx » 10 lut 2005, 23:36

Morgenik, no i ja tak właśnie zrobię ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Pyton162 » 11 lut 2005, 00:06

to super że zakładasz ten stożek i usłyszysz jaki miły dzwięk dochodzi z zasysającego stożka , a swoją droga jaką moc masz w tym siliniczku ?
Pyton162
 

Postprzez xXx » 11 lut 2005, 00:28

200 KM będzie docelowo, teraz jest jakieś 160-170 KM...


Stożek w V6 to poprostu wspaniały dźwięk niczym Preludium cis-moll Rahmaninova ;)

Tak sobie nawiązałem...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Jerry » 11 lut 2005, 00:41

Nie tylko w V6
Forumowicz
 
Od: 18 kwi 2004, 13:00
Posty: 1907

Postprzez jarek_323C » 23 lut 2005, 15:15

Właśnie po raz pierwszy przeczytałem cały wątek (wcześniej nie zagladałem). Jestem pod ogromnym wrażeniem tego czego dokonałeś. Cieszę się że wszystko się udało!
Czy już założyłeś elementy, na które oczekiwałeś?

Chyba klub powinien Ci jakiegoś mazdo-nobla wręczyć ;)
Jarek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 13:25
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323C BA

Postprzez xXx » 23 lut 2005, 16:02

Witaj, dzięki bardzo za uznanie...

Niebawem założę...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez jarek_323C » 23 lut 2005, 16:15

Czytając wątek zapomniałem że jestem w pracy i powinienem zajmować się innymi rzeczami :]
Czy Twoja F miała standardowo 2.0 V6 ? i co z innymi elementami np półośki, wymieniłeś?
Jarek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 sie 2004, 13:25
Posty: 73
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323C BA

Postprzez xXx » 23 lut 2005, 18:01

Oryginalnie moja mazda miała zamontowany silnik V6 2.0 KF. Półosie, skrzynia, sprzęgło jak na razie są wystarczające i myślę, że nawet gdy założę ECU od silnika ZE nie będzie potrzeby ich wymiany.

Jedynym elementem, który może polecieć to jest sprzęgło. Fakt faktem jest, że mazda robi swoje podzespoły zostawiając spory zapas wytrzymałościowy i w przeciwiństwie np. do Hondy seryjne elementy mogą być wykorzystywane w znacznie posuniętych modyfikacjach.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje