brii napisał(a):oszczędność na pięciu wymianach oleju = drugi silnik B6
Wymiana silnika = trzeci silnik B6
A i czas chyba trochę dłuższy jak wymiana oleju
www.mazdaspeed.pl
Sokool napisał(a):Wymiana silnika = trzeci silnik B6
Sokool napisał(a):A i czas chyba trochę dłuższy jak wymiana oleju
brii napisał(a):przekopałem temat tych skrzyń baaaaardzo wnikliwie i wychodzi na to, że jej awaryjność jest znikoma
brii napisał(a):a usterki da się usunąć
brii napisał(a):Po to są filtry a w nich wkłady z magnezem żeby łapać opiłki
brii napisał(a):Po kalkulacji kosztów wychodzi na to, że warto zaryzykować


aphazel napisał(a):Deltom, chyba masz na myśli magnes?

Bo zapewne miałeś wersję z utwardzonymi gniazdami zaworowymi.aphazel napisał(a):Mam nawet przykład z paliwem: kiedy wycofali E94, jeździłem wtedy maluchem i zalecali jakiśtam dodatek, żeby stare silniki pożyły na E95. Na samej E95 silnik mi chodził bez pudła, a z tymi zasranymi dodatkami (spróbowałem kilka) zawsze kwiczał. Marketingowy szajs, ot co.
Te maluchy, które tego nie miały, bez dodatku padały bardzo szybko 

aphazel napisał(a): kiedy wycofali E94, jeździłem wtedy maluchem i zalecali jakiśtam dodatek, żeby stare silniki pożyły na E95. Na samej E95 silnik mi chodził bez pudła, a z tymi zasranymi dodatkami (spróbowałem kilka) zawsze kwiczał.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Fiveopac napisał(a):Dowód na poparcie tezy iz samochod nie musi miec zmienianego oleju:
Auto pewnie emerytowanego dyrektora Castrola.

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości