323 BG 1.6 16V jeden wałek rozrządu – jaka regulacja zaworów? (1993r)
Strona 1 z 1
Czy sillnik 1.6 16v z jednym wałkiem rozrządu ma hydrauliczną regulacje luzu zaworowego?
- Od: 22 sty 2005, 21:55
- Posty: 5
- Skąd: Brenna
- Auto: Mazda 323 BG 1.6 16V '93
Tak.
darekmalysz napisał(a):Czy sillnik 1.6 16v z jednym wałkiem rozrządu ma hydrauliczną regulacje luzu zaworowego?
dowiesz sie, ze sa jak zaczna stukac
sa takie samochody, ktore chce sie miec. nie dlatego, ze sa niezwykle funkcjonalne, nie dlatego, ze spelniaja "twarde" oczekiwania ich posiadacza, ale dlatego, ze maja "to cos"
- Od: 8 paź 2004, 01:15
- Posty: 131
- Skąd: Warszawa
- Auto: volvo S80 i audi A6
kleklekleklekleklekleklekle
p.s. a wierz mi nadejdzie dzień gdy usłyszysz...
hwhehehehehe











p.s. a wierz mi nadejdzie dzień gdy usłyszysz...
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE
????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
Czy to normalne że w tych silnikach zawory klekoczą na zimnym? U mnie też tak jest
Jak bardzo jest to niebezpieczne dla silnika? Czy to sygnał że moze być wkrótce do wymiany??

- Od: 21 cze 2004, 22:24
- Posty: 41
- Auto: Mazda 323 1,6 16V 94r.
"pani kierowniczko , jak jest zima to musi byc zimno , takie jest odwieczne prawo natury , ... nie no , nie ma za co " hehehehehe , gdy HLA czyli popychacze hydrauliczne już przeżyją pewein okres i przebieg mogą zacząc się odzywać przy rozruchu i gdy olej jest zgęstniały , martwić się należy gdy po rozgrzaniu też klekoczą
p.s. taki juz urok MAZDY...
p.s. taki juz urok MAZDY...
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE
????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
urok nie urok olejek do wymiany a znając życie i przyrodę jakiś mądry mechanik kiedyś wlał mineralny i uzasadnił decyzję " pani bo taki przebieg to tylko mineralny sie leje a najlepiej lotosa bo najtańszy"
otóż nie te silniki właśnie temu klekoczą że najgorsze parametry oleju zalecane do niego to 10w40 czyli półsyntetyk
otóż nie te silniki właśnie temu klekoczą że najgorsze parametry oleju zalecane do niego to 10w40 czyli półsyntetyk
- Od: 25 paź 2012, 18:42
- Posty: 24
- Skąd: Tuczna Lubelskie
- Auto: 323F bg 1,6 16V,renault super5
ja w swojej 1.6 miałem elf sport pól syntetyk 10w40 i klekotały przy rozruchu zaraz po wymianie i nawet po roku od wymiany jak już olej był spracowany tak więc taki ich urok.
- Od: 5 sty 2012, 22:14
- Posty: 303
- Skąd: Kępno, Wielkopolska
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16V 93r.
Vectra b 98r. 1.8+lpg sekw. exclusive edition
Wybaczcie że tu się podpinam, ale czy może ktoś wie jakie parametry luzu zaworowego są w PN-ie , bo chyba w dieslu hydraulicznej regulacji nie ma...
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
0,3mm dla ssacych i wydecowych wg autodaty
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
w PNie masz:Piotr89 napisał(a):Wybaczcie że tu się podpinam, ale czy może ktoś wie jakie parametry luzu zaworowego są w PN-ie , bo chyba w dieslu hydraulicznej regulacji nie ma...
ssące: 0,15mm
wydechowe: 0,25mm
Dla zimnego silnika.
- Od: 5 paź 2012, 21:29
- Posty: 392
- Skąd: Ostrów Lubelski
- Auto: Mazda 323F BA
1,5 B+G 1997r
sorki masz racje spojrzalem dla innego silnika 
-323 BF E3 jest x18xe
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
-323 BG B3+LPG jest JGC EVA 4,7V8
-323F BA KF auto naprawa tanie usługi mechaniczne 693447060
-byla C18NZ+LPG
-byla 323 BD E3
-była Z22XE+LPG
-była c14se +lpg
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości