Wycięcie katalizatora

Postprzez Gramlic » 22 lip 2008, 10:15

Czy ktoś z was jeździ autem bez katalizatora na seryjnym tłumiku ??

Chciałem się dowiedzieć jaka jest wtedy trwałość końcowego tłumika i jak się jeździ przy takim rozwiązaniu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2007, 20:43
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BG 1.6i 16V `92

Postprzez grodek » 22 lip 2008, 11:53

ja tak mam seryjny tłumik bez kata masakra:P koncowy tłumik dostaje w d... u mnie przynajmniej znim sie rozgrzeje to koo 2tys wpada w drgania i brzeka ale po kilku minutach jest spoko oprocz tego pyrkania bo spalinki rozpręzaja sie nie w kacie tylko w pustej puszce mozna temu zaradzic wkładajac tam tłumik lub kata:P zreszta wszystko jest juz opisane. Nie spodziewam sie ze seryjny koncowy długo wytrzyma.
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez Fiveopac » 22 lip 2008, 12:45

Pytanei retoryczne – jesli seryjny tlumik, nie wyrabia bedąc jakies 2 metry za kolektorem, to co sie stanie z tlumikiem w miejscu katalizatora?
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez grodek » 22 lip 2008, 12:54

Fiveopac napisał(a):Pytanei retoryczne – jesli seryjny tlumik, nie wyrabia bedąc jakies 2 metry za kolektorem, to co sie stanie z tlumikiem w miejscu katalizatora?


teoretycznie masz racje ale sprawdziłes w praktyce?? chyba nie wstawił bys koncowego tłumika zamiast kata?
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez Fiveopac » 22 lip 2008, 12:57

Jak juz wielokrotnie argumentowalem, zamiast katalizatora, zawsze najlepiej jest wstawic .... katalizator.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez grodek » 22 lip 2008, 13:00

Kryształ napisał(a):wstaw zamiast niego tłumik przelotowy i nie będzie brzęczenia i nie będzie głośniej... cena 100zl czyli cos dla biednego studenta:) pewnie zaraz Five i spółka mnie zjadą itd ale u mnie działa bez zarzutu.


o prosze:]
" pewnie zaraz Five i spółka mnie zjadą itd ale u mnie działa bez zarzutu.[/quote]"
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez grodek » 22 lip 2008, 13:02

racja taki tłumik to nie jest dobre rozwiazanie na dłuzej najlepiej kata wstawic chyba ze smrodek nie przeszkadza:P tylko ja juz kata z mazdy nie wstawie ale jakis sportowy.
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez Fiveopac » 22 lip 2008, 13:10

grodek napisał(a):u mnie działa bez zarzutu

Widze, ze nie lubisz czytac w calosci, rura czy tlumik w miejscu katalizatora nie maja praw dzialac! Po prostu nie sa katalizatorami!
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Pyton162 » 22 lip 2008, 13:49

seryjny wydech we fiacie brava wygląda tak kat, maly środkowy przelotowy , potem drugi środkowy komorowy i na koniec jeszcze duza puszka koncowy komorowa. Ja mam teraz kat metalowy, środkowy mniejszy komorowy i koncowy przelot plus kolektor 4w2w1
Pyton162
 

Postprzez grodek » 22 lip 2008, 14:04

Fiveopac napisał(a):
grodek napisał(a):u mnie działa bez zarzutu

Widze, ze nie lubisz czytac w calosci, rura czy tlumik w miejscu katalizatora nie maja praw dzialac! Po prostu nie sa katalizatorami!


"Kryształ napisał:
wstaw zamiast niego tłumik przelotowy i nie będzie brzęczenia i nie będzie głośniej... cena 100zl czyli cos dla biednego studenta:) pewnie zaraz Five i spółka mnie zjadą itd ale u mnie działa bez zarzutu."

rurka czy tłumik nie ma działać jak katalizator ale jest to sposob na brzekanie. Spokojnie wszyscy wiedza ze katalizator mozna z powodzeniem zastapić tylko..........
..
.
.
.
.
.
....
..
katalizatorem ale jesli kogos nie stać na kata nowego na dzien dzisiejszy a chce sie strasznie szybko pozbyc brzekania to mozna to tak zrobic. nie ma sie zloscic.
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez brii » 22 lip 2008, 14:09

Każdego kogo stać na zatankowanie samochodu równie dobrze stać na katalizator więc nie bądźmy śmieszni...
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez grodek » 22 lip 2008, 15:26

no jacha :] tylko narazie wole sobie przeznaczyc ta kase zeby zatankowac własnie:P bo ja robie bardzo duzo km/szczegolnie w wakacje:] a za 700zł mozna troszke przejechac:] zreszta czemu ja sie wogule tłumacze:P poprostu jestem straszny okrutny truciciel haha wogule najlepiej sie o nic nie pytac na tym forum masssakra.
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez Gramlic » 22 lip 2008, 15:39

Nie przesadzaj grodek z tymi 700zł. Uniwersalny kat Bosala kosztuje ok 250zł. I ja się na niego zdecyduje – tak też doradził mi "mój" tłumikarz. Mam nadzieję, że chociaż w małym stopniu pozbędę się tego okropnego basu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 lut 2007, 20:43
Posty: 30
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 323F BG 1.6i 16V `92

Postprzez brii » 22 lip 2008, 15:47

grodek napisał(a): a za 700zł

hahaha
Gramlic napisał(a):kat Bosala kosztuje ok 250zł.

<spoko>
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez grodek » 22 lip 2008, 15:55

łooo 250zł ee no to sorki ciekawe jak z trwałoscia tego kata ja tez bede polował na jakiegos kata widziałem dzisaj takie metalowae za 450zł na allegro warte to cos jest? ale narazie naprawde musze zacisnac pasa :( wiec i tak po wakacjach dopiero.
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez brii » 22 lip 2008, 16:12

Bosal robi rzeczy dobrej jakości :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Fiveopac » 22 lip 2008, 16:12

grodek napisał(a):wogule najlepiej sie o nic nie pytac na tym forum masssakra.

grodek napisał(a):ooo 250zł ee no to sorki ciekawe jak z trwałoscia tego kata ja tez bede polował na jakiegos kata widziałem dzisaj takie metalowae za 450zł na allegro warte to cos jest?

Naprawde sie nie zmuszaj jak nie chcesz.

Jakbys sobei zadal trud przeczytanai tresci tego watki znalazlbys odpowiedz.
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez grodek » 22 lip 2008, 20:13

Fiveopac chyba masz zły dzień najpierw poczytaj o co mi chodzi a potem sie czepiaj jesli bedziesz miał czego tylko, przeczytaj kilka razy bo chyba czytasz ale nie bardzo kapujesz o co mi chodzi i czepiasz sie zeby tylko sie czepiac.
czerwone jest szybsze/Z5 nie jest taki zły :]
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2007, 15:32
Posty: 339
Skąd: warszawa
Auto: Mazda 323c 1996r 1.5 DOHC

Postprzez barren » 22 lip 2008, 23:10

grodek Bosal robi dobre katalizatory i tłumiki, poza tym można kupić dobrych firm nawet stalowe z nierdzewki w przystępnej cenie, więc wystarczy poszukać

Co do jazdy bez katalizatora to kiedyś myślałem że to coś daje mocy i w ogóle bajka sprawa – teraz twierdze wręcz przeciwnie, a jeśli ktoś się boi zużycia ostatniego tłumika to niech kupi z nierdzewki, w drugim aucie mam taki już 3 rok i nie ma na nim śladów korozji czy wypaleń, prędzej cały wydech i silnik wyzionie ducha niż nierdzewka.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 wrz 2007, 11:24
Posty: 297 (1/1)
Skąd: Szczecin
Auto: 626 GE FP '93/Efini MS-6
MX-6 GE FS

Postprzez Fiveopac » 22 lip 2008, 23:42

grodek nie do konca chyba czytasz co cytujesz.... albo nie kminisz.
barren napisał(a):Co do jazdy bez katalizatora to kiedyś myślałem że to coś daje mocy i w ogóle bajka sprawa – teraz twierdze wręcz przeciwnie, a jeśli ktoś się boi zużycia ostatniego tłumika to niech kupi z nierdzewki, w drugim aucie mam taki już 3 rok i nie ma na nim śladów korozji czy wypaleń, prędzej cały wydech i silnik wyzionie ducha niż nierdzewka.

<spoko>
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 10 gości

Moderator

Moderatorzy Tuning i modyfikacje