Kills on Road & Street

Postprzez DISItune » 31 lip 2008, 16:47

Luki1010 napisał(a):ET 16,06 – Gryzon
ET 16,63 – Marrud

Jak dla mnie to dziwne czasy, na rozecie wróbla MPS też słabo jechał


ile ?? <szok>
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez siewi » 31 lip 2008, 20:21

BratCukierka napisał(a):powinieneś objechać bez problemu Golfa III 1,8 90KM chyba że twoje auto nie domaga,

dobrze wiedziec teraz moge kumplowi rzucic rekawice... i nie bedzie wstydu :P A auto nie domaga tylko na podtlenku LPG :(
n iedawno zostalem skillowany przez czerwonego fiata coupe w Borsku na 1/4 <lol>
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2007, 00:35
Posty: 266
Skąd: Lidzbark
Auto: Suzuki Grand Vitara XL7, 2002, 2.7 V6

Postprzez jacobs » 31 lip 2008, 21:11

Dziś objechałem volvo 2.0T, coś ponad 200KM. Koleś mówił że coś ten silniczek mu nie domaga, ale kill is kill :D

Później jeszcze ścigaliśmy się po zakrętach, to mu odchodziłem :D Jak się zatrzymałem to aż mi klocki dymiły <jelen>
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Gib » 31 lip 2008, 21:34

jaka buda? 850 S70 S60 S80 C70?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez jacobs » 31 lip 2008, 21:52

S40 kombiak :] Ale to była masakra, stałem za nim na krzyżówce (po 4 osoby mieliśmy w samochodzie) i ruszam, wyprzedziłem go zaraz za krzyżówką, i tak do końca trójki mu odchodziłem, na czwórce zaczynał mnie doganiać.

Albo konkretnie koleś auta nie ogarnia, albo ma totalnie zajechane. A ścigać chciał się napewno, bo zapytałem go potem czy cisnął tam na maxa to powiedział że tak.

Ale jak hamulce zaczęły mi dymić po zatrzymaniu, to wszyscy bardzo szybko wysiedli z samochodu, bo myśleli że się pali hahaha Ja też pierwszy raz się z takim czymś spotkałem w tym aucie (klocki TRW, upał na dworze)
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Gib » 31 lip 2008, 23:20

objechałeś go z ludzmi na pokładzie FSem? w S40 2.0T będzie 160-165 KM (tak naprawde to jest 1.9T) 2.0T to 5-cyl w tych autach ktore wymieniłem powyżej i mają 180-225 KM, w porównaniu do dynamiki GE-FS to zostaje 1 sek marginesu do setki więc kierownik albo miał awarię abo nie umi cisnąć, ale kill is kill :D
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez jacobs » 31 lip 2008, 23:33

Gibsong napisał(a):objechałeś go z ludzmi na pokładzie FSem?

ja miałem 3 ludzi + ja i on tak samo.
Gibsong napisał(a):180-225 KM

on mówił coś o 204KM i 210 :P
Gibsong napisał(a):kierownik albo miał awarię abo nie umi cisnąć,

HGW. Koleś chciał się ścigać, więc zgodziłem się, licząc na to że objedzie mnie i sobie zniknie. Z miejsca ścigałem się z nim 2 razy, 2 razy dostał baty, na zakrętach mu odchodziłem, na długich prostych mnie doganiał (FS przy większych prędkościach już w ogóle nie idzie). Jak się zatrzymaliśmy to zaczął gadać że coś ma nie tak z silnikiem ble ble ble. Winning is winning.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Puhcio » 31 lip 2008, 23:37

Gibsong napisał(a):w S40 2.0T będzie 160-165 KM (tak naprawde to jest 1.9T) 2.0T to 5-cyl w tych autach ktore wymieniłem powyżej i mają 180-225 KM,


To zależy od lat produkcji, jak są oznaczane te silniki.
Ogólnie oznaczenie 2.0T mówi, że to wersja LPT. Wtedy ma 160 KM.
T4 to wersja HPT – 200 KM. Ogólnie bez szału, szczególnie LPT. Weź pod uwagę, że auto sporo cięższe. No, ale FSa powinno wciągnąć.

W starej serii S/V40 były tylko 4cyl.

5cyl są na platformie 850 (czyli też S/V/C70). Wtedy 2.0T w zależności od wariantu ma 163, 211 lub 225 KM. Dwie ostatnie mocowo jednostki są też oznaczane jako T5 (przeważnie na rynek włoski). "Prawdziwe" T5 ma pojemość 2.3 i dysponuje mocą (w zależności od rocznika – im później, tym większa) 225, 239 lub 250 KM.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez jacobs » 31 lip 2008, 23:44

If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez Puhcio » 31 lip 2008, 23:45

Musisz zdecydować albo 2.0T albo T4 ;)

Ale ogólnie silniki z turbo są idiotoodporne z rolowanego ... no chyba, że koleś ścigał się z 5 biegu.
Pozdrawiam,
Paweł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 sty 2005, 17:08
Posty: 2553
Skąd: Katowice
Auto: Volvo S70 2.5 A/T LPG

Postprzez jacobs » 31 lip 2008, 23:53

Puhcio napisał(a):Ale ogólnie silniki z turbo są idiotoodporne z rolowanego ...

to nie był rollowany. A jak mówię, na długich prostych mnie dochodził.
Puhcio napisał(a):Musisz zdecydować albo 2.0T albo T4

Mówił 2.0l 204KM, a czasami zaokrąglał do 210.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez yiabol » 1 sie 2008, 06:13

http://www.carfolio.com/specifications/ ... ?car=86449

przeciez to volvo ma 8.5 sek do setki <lol> tyle co mx-3 k8
przy 200 konikach ? :|
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez DISItune » 1 sie 2008, 10:29

200KM i waga 1375kg w zyciu nie dadza 8,5, max w co uwierze to 7,5 :] tak realnie
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez Kanies » 1 sie 2008, 11:38

majorka napisał(a):ja co staje z owym golfem to jest okolo 2.5 dł golf jest duzo ciezszy od mazdy a ma ta sama moc wiec no porownywalny jest 2.0 115 konny



co do tego 2.0 115 koni moj znajomy ma takiego i stawal ze mna 3 raz i za kazdym razem moja wygrana..mniej wiecej o ok 2 dlugosci..oznaczeni ma GT wiec to pewnie 8v :P
2FAST 4YOU..!!
3rd w Rykach 2007..
Mazda 323F BG GT w rodzinie od 2006..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 mar 2007, 09:15
Posty: 166
Skąd: Włocławek // Gdańsk
Auto: 323F BG GT
323F BA GT
CRX EH6

Postprzez jacobs » 1 sie 2008, 13:07

200KM i waga 1375kg w zyciu nie dadza 8,5, max w co uwierze to 7,5 tak realnie

Czyli biorąc pod uwagę, że słaby kierownik a silnik zdrowy, miałem szansę go objechać ? :|
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez DISItune » 1 sie 2008, 13:16

jacobs napisał(a):
200KM i waga 1375kg w zyciu nie dadza 8,5, max w co uwierze to 7,5 tak realnie

Czyli biorąc pod uwagę, że słaby kierownik a silnik zdrowy, miałem szansę go objechać ? :|


nie znam osiągów Twojego auta, ale Volvo imho powinno pierdząco robić 7,5 do 100km/h a i powyżej turbo raczej się dynamiczniej napędza od wolnossącego silnika
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez jacobs » 1 sie 2008, 15:44

misiekwaw napisał(a):nie znam osiągów Twojego auta, ale Volvo imho powinno pierdząco robić 7,5 do 100km/h a i powyżej turbo raczej się dynamiczniej napędza od wolnossącego silnika

producent podaje 8,5 więc czemu miało by być mniej? FS ma 9,8 w serii.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Forumowicz
 
Od: 20 lis 2005, 13:31
Posty: 3108 (6/27)
Skąd: WWA

Postprzez DISItune » 1 sie 2008, 16:19

jacobs napisał(a):
misiekwaw napisał(a):nie znam osiągów Twojego auta, ale Volvo imho powinno pierdząco robić 7,5 do 100km/h a i powyżej turbo raczej się dynamiczniej napędza od wolnossącego silnika

producent podaje 8,5 więc czemu miało by być mniej? FS ma 9,8 w serii.


to nie producent bo nie podałeś strony producenta tylko jakąś dziwną, następna wersja S40 T5 miała tylko 20KM wiecej i 6.8 do setki – co daje podstawy przypuszczać ze znalazles bledne dane
Avatar użytkownika
Firma
 
Od: 9 lis 2007, 16:07
Posty: 1496 (22/14)
Skąd: Warszawa
Auto: 5.7 V8 i R1250R

Był 3 BK MPS 360KM powered by DISI-tune

Postprzez ravo » 1 sie 2008, 16:57

italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez Artiks » 1 sie 2008, 17:07

ravo napisał(a):probe 2.2 turbo
Jakimi osiągami legitymuje się coś takiego, bo kierowca albo przysnął, albo to nie jedzie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje