Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
UPDATE!
Wreszcie przyszedł, gwint D2 Racing w wersji Street:
Niestety montaż nie nastąpi prędko, bo mam problem z geometrią po wymianie zwrotnic. Logicznym stwierdzeniem byłaby krzywa zwrotnica, ale nie jest to takie pewne jakby mogło się wydawać.
Wreszcie przyszedł, gwint D2 Racing w wersji Street:
Niestety montaż nie nastąpi prędko, bo mam problem z geometrią po wymianie zwrotnic. Logicznym stwierdzeniem byłaby krzywa zwrotnica, ale nie jest to takie pewne jakby mogło się wydawać.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
zmień mechanika i będzie dobrze . Gwint . I od razu blacha pod silnik
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Co do gwintu to:
- Od: 22 sty 2012, 16:09
- Posty: 1404 (4/6)
- Skąd: Radom
- Auto: Jest: 6 MPS L3-VDT
Była: 323F BA KL
DARO MAZDA 323 napisał(a):zmień mechanika i będzie dobrze .
Nawet nic nie mów, ale i tak wyszło, że amor nie był idealnie prosty. Zamieniłem prawy na lewy a lewy na prawy i mam spoko geometrię.
seba323f napisał(a):Świetny prezent!
Odwdzięczyła mi się klepaniem w silniku...
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
to co w styczniu gwint montujemy ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
GWINT ONBOARD!
Wstępne ustawienie:
1) -30 mm przód i -40 mm tył
2) minimalne wstępne napięcie sprężyn
3) twardość przednich amortyzatorów – 2 obroty
4) twardość tylnych amortyzatorów – 0 obrotów
Zdjęcia całości zrobię jutro jak ustawię geometrię.
Wstępne ustawienie:
1) -30 mm przód i -40 mm tył
2) minimalne wstępne napięcie sprężyn
3) twardość przednich amortyzatorów – 2 obroty
4) twardość tylnych amortyzatorów – 0 obrotów
Zdjęcia całości zrobię jutro jak ustawię geometrię.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Nie baw się z nami foto jak nisko siadło . Podoba mi się .
Daj na PW wiele to kosztowało i ile czekałeś ?
Daj na PW wiele to kosztowało i ile czekałeś ?
VW GOLF VII TDI – 115 KM
Mazda BG 323 2.2 TURBO
Mazda BG 323 2.2 TURBO
mx-3lover napisał(a):Odwdzięczyła mi się klepaniem w silniku...
U mnie jak zaczęła klepać to minął miesiąc i jest po silniku.
Jeżeli masz jakieś dodatkowe info o tym gwincie co i jak. Z chęcią poczytam sobie jak "twardość" amorka się reguluje.
gt10r5 napisał(a):mx-3lover napisał(a):Odwdzięczyła mi się klepaniem w silniku...
U mnie jak zaczęła klepać to minął miesiąc i jest po silniku.
Jeżeli masz jakieś dodatkowe info o tym gwincie co i jak. Z chęcią poczytam sobie jak "twardość" amorka się reguluje.
Właśnie po niecałych 2 tygodniach od klepania z okolic rozrządu urwał się pasek. Najprawdopodobniej zatarła się rolka. Wróciłem do domu na lawecie. Ustawiłem geometrię, testowałem nową zawieszkę i co dobre nie trwało wiecznie.
Twardość amorka reguluje się pokrętłem na górze, obecnie mam ustawione 23 obroty z przodu i 20 obrotów z tyłu na 36 możliwych. Większe info http://www.mtuning.pl/Zawieszenie-gwintowane-Street-D2-Racing-Mazda-MX-3,p,505
Enki napisał(a):dawaj foty
Niestety nie udało mi się zrobić fotek, bo ustawialiśmy geometrię od 12 przez 4 godziny, a później zrobiło się już ciemno. Może zrobię coś jutro ale mam coś na pocieszenie.
Generalnie mam już zarezerwowanego KL'a z X9, więc w szybszym tempie niż planowałem odbędzie się swap. Mam nadzieję, że pacjent przyjmie przeszczep bez fochów...
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Zazdroszczę gwintu
Ale niżej siadaj -30mm w tym aucie to tyle co nic i nadal koza. Pojeździsz trochę to zobaczysz że nadal będzie za wysoko
I życzę powodzenia w swapie. U mnie niestety nie wyszło to kolorowo. Ale KL powinien być tutaj montowany w serii. Nie rozumiem czemu Mazda nie zdecydowała się na ten krok
Ale niżej siadaj -30mm w tym aucie to tyle co nic i nadal koza. Pojeździsz trochę to zobaczysz że nadal będzie za wysoko
I życzę powodzenia w swapie. U mnie niestety nie wyszło to kolorowo. Ale KL powinien być tutaj montowany w serii. Nie rozumiem czemu Mazda nie zdecydowała się na ten krok
tomeczek333 napisał(a):Zazdroszczę gwintu
Ale niżej siadaj -30mm w tym aucie to tyle co nic i nadal koza. Pojeździsz trochę to zobaczysz że nadal będzie za wysoko
Dla mnie te -30 mm to już max. Przy wjeżdżaniu na lawetę tarła wydechem a były podstawiane deski. Dojeżdżając do krawężnika trzeba uważać, bo jest na styk. Szczerze podziwiam tych co obniżają -65 mm.
tomeczek333 napisał(a):I życzę powodzenia w swapie. U mnie niestety nie wyszło to kolorowo. Ale KL powinien być tutaj montowany w serii. Nie rozumiem czemu Mazda nie zdecydowała się na ten krok
Dzięki ale zarezerwowany KL z X9 okazał się zwykłym KL'em z kolektorem i przepustnicą od X9, więc na chwilę obecną nie mam żadnego silnika do przeszczepu. Pozostaje wymienić rozrząd w K8 i czekać na pewne 2.5. Mogę mieć nawet KL-ZE ale koszta przewyższają KL'a ponad dwukrotnie. Z drugiej strony KL-DE i tak tu nie będzie robić szału, teraz lekko żałuję, że nie kupiłem CRX'a.
Beny napisał(a):Zdrowy Kl w tej budzie będzie cieszył
Poszukaj sobie jeśli jeszcze nie miałeś okazji mxa kolegi krakusik mx-3.
Cieszyć będzie ale tyle samo czasu co K8, czyli kilka miesięcy. Na forum siedzę już jakiś czas i pamiętam tego 'predatora' i pojedynki z KL-ZE HKSze. Założył wkońcu kompresor czy odpuścił temat?
adis555 napisał(a):Świetny kierunek. Elegancki gwint a KL na pewno się przyda
Kierunek musi być ok, moją inspiracją jest projekt radekkm http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=49&t=69919
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Bo sa KL'e albo KLZE nie ma innych Takze nie wiem teraz sam czego szukasz
Ojjj tam nie przesadzaj ze nizej nie da sie jezdzic Masz gwint a obnizyles jak na sprezynie Bez sensu
Ojjj tam nie przesadzaj ze nizej nie da sie jezdzic Masz gwint a obnizyles jak na sprezynie Bez sensu
- Od: 8 mar 2010, 19:20
- Posty: 7406 (216/46)
- Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
- Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości