Spiskowa teoria dziejów...

Pogaduchy motoryzacyjne.

Postprzez Mateusz L » 5 sie 2008, 15:29

Witam :)
Do popełnienia tej treści i założenia tematu, który planowałem od dawna zmusił mnie dzisiejszy zakup Auto Świata (kupuję tylko jak jest Mazda, żeby poczytać dlaczego znów przegrała z VW lub Skodą). W numerze 32 mamy test Citroena C5, VW Passata, Mazdy 6 i Hondy Accord (wszystkie kombi z dieslem). Kolejność na podium jest taka w jakiej wymieniłem auta.Czego dowiadujemy się z testu:
1.MZR-CD to bezecny, wręcz nie kulturalny silnik, a przecież można było przez Forda zapożyczyć diesla z PSA.
2.Fotele Mazdy w tym numerze są naprawdę dobre(!!!) -ostatnio były za krótkie...
3.Mazda i Honda to auta rozczarowujące komfortem i układem hamulcowym.
4. Jedyną wadą Passata jest słabe wyposażenie (i tu odsyłam do www.autocentrum.pl , gdzie mamy ponad 120k opinii kierowców i Mazda 6 (obydwa modele łącznie) w większości kat. walczy z Lexusem GS o 1. miejsce wśród wszystkich możliwych modeli aut dostępnych w PL , a B6 jest jednym z najniżej ocenianych Passatów w historii(komentarze są czasem zabawne)...
Nie mam nic do VW i innych aut ani nie jestem zaślepiony japońską motoryzacją (choć uważam ją za najlepszą), ale w związku z licznymi OT w innych tematach nt. wyższości jednych aut nad drugimi, może warto stworzyć temat, gdzie każdy będzie mógł wyrazić opinię o testach ich związku z rzeczywistością itd. Jaki to ma cel? Może nie będzie tak często słychać, że Mazda=Ford z tandetnym wnętrzem, bo tak piszą gazety, a później rodzą się głupie mity.Pozdrawiam.
PS. Temat świadomie w Ogólnym, bo w HP ciągle robią czystki...
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Pit » 5 sie 2008, 16:44

Mateusz L napisał(a):PS. Temat świadomie w Ogólnym, bo w HP ciągle robią czystki...

A co? Myślisz, że "Szybcy i Przystojni Team", który moderuje tymże działem, jest bardziej pobłażliwy? :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez ravo » 5 sie 2008, 16:45

oj nadaje sie ten tamt tu :)

kto da wiecej tego auto lepsze, z czegos gazeta musi zyc :P
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez tymon » 5 sie 2008, 18:15

Nie wiem czym trzeba byc oduzonym zeby kupic czy oceniac auto na podstawie "testow" z prasy. W ten sposob mozna kupic np. karte graficzna, majac przed soba czyste porownanie np. wydajnosci w tych samych aplikacjach czy pomiar halasu. Bo reszta tak naprawde nie ma znaczenia.
A samochod? to trzeba poczuc, zobaczyc (pare zdjec nie wystarczy), dotknac, samemu ocenic. Nie ma innej mozliwosci, to co jest w gazetach moze sluzyc co najwyzej za ciekawostki czy zwrocenie uwagi na jakies elementy. Bo ocena MUSI byc dokonana empirycznie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2008, 23:23
Posty: 36
Auto: 323F BJ 1.3

Postprzez Mateusz L » 5 sie 2008, 19:38

Piotruś napisał(a):A co? Myślisz, że "Szybcy i Przystojni Team", który moderuje tymże działem, jest bardziej pobłażliwy? zeby

W HP są dwie dziewczyny i bidny Loczek pomiędzy nimi. Jak sądzisz w którym dziale można szybciej dojść do ew. pozrozumienia.. ;)


ravo napisał(a):oj nadaje sie ten tamt tu usmiech

Nom, bo w temacie o 6 GH było śliczne, kilkustronne OT więc może lepiej w jednym miejscu wylać żal na prasę itd :D


tymon napisał(a):Nie wiem czym trzeba byc oduzonym zeby kupic czy oceniac auto na podstawie "testow" z prasy

Kupić jak kupić, ale oceniać to różnie. Poza tym jak informują, to niech robią to rzetelnie:wiedziałeś, że M6 GH to auto w całości oparte o technikę Forda i zwykłym zawieszeniem (nie wielowahaczowym) nastawionym na oszczędność ??? AŚ wiedział zaraz po tym jak się pierwsze zdjęcia pojawiły :| :D
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez chudy » 5 sie 2008, 20:05

Mateusz L napisał(a):AŚ wiedział zaraz po tym jak się pierwsze zdjęcia pojawiły

A mi sie wydaje że jest to pewna forma kształtowania rynku. Mazda po wejściu na polski rynek – nie wiem czy bije rekordy – ale napewno nie zostaje z tyłu jeśli chodzi o sprzedaż aut w porównaniu z niemieckimi czy też francuskimi produktami. Cóż więcrobi konkurencja która przecież nie śpi? Próbuje przechylić szalę korzyści na swoją stronę i stąd takie negatywne opinie o konkurentach w prasie motoryzacyjnej, niekoniecznie prawdziwe :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 sty 2005, 12:07
Posty: 1016
Skąd: Kościerzyna
Auto: Xedos CA KF i Pastuch B3 :)

Postprzez domin1979 » 5 sie 2008, 21:48

Jest jedna istota rzecz, żaden z testujących nie napisze, że auto bierze 1 l oleju na 1000 km (norma niektórych marek, głównie VW) albo jak się sprawuje po 100 tys. km (chyba, że to test długodystansowy). Co do konkretnego testu, to akurat patrząc na liczby,( zakładając, że były rzetelnie uzyskane) to Japończyki w tym przypadku zasłużenie odstają. Żeby była jasność, akurat VW sympatią nie darzę, może jedynie za silniki TFSI.

Elastyczność na IV biegu porównywalna u wszystkich ale już na VI Passat 12.5 s a Mazda 18s! Accord 13, Citroen 15 s. Może V w M6 jakaś rewelacja czy po prostu taka kiszka z dynamiką? A było tak dobrze w poprzedniku...

Hamowanie: Japończyki 3m dalej na zimnych hamulcach, to jest DUŻO,na gorących dalej odstają, ogólnie Citroen wzór 36/36.5 m. Accord, podobnie jak Mazda podchodzi pod 40m, dzisiaj to na prawdę kiepsko. Masa mniejsza od Citroena.
Uwaga: Passat najlżejszy ale bez wyposażenia :) Powinni to uwzględniać.

Hałas: przy 100 km/h M6 o 3 dB więcej od konkurencji, znów DUŻO, 3dB chociaż na papierze niewiele to jednak na prawdę sporo. Przy 130 km/h porównywalnie poza Citroenem, który jest o 2-3 DB cichszy.
Tu znów uwaga: dźwięk dźwiękowi nie równy, czasami ten cichszy może być nie do zniesienia...

Spalanie średnio: Citroen i Honda najmniej: 6.3, Passat: 6.4, Mazda 7.0. Wcześniejsze modele więcej brały ale przynajmniej odwdzięczały się lepszą dynamiką, teraz wolniej za więcej...

Koszty i gwarancja na korzyść Mazdy, Accord drogi podobnie jak VW.

Ogólnie patrząc na liczby zasłużone zwycięstwo Citroena. Nowy diesel M6 wg mnie kiszka, benzyna nie jest w stanie konkurować z TFSI VW. Poczekam na większego diesla od Mazdy i wtedy zobaczymy. Z kolei wizualnie kombi Mazdy świetne (w nowym Motorze chwalą ją dodatkowo za składaną roletę).

Póki co na celowniku nowe A4 Audi Avant z 1.8 lub 2.0 TFSI... Najlepiej Quatro :D

Sorry za przydługiego posta ale też mi temat podpasił.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez Mateusz L » 5 sie 2008, 22:29

domin1979 napisał(a):Japończyki 3m dalej na zimnych hamulcach, to jest DUŻO,na gorących dalej odstają

Widziałem test w którym M6 zatrzymała się bliżej od najnowszej 3 BMW i C klasy...było coś koło 35m i bodaj w słynny artykule p. Pertyńskiego, ale na 100% nie powiem. Temat o spiskowej teorii...więc liczby liczbami.

domin1979 napisał(a):2-3 DB cichszy

Tu się zgodzę +3dB to dwukrotny wzrost wrażeń słuchowych-słyszymy logarytmicznie.Ale nie przesadzajmy-nie jest to jakiś hałas.


domin1979 napisał(a):VI Passat 12.5 s a Mazda 18s! Accord 13, Citroen 15 s. Może V w M6 jakaś rewelacja czy po prostu taka kiszka z dynamiką?


Diesel Mazdy ma moc max. o 700 obr niżej niż Passat(moc identyczna)...może to ma jakiś wpływ.
Moment większy w M6, ale 250 obr. wyżej. Podobno najlepiej jeździć między max. momentem, a max. mocą- w Maździe 1500obr-przełożenia powinny być długie, bo byś non stop zasuwał lewarkiem. Nie napisali dla 5. i tu pewnie pies jest jak to mówią pogrzebany.

domin1979 napisał(a):benzyna nie jest w stanie konkurować z TFSI VW

Pod względem zużycia oleju, czy stopnia skomplikowania???

Pozdrawiam :)
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Cukierek » 5 sie 2008, 22:34

Śmieszą mnie takie testy w Auto Bild/Auto Świecie. Szwaby zawsze wygrywają, a później ludzie kupią takiego gołego Passata, zamiast często wypasionego japończyka i szpanują bo mają VW na grillu.

Typowy przykład w BMW e46 "szwagra" brata- pełna opcja ze skórą, ksenonami, a z tyłu szyby na korby. Podobnie w kolegi A4-biała skóra, drewno, ksenowy i sam się wstydzi bo z tyłu szyby na korby. Typowy niemiec-płać za wszystko!

Śmiać mi się chciało jak wczoraj brata kolega kupił 323BA-jego pierwszą Mazdę. Chłopak jest zachwycony mimo że to Z5(po remoncie), powiedział że teraz to chce tylko Mazdy!
Jego wujek który oglądał auto już po kupnie kręcił nosem że to, że tamto i że się nie podoba. Chciałem się zapytać z ciekawości czym jeździ, ale się powstrzymałem. I się nie myliłem, jeździ starym gołym Toledo. A japończyk to ma drogie części i w ogóle jest <dupa>

Ostatnio się zdziwiłem bo w MotorVision wygrała porównanie Mazda 3 MPS, pokonała Focusa RS i Astrę OPC. Oceniali ją bardzo dobrze, prawie jak nie niemiecka telewizja.
www.gtrproject.pl
powrót do korzeni motoryzacji... BG-Best Generation :–) odbudowa 323 BG GT Turbo FWD 1.3 16v->1.6 B6T->1.8 BPT
Forumowicz
 
Od: 24 kwi 2005, 21:35
Posty: 1822 (0/2)
Skąd: Brodnica
Auto: 323 BG GT Turbo BPT FWD, Toyota Yaris Hybrid '17,FSR Tarpan

Postprzez domin1979 » 6 sie 2008, 06:22

Mateusz L napisał(a):Widziałem test w którym M6 zatrzymała się bliżej od najnowszej 3 BMW i C klasy...było coś koło 35m i bodaj w słynny artykule p. Pertyńskiego, ale na 100% nie powiem. Temat o spiskowej teorii...więc liczby liczbami.

Zgadza się, tylko to nie było kombi :), te jest cięższe.
Mateusz L napisał(a):Pod względem zużycia oleju, czy stopnia skomplikowania?pytajnik

Z olejem to prawda. Przynajmniej często można przeczytać w gazetach zatroskanych użytkowników :D. Ciekaw jestem jak jest w Audi. Co do skomplikowania to już chyba różnicy nie robi jak się decyduje na nowoczesnego diesla. W obu przypadkach trzeba liczyć na możliwość niespodzianek. Za to moc i stosunkowo niskie zużycie paliwa jest całkiem całkiem.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez Mateusz L » 6 sie 2008, 12:18

domin1979 napisał(a):Ciekaw jestem jak jest w Audi.

Podobno tam idą najlepsze części, trochę gorsze do VW itd.Wszystko zależy od egzemplarza. Ogólnie silniki wiele się chyba nie różnią. A rozważałeś Lexusa?


domin1979 napisał(a):Co do skomplikowania to już chyba różnicy nie robi jak się decyduje na nowoczesnego diesla.

Ja bym nie kupił nowoczesnego diesla.Mamy 2, niezbyt nowoczesne i nie ma strachu o jakość paliwa, DPF, i inne zbędne duperele. BTW. Ciekawe czy 2.2 MZR-CD ma zastąpić 2.0, czy dopełniać ofertę...
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez domin1979 » 6 sie 2008, 12:37

Mateusz L napisał(a):czy dopełniać ofertę...

Z tego co pisali ma uzupełnić ofertę, ten sam silnik chcą władować do CX7 na Europę. Na jesieni ma być premiera. Czekam...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez Mako » 6 sie 2008, 12:40

domin1979 napisał(a):Z tego co pisali ma uzupełnić ofertę, ten sam silnik chcą władować do CX7 na Europę. Na jesieni ma być premiera. Czekam...

w motorovisii przed wczoraj byl test cx-7 z tym nowym dieslem, niestety wlaczylem na sama koncowke wiec nie wiem nawet jak sie sprawowal :|
Jestem spokojnym, skromnym i dobrym człowiekiem. Po prostu nie każdy zasługuje na to, by mnie takiego oglądać.

Nic tak nie drażni kobiety jak....................................wszystko
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2007, 22:54
Posty: 2316 (3/13)
Skąd: Szamotuły
Auto: Sirion 1.3 s
Fiat Panda 1.1

Postprzez Maciej Loret » 6 sie 2008, 13:17

Mateusz L napisał(a):2.Fotele Mazdy w tym numerze są naprawdę dobre(!!) -ostatnio były za krótkie...


Niemożliwe?

chudy napisał(a):Mazda po wejściu na polski rynek – nie wiem czy bije rekordy


Bije, jeśli chodzi o sprzedaż Mazd. Jeśli zaś chodzi o porównanie z innymi koncernami, to jeszcze wiele drinków w kuluarach musi upłynąć, żeby dogonić czołówkę, która miesięcznie sprzedaje sporo więcej niż Mazda rocznie...

Cukierek napisał(a):Śmieszą mnie takie testy w Auto Bild/Auto Świecie. Szwaby zawsze wygrywają


Bzdura... Często – tak, Zawsze – nie.
Ciekawe czy w japońskich gazetach auta japońskie czasem przegrywają? <lol>

Cukierek napisał(a):Podobnie w kolegi A4-biała skóra, drewno, ksenowy i sam się wstydzi bo z tyłu szyby na korby


W amerykańskich "6" są podobne ewenementy...
A kolega może ma za niską samoocenę, że siuę wstydzi swojego auta?

Cukierek napisał(a):Ostatnio się zdziwiłem bo w MotorVision wygrała porównanie Mazda 3 MPS, pokonała Focusa RS i Astrę OPC. Oceniali ją bardzo dobrze, prawie jak nie niemiecka telewizja.


W Niemczech akurat wystąpił problem z przelewami międzybankowymi... <lol>
Pozdrawiam, Maciej Loret
było: Ford Escort '95, Alfa 156 2.0 Selespeed '99, jest: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02, będzie: HGW...
Biuro Rachunkowe Małgorzata Loret:
http://www.loret.bydgoszcz.pl
http://www.allegro.pl/show_user_auction ... d=10007338
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=40213
Nie dyskutuję z: domin1979, dortann, Pkoli, Pawnik, L(i)orento
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 sie 2007, 22:56
Posty: 3397 (0/1)
Skąd: Bydgoszcz, Zgorzelec
Auto: Mazda 6 2,3 SportKombi Top '02
224kkm w tym 117kkm moje

Postprzez Mateusz L » 6 sie 2008, 15:37

w motorovisii przed wczoraj byl test cx-7 z tym nowym dieslem, niestety wlaczylem na sama koncowke wiec nie wiem nawet jak sie sprawowal ysz



To ten silnik już jest oficjalnie? W 6 ma być dopiero za miesiąc.Tak w ogóle to chyba konstrukcja jednak przy współpracy z PSA i Fordem? Narazie media nie mogą się zdecydować czy ma 155, czy 175KM.
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez Globy » 6 sie 2008, 16:12

Chłopaki, poszatkujcie i dołączcie ten temat do wątku o nowej "szóstce"... Przykro mi, ale nie widzę sensu przy okazji każdego nowego materiału w tej kiblowej prasie wszczynać nudnej dyskusji na temat obrazków, cyferek i literek, bo tego owa dotyczy bardziej niż samochodów.

Na pewno subiektywnie Mazda miałaby szansę na wygraną i dziwią odstępstwa od wyników poprzednich testów, ale trzeba wziąć pod uwagę jej realne niedoskonałości oraz specyfikę europejskiego rynku, dla którego Passat jest naprawdę przyzwoitym samochodem. Na szczęście tak ubogim i beznadziejnie wycenionym, że co bardziej światły konsument zechce spojrzeć w stronę japońskiej konkurencji.

I na szczęście life-style w Hondzie zanadto przechylił się w stronę formy, zostawiając treść w cieniu :P Na szczęście dla słupków sprzedaży Mazdy. Sam tylko zastanawiam się, czy wolałbym starego Accorda o wyglądzie auta po dachowaniu i bagażnikiem z prawdziwego zdarzenia, czy też nowego – bardziej pociągającego – ale z kufrem mniejszym niż w Civicu.

Mateusz L napisał(a):Pod względem zużycia oleju, czy stopnia skomplikowania?

TFSI świetnie się spisują podczas jazdy i niestety w porównaniach nowych aut wolnossące jednostki muszą nadrabiać pojemnością lub tuszować niedostatki elastyczności charyzmą (np. wysokoobrotowa charakterystyka). Wyleczmy się już jednak z przykrych kompleksów, czy może bliżej 6 do Lexusa, czy do Vectry i postawmy kropkę po zdaniu "porządne samochody"... Pisałem już, że teraz każdy producent obrzyguje się hasłami o ulepszeniu jakości w kierunku klasy premium, a Mazda robi swoje i chwała jej za to. Niestety gdyby nawet zaczęła wypuszczać modele z wyższej półki, podyskutować możemy o tym za 20, 30 lub 40 lat – a teraz cieszmy się, że do obecnych produktów pakuje świetną jakość w świetnej cenie.

Maciej Loret napisał(a):Bije, jeśli chodzi o sprzedaż Mazd.

(Nie)Stety w Polsce importera biją po głowie brokerzy ;)

Maciej Loret napisał(a):Bzdura... Często – tak, Zawsze – nie.
Ciekawe czy w japońskich gazetach auta japońskie czasem przegrywają?

Dokładnie <lol>
Klubowicz
 
Od: 24 paź 2003, 22:02
Posty: 9891 (0/4)
Skąd: Warszawa
Auto: C140 M120

Postprzez ravo » 6 sie 2008, 17:10

Globy napisał(a):Chłopaki, poszatkujcie i dołączcie ten temat do wątku o nowej "szóstce"... Przykro mi, ale nie widzę sensu przy okazji każdego nowego materiału w tej kiblowej prasie wszczynać nudnej dyskusji na temat obrazków, cyferek i literek, bo tego owa dotyczy bardziej niż samochodów.

Przesadzamy, dla mnie dzial ogolny to najwazniejszy dzial na kazdym forum a u nas on jest martwy :( musimy go ozywic a takie tematy to wlasnie robia
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez domin1979 » 6 sie 2008, 18:46

Globy napisał(a):wszczynać nudnej dyskusji na temat obrazków, cyferek i literek

W większości bym się pod tym podpisał, ale dla mnie droga hamowania, elastyczność czy poziom hałasu jednak ma znaczenie. Ciężko szukać niektórych z tych danych w specyfikacji producenta. Zakładam rzecz jasna, że AŚ mimo wszystko robi to rzetelnie. Subiektywne opinie redaktorów zawsze przesiewam bo... są subiektywne :).
Jedynie cyferki wydają się być obiektywne, choć różnie mogą być użyte, jak choćby pamiętna długość siedziska w M6. W C5 i Accordzie jest ono jeszcze krótsze, a nikt tym razem tego nie podniósł.
Jest jeszcze oczywiście coś czego nie można ogarnąć liczbą czy nawet opisać na papierze, to się po prostu czuje wsiadając do auta. Ważne, aby jak w książce Jeremiego Clarkson'a (polecam), auto miało duszę. Coraz o to trudniej niestety...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 wrz 2007, 11:04
Posty: 1331 (0/1)
Skąd: Kielce
Auto: S-Max 2.0T '12
było :( CX-7 Expression '08 2.3 DISI

Postprzez Mateusz L » 6 sie 2008, 21:50

Globy napisał(a):tej kiblowej prasie

Hehe w momencie jak czytałem tego posta podszedł braciak i spytał, gdzie jest "prasa propagandowa" i poszedł czytać...do kibla.


Globy napisał(a):TFSI świetnie się spisują podczas jazdy i niestety w porównaniach nowych aut wolnossące jednostki muszą nadrabiać pojemnością lub tuszować niedostatki elastyczności charyzmą

Sądzę, że mimo wszystko także niezawodnością i trwałością...a różnica w spalaniu między 1.8TFSI, a 2,5 MZR wynosi bodaj niecały litr na korzyść Audi.Przy czym pawel-kowalski nie narzeka chyba na branie
oleju ;)


Globy napisał(a):Mazda robi swoje i chwała jej za to

Zgadzam się :)


Globy napisał(a):podyskutować możemy o tym za 20, 30 lub 40 lat

Lexus nie potrzebował tak dużo czasu, a Audi jeszcze 5 lat temu stało w cieniu MB i BMW.BTW. Za 40 lat będziemy mogli pogadać co nam lekarz na sklerozę przepisał :D


ravo napisał(a):musimy go ozywic a takie tematy to wlasnie robia

Zgadzam się, jak zwykle zresztą ;)


domin1979 napisał(a):Ważne, aby jak w książce Jeremiego Clarkson'a (polecam), auto miało duszę

Dlatego bardziej podoba mi się P607 niż A6.
Pozdrawiam.
Forumowicz
 
Od: 25 gru 2007, 14:29
Posty: 567 (0/2)
Skąd: Mazowsze
Auto: Lexus

Postprzez ntgale » 6 sie 2008, 22:13

Mako napisał(a):w motorovisii przed wczoraj byl test cx-7 z tym nowym dieslem, niestety wlaczylem na sama koncowke wiec nie wiem nawet jak sie sprawowal :|

Ogladałem ten program. Był to "test" – to za dużo powiedziane – raczej recenzja CX-7 ale z silnikiem benzynowym. Na koniec tylko powiedzieli, że będzie dostępna wersja również z dieslem 2,2 pod koniec roku. Ogólnie pozytywna opinia o tym aucie za przystępną cenę.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2008, 22:18
Posty: 145
Skąd: SC/WB
Auto: Accord Tourer 2.0 Exe '08 VIII

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Moto