Mazda RX-7 FD 13B-REW '93

Zdjęcia i opisy projektów tuningowych.

Postprzez Fiveopac » 30 maja 2011, 17:22

Czego to chiny nie skopiują. Jak oryginały!
Less roof, more fun
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
CUP 2017 miejsce 3
CUP 2018 miejsce 3
 
Od: 25 kwi 2005, 20:07
Posty: 4297 (8/33)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: MX5 NC 2.5T
RX8 R3

Postprzez Gib » 30 maja 2011, 17:40

Masz 900*C w pokoju? ;)
Stała pod ścianą prężąc kakao
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 sie 2007, 18:09
Posty: 8948 (143/182)
Skąd: Warszawa
Auto: rower składak 1.8t

Postprzez Pit » 30 maja 2011, 17:47

Fiveopac napisał(a):Czego to chiny nie skopiują. Jak oryginały!

Baa :)

Gib napisał(a):Masz 900*C w pokoju? ;)

Nie ;) natomiast nie mam pojęcia, dlaczego rozłączony zegar z czujnikiem, bez zasilania, miałby cokolwiek sensownego wskazywać ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez Grzesiu » 30 maja 2011, 18:26

mam ten sam Boost, 1 raz reklamowałem bo niestety wariował, świrował i w ogóle masakra, no ale obecnie mam już "sprawny" i muszę przyznać że warto było bo o wiele dokładniej wskazuję niż mech. AG, no ale tego można było się spodziewać. Największa robotę robi w nocy.. widać go jadąc za mną;D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2007, 20:31
Posty: 824 (0/3)
Skąd: Ruda Śląska
Auto: Mx5 NA 93’ Canada
Rx7 SA 79'
3 BM Nakama
Mx5 ND RF
6 GJ

Postprzez piwo » 30 maja 2011, 23:12

Czego to chiny nie skopiują. Jak oryginały!
prawie sie nabralem ze to orginal <rotfl>
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
Avatar użytkownika
Koordynator Zlotów
 
Od: 13 lut 2005, 13:05
Posty: 4883 (270/146)
Auto: Opel Speedster 2001r. B207r,930kg,LSD,RWD, RaceTCS,semislick,320KM
1/4: 12,394s
tor Poznań: 1m48,4s
tor Łódź 57,5s
Mazda 3 BM sedan 2014r.

Postprzez Pit » 15 cze 2011, 14:21

piwo napisał(a):Czego to chiny nie skopiują

Szyderco Ty gokartowy ;) Masz krechę, jak z Bydgoszczy do Mszczonowa. Być w Bdg i na kawę nie wpaść! Szczyt! ;)

* bump it up * ;)

Trochę złączek, króćców do nowego systemu paliwowego. Porównanie wielkości połączeń do monety, kto miał do czynienia z podtlenkiem, ewentualnie upgrade'ował przewody paliwowe, na pewno natknął się na ten standard połączeń. U mnie – między ostatnią pompą a trójnikiem 10AN, dalej do listew, regulatora, powrót – 6AN.
w1.jpg


Listwa paliwowa top feed, w całości wyprodukowana dzięki Proper'owi, STELMI'emu i jego znajomemu, Mozartowi TIG'a – Jarkowi. Wielkie dzięki panowie.
w2.jpg
w3.jpg
w4.jpg
w5.jpg
w6.jpg
w6.jpg

Tutaj z osadzonymi wtryskiwaczami TF Bosch 1680cc.

w7.jpg


...i całość na dolnym kolektorze, gotowe do montażu
w8.jpg
w8.jpg


:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

PostTen post został usunięty przez Magdalena 15 cze 2011, 19:14.
Powód: Na prośbę autora

Postprzez mlody1921 » 15 cze 2011, 16:01

To teraz rex będzie miał z czego konie czerpać kiedys strojonko na 500+:D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Badyl » 15 cze 2011, 16:12

I długiego węża na bezpośrednie połączenie z cysterną z paliwem...
Obrazek
Obrazek Mazda Premacy 2003 | CP DiTD RF4F | Badylowóz v4.0
| 323f BA 1,5->323f BA 2,0 GT->323f BA 2,5 KL-ZE->Premacy DiTD
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2007, 15:28
Posty: 1650
Skąd: Lublin
Auto: Mazda Premacy CP 2.0DiTD RF4F 2003

Postprzez Pit » 15 cze 2011, 16:20

mlody1921 napisał(a):To teraz rex będzie miał z czego konie czerpać kiedys strojonko na 500+:D

Teoretycznie, jak nic nie pójdzie źle (do tej pory nie poszło, więc jest duże prawdopodobieństwo, że teraz tak się stanie ;) ) – ostatnia dekada lipca. Teoria z praktyką często jednak mało wspólnego ma, więc – cholera wie...

Badyl napisał(a):I długiego węża na bezpośrednie połączenie z cysterną z paliwem...

Eeee, nie powinno być aż tak katastroficznie... Wolne obroty tylko mogą przy 1300cc primaries okazać się mało wolne ;) Mówiąc krótko, na takich wtryskiwaczach może być spory problem z wystrojeniem jakiegoś sensownego ich poziomu.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez mlody1921 » 15 cze 2011, 23:28

ake tu nie moze być wolnych obrotów :D rex musi chodzi tak wrrm wrrm wrrm wrrm wrrm to sa jego wolne obr. prze takiej mocy i ladnym wydechu sexi są takie obr :D
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez lukster » 18 cze 2011, 11:23

Chyba się skusze na mega zlot, z chęcią pokaram ten kawiorowy projekt <diabełek>
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez Pit » 18 cze 2011, 13:42

lukster napisał(a):Chyba się skusze na mega zlot, z chęcią pokaram ten kawiorowy projekt <diabełek>

Dajesz ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez szkodnik_byd » 18 cze 2011, 20:21

no no panowie ;p to brzmi jak wyzwanie :D
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
-=[cytrynowy]=-
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 3 gru 2006, 00:10
Posty: 6196 (915/440)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: X9 TA 2,5v6 MT 98r.
X9 TA 2,5v6 AT 01r. dawca
X9 TA 2,5v6 AT 99r. green
5 CW 1,6D 11r.
były:
MX-5 NC 2,5 06r
6 GG 2,0 02r.
626 GF2,0HP 98r.
323f BG 1,6 91r.

Postprzez D4NI3L » 21 cze 2011, 11:04

warto by było zrobić jakieś zakłady :) <cisza>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2008, 15:40
Posty: 2862 (6/1)
Skąd: Trójmiasto

Postprzez Pit » 21 cze 2011, 11:12

D4NI3L napisał(a):warto by było zrobić jakieś zakłady :) <cisza>

To jest tylko zabawa, spokojnie :) Na 97% nie zdążę złożyć i wystroić auta na najbliższy zlot, a z Łukaszem to my się prędzej czy później i tak spotkamy ;) Obiecuje prosię od kilku lat, że wpadnie na kawę na moje rancho... Może w tym roku zboczy 3 km na zachód z DK5 ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Postprzez lukster » 21 cze 2011, 12:37

Zboczę, nadejdzie ten dzień :D A co do zabawy, stawiam 100zł na mx3 :P Nie będzie Cię w Rykach ? Łeeee, to się nie spinam, na fiata to mi paliwa szkoda <diabełek>
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 wrz 2005, 07:23
Posty: 1181
Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI

Postprzez ravo » 21 cze 2011, 15:25

lukster napisał(a):na fiata to mi paliwa szkoda

spadaj hehe
italian boy
Avatar użytkownika
Zarząd – Vice Prezes
 
Od: 26 gru 2003, 13:24
Posty: 16249 (6/216)
Skąd: Wroc.love by night
Auto: Trophy & F1 R26

Postprzez mlody1921 » 21 cze 2011, 17:16

Ej no rozczarowaliście mnie jak ani Lukstera ani Pita nie będzie w rykach to ja nie jade <płacze>
Sprzedam Amory do Mx-3 przód tył mocowania amortyzatorów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 mar 2005, 01:26
Posty: 2390 (0/2)
Skąd: Sandomierz
Auto: Mazda Mx-3 KL-DE ....Turbo :D

Postprzez Pit » 13 lip 2011, 17:35

* bump * ;)

fotki opon na oś napędową – jak będą za szerokie, to sprzedam je okazyjnie... komuś, kto ma felgę która to pomieści... ;)
q1.jpg
q2.jpg


...generalnie mam już w garażu wszelakie części potrzebne do złożenia auta w takiej konfiguracji, jaką sobie na ten rok założyłem. Problemem jest chroniczny brak czasu. Sukcesywnie, po parę chwil dziennie zamierzam jednak sobie dłubać, aby w sierpniu móc stroić.

A więc – zaczynamy od baku: przerobione trzymadełko, aby pięknie leżały dwie pompy Walbro 255. Wyjście z pomp gumą, następnie produkcji Jarka (mistrza TIG'a) Y-block: wejścia 6AN, wyjście 10AN... Na poniższej fotce złożone pompy, praktycznie oprócz zlutowania dwóch przewodów gotowe do zatopienia w zbiorniku z paliwem.

q3.jpg
q4.jpg
q5.jpg

:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lut 2005, 06:56
Posty: 6414 (0/3)
Skąd: Suburbia
Auto: FD3S

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy