zdzich44 napisał(a):Jest takie coś co się nazywa "obieg wewnętrzny"
no jest, ale człowiek orientuje się że coś śmierdzi jak już śmierdzi w kabinie
www.mazdaspeed.pl
szczuru.pb napisał(a):Jeżeli jest możecie to opiszcie który jest najlepszy i jak tak naprawdę jest z Dieslami w MAZDZIE.

pavlos napisał(a):Jesli diesel to nie M6
pavlos napisał(a):Raczej Ci nie pomoge za wiele w sprawach diesla,bo w nich nie gustuje i nie mialem zbytnio do czynienia
Grzyby napisał(a):Możesz co najwyżej napisać że polecasz benzyniaka bo takiego masz a o dieslu co najwyżej coś gdzieś słyszałeś
,nie daje mi tego co benzyna a spalanie mam tez w
i wiem jedno zostaje na benzynie .to pojemną masz tą , aż strach pomyśleć jak ona się w M6 mieści



fox11 napisał(a):Jeździłem benzyną i w porównaniu z dieslem czułem się jak w młynku do kawy
fox11 napisał(a):dlatego M6 to mój 3 diesel który lubię za elastyczność i mały apetyt na paliwo
fox11 napisał(a):Benzyna czy diesel to kwestia własnych preferencji i udowadnianie wyższości jednego silnika nad drugim jest niepoważne
fox11 napisał(a):Benzyna czy diesel to kwestia własnych preferencji i udowadnianie wyższości jednego silnika nad drugim jest niepoważne.



dimas napisał(a):tandetne i jakby nie z tej epoki wnętrze auta
Montaż faktycznie jest trochę gorszy, ale do liftingu brak znaczących różnic – później dopiero, podczas gdy w "europejskiej" 6 jeszcze go poprawiono i nadano konsoli środkowej elegancki wyraz dzięki ciemnemu lakierowi, o tyle w A-Spec'ach pojawił się martwy, tani plastik, morze tandety... Ale o czym to ja chciałem – znalazłem bardzo fajną dyskusję o Dieslach oraz poradnik kupującego na brytyjskiej stronie:



Grzyby napisał(a):Wersję słabszą można łatwo przerobić na mocniejszą usmiech (lub jeszcze mocniejszą. Ja mam np. 152KM, jest M6 z tym samym silnikiem o mocy 175KM (forumowicz Krynio z którym miałem okazję się nawet ścigać na ostatnim zlocie)

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 17 gości
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6