Kills on Road & Street

Postprzez lukster » 30 lip 2008, 13:16

To naprawiaj i zrehabilituj się we wrześniu na jesiennym ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Adaś » 30 lip 2008, 13:20

w przypadku MPS to bardziej chyba wina kierownika niż samego auta :)
ps. jakie czasy miał MPS bo ja nie mogę otworzyć programu Szymona ;(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez lukster » 30 lip 2008, 13:24

ET 16,06 – Gryzon
ET 16,63 – Marrud

Jak dla mnie to dziwne czasy, na rozecie wróbla MPS też słabo jechał
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Adaś » 30 lip 2008, 13:54

Pyton162 napisał(a):Ale mazdatab dostal po pupie i to ladnie , jego xed tylko dobrze wygląda , silnik musi miec zajechany na maxa

nie zajechany tylko on ma tam gaz i nie jest to sekwencja z tego co wiem
Luki1010 napisał(a):ET 16,63 – Marrud

byłem szybszy <jupi>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez BratCukierka » 30 lip 2008, 14:58

Adaś napisał(a):Pyton162 napisał:
Ale mazdatab dostal po pupie i to ladnie , jego xed tylko dobrze wygląda , silnik musi miec zajechany na maxa

nie zajechany tylko on ma tam gaz i nie jest to sekwencja z tego co wiem


dokładnie, I albo II gen nie pamiętam już...

poza tym nie ma się czym chwalić bo ja swoim B3 go w Toruniu killowałem :P ale trzeba przyznać że pięknie brzmi :D
Forumowicz
 
Od: 24 cze 2006, 20:21
Posty: 3953
Skąd: Brodnica
Auto: Toyota Yaris Hybrid '19

Postprzez Brt » 30 lip 2008, 15:38

Luki1010 napisał(a):ET 16,06 – Gryzon
ET 16,63 – Marrud

Jak dla mnie to dziwne czasy, na rozecie wróbla MPS też słabo jechał


O_O???? MPS takie ET kręcą??
MPS padaki czy kierownicy (z całym szacunkiem) pupy wołowe?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 kwi 2007, 23:13
Posty: 213
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6 (05), 6 MPS

Postprzez brii » 30 lip 2008, 15:41

Takie pytanie do Panów od MPSów – wiecie w jaki sposób szybko ruszać silnym samochodem 4WD?
Zdaję sobie sprawę, że w przypadku jednego z Panów to mogło być problemem, bo trudno ten trik opanować w dwa tygodnie, a wiem, że przez taki czas posiada MPSa :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Adaś » 30 lip 2008, 15:58

ja to się najbardziej zdziwiłem z jakich obrotów ruszył Winet w przejeździe w którym wykręcił 15,7, tylko pozostaje pytanie czy faktycznie nie był to start lotny :| ja w piątek miałem 9 przejazdów próbnych, gdzie testowałem z jakich obrotów ruszać najlepiej i sprawdziła mi się jedna konfiguracja, ale żeby aż tak jak Winet to myślałem, że to przesada, a szkoda :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez lukster » 30 lip 2008, 16:09

Adaś napisał(a):w przejeździe w którym wykręcił 15,7

Adaś proszę Cię. Ja winetowi życzę jak najlepszych czasów ale bądźmy realistami. Na tych zawodach z bodajże 5 klze tylko 1 zeszło z ET poniżej 15,7 ;) Cudów nie ma, zwłaszcza na 1/4 mili
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Troll Bagienny » 30 lip 2008, 16:13

Winet wystartowal kawalek przed linia startu i to mu pewnie pomoglo w osiagnieciu tak dobrego czasu ale gdyby startowal idealnie z linii to i tak by mial troche ponizej 16. Startowalem wtedy z nim i widzialem ze pieknie wyrwal do przodu i ciagle mi uciekal... pieknie wtedy pojechal, szkoda ze pozniej sprzeglo odmowilo mu posluszenstwa :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez Adaś » 30 lip 2008, 16:18

Luki1010 napisał(a):Adaś proszę Cię

Łukasz szczerze to wcześniej nawet nie pomyślałem, że mogło dojść do sytuacji o której pisałeś i że ma to wpływ na ET :) i dla mnie ten wynik to był duuży szok również...
kurde pobawił bym się jeszcze w mody mojego auta, z ciekawości co da się jeszcze wycisnąć z BA ze zdrowym KF, nawet przez myśl mi przeszło jak wracaliśmy z Borska, żeby jednak nie sprzedawać, ale nie ma to sensu na dłuższą metę :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez radekkm » 30 lip 2008, 17:25

dlaczego? zrob wydech,kolek i wtryski od kl-ze,pompa + nitro direct point i smt,mysle ze bedzie to ostro smigac,chyba ze kreci Cie rwd
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez Adaś » 30 lip 2008, 18:11

radekkm napisał(a):dlaczego? zrob wydech,kolek i wtryski od kl-ze,pompa + nitro direct point i smt,mysle ze bedzie to ostro smigac,chyba ze kreci Cie rwd

wiesz planów ja miałem wiele i byłem bliski ich realizacji, ale nie chcę inwestować w szybkość auta pozostawiając blacharkę na drugim planie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez yiabol » 30 lip 2008, 19:57

ravo napisał(a): podobno 160KM w 990kg ale wydaje mi sie, ze pod maska bylo duzo wiecej.


seryjny Civic SIR (160hp) 5 gen ma 7.3 do 100 kmh a 6gen Civic VTI (tez 160hp) ma 7.8
a to tylko pare kilo róznicy :)

Luki1010 napisał(a):
Adaś napisał(a):w przejeździe w którym wykręcił 15,7

Adaś proszę Cię. Ja winetowi życzę jak najlepszych czasów ale bądźmy realistami. Na tych zawodach z bodajże 5 klze tylko 1 zeszło z ET poniżej 15,7 ;) Cudów nie ma, zwłaszcza na 1/4 mili


ale te KL-ZE w mx-3? bo jesli tak to strasznie cienko :/
MX3 1.6 16V B6-ME EC (było)
MX3 1.8 24V6 K8 EC ( było )

Audi A3 1.8T
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lut 2007, 19:36
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Auto: A3 1.8T

Postprzez radekkm » 30 lip 2008, 20:57

cienko cienko,to sa czasy ktore znalazlem na forum mx-3 w stanach

comish71 --------- KLZE N/A ---- 14,320 -- 95.90mph
timpronk ---------- KLZE N/A ---- 14,385 -- 98.21mph
mx3autozam ------ KLZE N/A ---- 14,400 -- 99.70mph
93MX3KLZE-T ----- KLZE N/A --- 14,800 --- 93.00mph
Mooneggs --------- KLZE N/A --- 14,750 -- 94.70mph
Brennan ----------- KLZE N/A --- 15,200 -- 94.00mph
JWMX3 ----------- KLZE/DE ----- 15.453 -- 91.89mph
OutlaW ------------ K8 N/A ----- 15.567 -- 84.60mph
96mx-3 ----------- K8 N/A ----- 16.100 -- 84.40mph
Forumowicz
 
Od: 22 maja 2006, 23:35
Posty: 827
Skąd: UK
Auto: Jest

Postprzez lukster » 30 lip 2008, 21:03

Radek, skończone projekty i drag strip ;)
Jak poczytasz o tych autach to czesto są wybebeszone i mocno zmodyfikowane. klze ze zrobionym dobrze dolotem i wydechem powinno stukac 14,8 – 14,9. Jak skończę z wydechem zobaczymy
Ostatnio edytowano 30 lip 2008, 21:05 przez lukster, łącznie edytowano 1 raz
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Adaś » 30 lip 2008, 21:04

yiabol napisał(a):ale te KL-ZE w mx-3?

nie, KF
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez Gib » 30 lip 2008, 21:47

Luki a turbo już nie?
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez xXx » 30 lip 2008, 21:54

No to kiedy Panowie 1/4 w Rykach ??
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez lukster » 30 lip 2008, 21:54

Gibsong napisał(a):Luki a turbo już nie?

Turbo to być może przyszły sezon, ale najpierw trzeba mieć środki ;)
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje