Chciałem się dowiedzieć jaka jest wtedy trwałość końcowego tłumika i jak się jeździ przy takim rozwiązaniu.
Wycięcie katalizatora
ja tak mam seryjny tłumik bez kata masakra:P koncowy tłumik dostaje w d... u mnie przynajmniej znim sie rozgrzeje to koo 2tys wpada w drgania i brzeka ale po kilku minutach jest spoko oprocz tego pyrkania bo spalinki rozpręzaja sie nie w kacie tylko w pustej puszce mozna temu zaradzic wkładajac tam tłumik lub kata:P zreszta wszystko jest juz opisane. Nie spodziewam sie ze seryjny koncowy długo wytrzyma.
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
Fiveopac napisał(a):Pytanei retoryczne – jesli seryjny tlumik, nie wyrabia bedąc jakies 2 metry za kolektorem, to co sie stanie z tlumikiem w miejscu katalizatora?
teoretycznie masz racje ale sprawdziłes w praktyce?? chyba nie wstawił bys koncowego tłumika zamiast kata?
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
Kryształ napisał(a):wstaw zamiast niego tłumik przelotowy i nie będzie brzęczenia i nie będzie głośniej... cena 100zl czyli cos dla biednego studenta:) pewnie zaraz Five i spółka mnie zjadą itd ale u mnie działa bez zarzutu.
o prosze:]
" pewnie zaraz Five i spółka mnie zjadą itd ale u mnie działa bez zarzutu.[/quote]"
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
racja taki tłumik to nie jest dobre rozwiazanie na dłuzej najlepiej kata wstawic chyba ze smrodek nie przeszkadza:P tylko ja juz kata z mazdy nie wstawie ale jakis sportowy.
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
seryjny wydech we fiacie brava wygląda tak kat, maly środkowy przelotowy , potem drugi środkowy komorowy i na koniec jeszcze duza puszka koncowy komorowa. Ja mam teraz kat metalowy, środkowy mniejszy komorowy i koncowy przelot plus kolektor 4w2w1
-
Pyton162
Fiveopac napisał(a):grodek napisał(a):u mnie działa bez zarzutu
Widze, ze nie lubisz czytac w calosci, rura czy tlumik w miejscu katalizatora nie maja praw dzialac! Po prostu nie sa katalizatorami!
"Kryształ napisał:
wstaw zamiast niego tłumik przelotowy i nie będzie brzęczenia i nie będzie głośniej... cena 100zl czyli cos dla biednego studenta:) pewnie zaraz Five i spółka mnie zjadą itd ale u mnie działa bez zarzutu."
rurka czy tłumik nie ma działać jak katalizator ale jest to sposob na brzekanie. Spokojnie wszyscy wiedza ze katalizator mozna z powodzeniem zastapić tylko..........
..
.
.
.
.
.
....
..
katalizatorem ale jesli kogos nie stać na kata nowego na dzien dzisiejszy a chce sie strasznie szybko pozbyc brzekania to mozna to tak zrobic. nie ma sie zloscic.
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
Każdego kogo stać na zatankowanie samochodu równie dobrze stać na katalizator więc nie bądźmy śmieszni...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
no jacha
tylko narazie wole sobie przeznaczyc ta kase zeby zatankowac własnie:P bo ja robie bardzo duzo km/szczegolnie w wakacje:] a za 700zł mozna troszke przejechac:] zreszta czemu ja sie wogule tłumacze:P poprostu jestem straszny okrutny truciciel haha wogule najlepiej sie o nic nie pytac na tym forum masssakra.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
Nie przesadzaj grodek z tymi 700zł. Uniwersalny kat Bosala kosztuje ok 250zł. I ja się na niego zdecyduje – tak też doradził mi "mój" tłumikarz. Mam nadzieję, że chociaż w małym stopniu pozbędę się tego okropnego basu.
- Od: 16 lut 2007, 20:43
- Posty: 30
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F BG 1.6i 16V `92
grodek napisał(a): a za 700zł

Gramlic napisał(a):kat Bosala kosztuje ok 250zł.

Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
łooo 250zł ee no to sorki ciekawe jak z trwałoscia tego kata ja tez bede polował na jakiegos kata widziałem dzisaj takie metalowae za 450zł na allegro warte to cos jest? ale narazie naprawde musze zacisnac pasa
wiec i tak po wakacjach dopiero.
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
grodek napisał(a):wogule najlepiej sie o nic nie pytac na tym forum masssakra.
grodek napisał(a):ooo 250zł ee no to sorki ciekawe jak z trwałoscia tego kata ja tez bede polował na jakiegos kata widziałem dzisaj takie metalowae za 450zł na allegro warte to cos jest?
Naprawde sie nie zmuszaj jak nie chcesz.
Jakbys sobei zadal trud przeczytanai tresci tego watki znalazlbys odpowiedz.
Less roof, more fun


Fiveopac chyba masz zły dzień najpierw poczytaj o co mi chodzi a potem sie czepiaj jesli bedziesz miał czego tylko, przeczytaj kilka razy bo chyba czytasz ale nie bardzo kapujesz o co mi chodzi i czepiasz sie zeby tylko sie czepiac.
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
- Od: 4 paź 2007, 15:32
- Posty: 339
- Skąd: warszawa
- Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC
grodek Bosal robi dobre katalizatory i tłumiki, poza tym można kupić dobrych firm nawet stalowe z nierdzewki w przystępnej cenie, więc wystarczy poszukać
Co do jazdy bez katalizatora to kiedyś myślałem że to coś daje mocy i w ogóle bajka sprawa – teraz twierdze wręcz przeciwnie, a jeśli ktoś się boi zużycia ostatniego tłumika to niech kupi z nierdzewki, w drugim aucie mam taki już 3 rok i nie ma na nim śladów korozji czy wypaleń, prędzej cały wydech i silnik wyzionie ducha niż nierdzewka.
Co do jazdy bez katalizatora to kiedyś myślałem że to coś daje mocy i w ogóle bajka sprawa – teraz twierdze wręcz przeciwnie, a jeśli ktoś się boi zużycia ostatniego tłumika to niech kupi z nierdzewki, w drugim aucie mam taki już 3 rok i nie ma na nim śladów korozji czy wypaleń, prędzej cały wydech i silnik wyzionie ducha niż nierdzewka.
grodek nie do konca chyba czytasz co cytujesz.... albo nie kminisz.

barren napisał(a):Co do jazdy bez katalizatora to kiedyś myślałem że to coś daje mocy i w ogóle bajka sprawa – teraz twierdze wręcz przeciwnie, a jeśli ktoś się boi zużycia ostatniego tłumika to niech kupi z nierdzewki, w drugim aucie mam taki już 3 rok i nie ma na nim śladów korozji czy wypaleń, prędzej cały wydech i silnik wyzionie ducha niż nierdzewka.

Less roof, more fun


Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 11 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje