Dobrze jest popsikać śruby środkiem np. WD40 JEDEN DZIEŃ WCZEŚNIEJ przed odkręceniem
Ja tak zrobiłem i poszło gładko
Górna śruba sworznia.
Dolna śruba.
Rozmiar klucza 17
Dolna też 17
Śruba trzymająca sam sworzeń przed wysunięciem klucz rozm 14
Po odkręceniu od wahacza i wysunięciu śruby trzymającej sworzeń
Oto stary sworzeń zamontowany nie wyglądal tak żle
Nowy dla porównania
Wsuwamy nowy sworzeń i blokujemy go śrubą przed wysunięciem
Przykręcamy ponownie do wahacza dwoma śrubami
Podepnę od razu wymianę końcówki drążka
Potrzebne narzędzi:
Stara końcówka z zawleczką blokująca śrubę przed odkręceniem trzeba ją wyciągnąć
Następnie odkręcamy nakrętkę klucz rozmiar 17
Poluźniamy nakrętkę kontrującą końcówkę klucz rozmiar 17
Wybijamy końcówkę – mi pomógł w tym młotek
Stara końcówka po odkręceniu od drążka
Dla porównania
To już po przykręceniu nowej końcówki
Zadowolony właściciel samochodu to taki który ma sprawna Mazdę
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Proszę to wstawić tam gdzie trzeba lub usunąć
EDIT by Marek: Przeniosłem obrazki na serwer MS aby nie zginęły i nieco poprawiłem treść.