Kills on Road & Street

Postprzez radekkm » 30 lip 2008, 22:03

Luki1010 napisał(a):Jak poczytasz o tych autach to czesto są wybebeszone i mocno zmodyfikowane

mysle ze znaczenie ma takze te 20 koni ktore brakuje wszystkim kl-ze na naszym forum
niemniej jednak szacun za ogrom pracy i wyniki
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Gib » 30 lip 2008, 22:09

10 z nich to pewnie inna japońska norma liczenia albo knock sensory które widząc nasze paliwko cofają nieco zapłon i po koniach, takie moje przemyśliwania
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez ravo » 30 lip 2008, 22:13

xXx napisał(a):No to kiedy Panowie 1/4 w Rykach

a co BA dalej nie dojedzie ?
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez xXx » 30 lip 2008, 22:13

...dlatego u mnie nie ma knock-sensor-a :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Adaś » 30 lip 2008, 22:46

ravo napisał(a):
xXx napisał(a):No to kiedy Panowie 1/4 w Rykach

a co BA dalej nie dojedzie ?

no właśnie hehe, inni mogą a tylko Lublin 30km max dojeżdża :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez siewi » 30 lip 2008, 23:36

a ja tak z innej beczki... ktos sie orientuje jak tam eFka bg 1.6 16v kontra golf3 1.8...??? a i czy mozna robic jakies ulepszenia(i jakie) jak sie ma lpg zeby nie zniszczyc od razu silnika?
<glupek2>
Ostatnio edytowano 30 lip 2008, 23:40 przez siewi, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2007, 00:35
Posty: 266
Skąd: Lidzbark
Auto: Suzuki Grand Vitara XL7, 2002, 2.7 V6

Postprzez Adaś » 30 lip 2008, 23:38

siewi napisał(a):a i czy mozna robic jakies ulepszenia(i jakie) jak sie ma lpg zeby nie zniszczyc od razu silnika??

wywalić LPG :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez siewi » 30 lip 2008, 23:42

Adaś napisał(a):wywalić LPG

tyle to wiem ale niestety hajsiwo :( a kocham jezdzic moja madzia :D
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2007, 00:35
Posty: 266
Skąd: Lidzbark
Auto: Suzuki Grand Vitara XL7, 2002, 2.7 V6

Postprzez blade83 » 31 lip 2008, 01:06

siewi napisał(a):a ja tak z innej beczki... ktos sie orientuje jak tam eFka bg 1.6 16v kontra golf3 1.8...???>


ja jak jeszcze miałem BG 1.6 8V wielokrotni mierzyłem się z golfem 3 1.8 8V mojego kumpla i zawsze było do przodu dla mnie, nie była to jakaś ogromna przewaga ale jednak.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 00:19
Posty: 98
Skąd: Mstów k.Częstochowy
Auto: Mx-3 (EC) KL-ZE, Seat Exo 1.8T, VW UP!

Postprzez majorkca » 31 lip 2008, 07:25

ja co staje z owym golfem to jest okolo 2.5 dł golf jest duzo ciezszy od mazdy a ma ta sama moc wiec no porownywalny jest 2.0 115 konny
i Love Mazda, Hate vw, Mitsubishi RULEZ
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?p=634613#634613 pierwsza magdalena :)
Forumowicz
 
Od: 15 cze 2007, 20:43
Posty: 184
Skąd: Nowy Sacz
Auto: jest M6 2.0b 141
colt 1.6
było mx-3 1.6

Postprzez brii » 31 lip 2008, 08:01

xXx napisał(a):No to kiedy Panowie 1/4 w Rykach

Przy obecnych cenach za to lotnisko to raczej nigdy :(
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Artiks » 31 lip 2008, 08:19

Wrocław, ulica Legnicka godzina 20:00. Stoję na światłach, obok mnie ustawia się Mondeo 1 gen 1,8 ;) Kierownik okukał auto, oparł się na kierownicy patrząc nerwow na zmianę świateł, cos tam przygazowuje i do przodu pomału sie toczy tak że ledwo światła już widział wciąż oparty o kierę :D Pasażerka – utylizowana blądi uhahana bo zaraz wyprują i wszystkich objadą. Odezwała się we mnie męska ambicja, sprzęgło jeden 4000 obrotów i czekam. Zmieniają się światła i ogień :] Oba auta ostry start, droga równa i pusta można przycisnąć. Jedynka ja z przodu, dwójka z przodu o jakies 2 długści, trójka... Mondeo ledwo widzę w lusterku hahaha Kolejne światła czerwone stoję sobie grzecznie, podjeżdza to auto obok, kierowca zagotował się do czerwoności :D Zmienia się cykl, ruszam spokojnie bo przed nami już sporo aut, kierowca Mondka żeby podbudować swoje ego zjazd na pas do skrętu w prawo, z ktorego pojechał prosto i jedzie w korku jedno auto przede mną <jelen> hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez pawlak32 » 31 lip 2008, 09:58

Ale Golf III to chyba w wersji GT ma 90 koni, bo te zwykłe 1.8 mają 75 (takiego ma moj kumpel) i jest to robota dla BG B3 :D A 323F 1.6 16V nawet w lpg daje rade temu 90 konnemu golfowi. Wiem bo sprawdzałem..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 lip 2006, 15:37
Posty: 294
Skąd: Zduńska Wola
Auto: Mazda 323F BA GT

Postprzez 8dyb8 » 31 lip 2008, 10:37

a nie bylo wersji gti 1.8 115 PS i gti 1.8 150 ps?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez blade83 » 31 lip 2008, 11:22

w golfach 3, GT to wersja 1.8, a GTi to wersja 2.0 i to właśnie dwa zero w zależności od liczby zaworów ma 115 i 143 KM. ja swoją BG objeżdżałem GT 1.8 90 KM, nie wiem czy jeszcze nie było wersji 1.8 16V 120KM. ale poczekajmy aż sie kolega Gibsong wypowie bo jak znam życie on pewnie będzie wiedział :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 00:19
Posty: 98
Skąd: Mstów k.Częstochowy
Auto: Mx-3 (EC) KL-ZE, Seat Exo 1.8T, VW UP!

Postprzez 8dyb8 » 31 lip 2008, 12:16

pff to w takim razie golf II > golf III juz nie tylko z wygladu :D, ale i mocy i masy :)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lip 2008, 15:26
Posty: 164
Skąd: WWA
Auto: Ford Probe 2.0 // Pralka IV

Postprzez Gib » 31 lip 2008, 13:35

zasadniczo masz rację, tylko nie wiem czy 90 KM jest przypisane do 1.8 GT czy były też w innych wersjach wyposażenia, kiedy wszedł silnik 1.6 75 KM to zastąpił 1.8 75 KM (który dostępny był odtąd wyłącznie jako 1.8 aut) i nie trzeba było rozróżniać bo z manualną był tylko 1.8 90 KM pewnie również jako CL GL Bon Jovi Pink Floyd czy jakie tam wersje były. GTi to natomiast zawsze 2.0 115 KM, a GTi 16V ten silnik z 16v głowicą początkowo 143 KM potem "pełne" 150 KM.
o 1.8 16V w Mk.3 nie słyszałem aczkolwiek widziałem na allegro kiedyś po swapie z mk.2

PS. Golf GTI mk.3 to najwolniejszy Golf GTI jaki powstał i chyba jedyny który w teorii nie łamie 10 sek do 100 km/h. Co nie przeszkadza mu być samochodem przyjemnym w jeździe codziennej z racji nisko położonego maksimum momentu.

PPS. Mógłby mi ktoś wskazać gdzie znajdę wyniki 1/4 w Borsku, bo jakiś upośledzony umysłowo jestem dziś i nie mogę znaleźć.
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Don Corleone » 31 lip 2008, 13:42

Gibsong napisał(a):PPS. Mógłby mi ktoś wskazać gdzie znajdę wyniki 1/4 w Borsku, bo jakiś upośledzony umysłowo jestem dziś i nie mogę znaleźć.

http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=56941
Padre
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 sty 2007, 11:14
Posty: 1442
Skąd: Pruszków
Auto: BA KF->NB BP->FE 13B

Postprzez blade83 » 31 lip 2008, 14:06

Gibsong napisał(a):zasadniczo masz rację, tylko nie wiem czy 90 KM jest przypisane do 1.8 GT czy były też w innych wersjach wyposażenia, kiedy wszedł silnik 1.6 75 KM to zastąpił 1.8 75 KM (który dostępny był odtąd wyłącznie jako 1.8 aut) i nie trzeba było rozróżniać bo z manualną był tylko 1.8 90 KM pewnie również jako CL GL Bon Jovi Pink Floyd czy jakie tam wersje były. GTi to natomiast zawsze 2.0 115 KM, a GTi 16V ten silnik z 16v głowicą początkowo 143 KM potem "pełne" 150 KM.
o 1.8 16V w Mk.3 nie słyszałem aczkolwiek widziałem na allegro kiedyś po swapie z mk.2


w mk. 3 z tego co wiem 1.8 90 ps był też w wersji wyposażenia GL i nie miał wtedy kubełkowych siedzeń i jakiś tam jeszcze innych gadżetów. co do 1.8 16V w mk 3 to też widziałem tylko na allegro ale nigdzie indzie nie znalazłem, żadnych śladów istnienia takiej fabrycznej konstrukcji, ale myślałem, że słabo szukałem.

wracając do tematu golf mk 3 1.8 8V jest do objechania przez 323f BG B6, jednakże GTI 8V chyba jednak jest szybsze. z doświadczenia wiem, że Astra GSI 2.0 8V o identycznej mocy co golf- 115KM, jednak rozkłada na łopatki B6
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 maja 2007, 00:19
Posty: 98
Skąd: Mstów k.Częstochowy
Auto: Mx-3 (EC) KL-ZE, Seat Exo 1.8T, VW UP!

Postprzez BratCukierka » 31 lip 2008, 15:57

siewi powinieneś objechać bez problemu Golfa III 1,8 90KM chyba że twoje auto nie domaga, albo nie ogarniasz auta... poza tym ty masz SGI więc nie wiem po co chciałbyś wywalać LPG :P

zdrowe B3 objeżdżają także te Golfy III 90KM... sprawdzone osobiście przeze mnie (moją b3 16V) i przemka323h (jego b3 8V po zrobieniu wydechu) :P
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje