
Mazda MX-3 EC KL-ZE '93 – DAILY&TRACK
Naprawdę propsy za tą robote
chętnie zobaczyłbym na żywo

- Od: 22 maja 2011, 22:57
- Posty: 194 (0/3)
- Skąd: Tychy
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-DE 92'
Piotrek jaka to szkoda dla Cb? Masz szanse zdobyć 1 miejsce w klasie Samurai.
Dzisiaj o 17:30 zagrzmiało KL-ZE w czerwonej budzie. Jest kilka rzeczy do poprawy, ale to kosmetyka. Teraz nie dziwię się, że mechanicy za taką pracę biorą od 1000 PLN. Tyle jest roboty, że i ja za mniejsze pieniądze nawet nie chciałbym rozmawiać.
Fotostory:
Korzystając z okazji, tak wyglądają wzmocnione poduszki klejem do szyb
Podczas pierwszej jazdy miałem łzy w oczach ze szczęścia.
Jest wrażenie cięższego przodu, trzeba rozkręcać silnik wyżej, żeby ruszyć przez lżejszy zamach i przez pracę na samych kolektorach ZE ma słabą dolną partię obrotów. W następnym tygodniu wpada wydech, bo nie chcę straszyć ludzi i stracić dowodu oraz mieć wrażenia wkręcania wkrętów do uszu.
I jak Szyna to już projekt czy jeszcze nie?
Dzisiaj o 17:30 zagrzmiało KL-ZE w czerwonej budzie. Jest kilka rzeczy do poprawy, ale to kosmetyka. Teraz nie dziwię się, że mechanicy za taką pracę biorą od 1000 PLN. Tyle jest roboty, że i ja za mniejsze pieniądze nawet nie chciałbym rozmawiać.
Fotostory:
Korzystając z okazji, tak wyglądają wzmocnione poduszki klejem do szyb
Podczas pierwszej jazdy miałem łzy w oczach ze szczęścia.
I jak Szyna to już projekt czy jeszcze nie?
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
A to 626 z klze jakoś jedzie? Myślałem że 626 to taki większy sedan a co za tym idzie jest sporo cięższy niż jakakolwiek mx3 co dyskwalifikuje ją w starciu nawet z mx3 z klde szczególnie z racji krótkiej skrzyni z k8.
Gratki za włożenie silnika bardzo mnie ciekawią jakieś media chociaż wiadomo że teraz bez wydechu to narazie nie ma co. Mówisz dół slaby a Góra?
Gratki za włożenie silnika bardzo mnie ciekawią jakieś media chociaż wiadomo że teraz bez wydechu to narazie nie ma co. Mówisz dół slaby a Góra?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
marcinowozniako napisał(a):Mówisz dół slaby a Góra?
Silnik kręciłem max do 6 tysięcy, wyżej szło podobnie jak w srebrnej budzie.
Shinbu napisał(a):Dbaj o niego!
Taki mam zamiar, ale oszczędzać go nie będę.
rafał88 napisał(a):Ciekaw jestem jak długo i jak bardzo bedzie trzymało silnik ,zeby sie nie ruszał .
Na tych poduszkach jeżdżę od ponad 2 lat, zero zużycia, ale zalewałem je sprawne. Są drgania do 1000 obrotów, jak przyśpieszam czuje jak silnik jest trzymany. Podczas jazdy i zmian biegów nie wyczuwam przemieszczania się silnika. Na sprawnych ori przy odcince telepotało silnikiem, teraz delikatnie się rusza.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
I pięknie się z tym uwinąłeś. teraz banan nie będzie Ci schodził z twarzy.
626 nie jest wcale taka ciężka, raptem 1170kg, MX pewnie coś koło 1000kg waży.W mojej jest skórzana tapicerka i dużo zbędnych rzeczy ale myślę że ze 100kg da się urwać spokojnie. Ja osobiście wolę zmagania na torze, wtedy są duże szanse żeby o coś walczyć, tam już się liczy technika, dobre opony heble i zawieszenie które wspomaga potencjał silnika. Co do ćwiartki to niestety ale chyba nie będę startował, szkoda mi napędu który jest bardzo delikatny niestety...
626 nie jest wcale taka ciężka, raptem 1170kg, MX pewnie coś koło 1000kg waży.W mojej jest skórzana tapicerka i dużo zbędnych rzeczy ale myślę że ze 100kg da się urwać spokojnie. Ja osobiście wolę zmagania na torze, wtedy są duże szanse żeby o coś walczyć, tam już się liczy technika, dobre opony heble i zawieszenie które wspomaga potencjał silnika. Co do ćwiartki to niestety ale chyba nie będę startował, szkoda mi napędu który jest bardzo delikatny niestety...
-
Benzin im Blut
- Od: 20 sty 2011, 00:16
- Posty: 2362 (23/27)
- Skąd: Miasto Wstydu i Inspiracji
- Auto: Mazda 323BG PN '94
Toyota Avensis T27 D4D '11- już wspomnienie
Mazda 626KL-ZE –> ;)
Mazda Xedos 6 KL-DE '99
Nie wiem dlaczego masz słaby dół mimo kolektora z X9
Chyba, że przez sterownik z K8 vrisy otwierają się zupełnie inaczej jak powinny.
Do tego jest zapewne dość mocno przelany.
Oj nie wiem Piotrek czy 100kg dasz radę zejść.
Wybebeszając BA z calutkiegio wnętrza łącznie z poduszkami, rączkami aby została praktycznie goła blacha w środku, idzie zejść max 90kg.
A co do jazdy po zakrętach to zgadzam się w 100 %
Co do napędu to też uważam że bardzo dużo potrafi znieść

Chyba, że przez sterownik z K8 vrisy otwierają się zupełnie inaczej jak powinny.
Do tego jest zapewne dość mocno przelany.
Oj nie wiem Piotrek czy 100kg dasz radę zejść.
Wybebeszając BA z calutkiegio wnętrza łącznie z poduszkami, rączkami aby została praktycznie goła blacha w środku, idzie zejść max 90kg.
A co do jazdy po zakrętach to zgadzam się w 100 %
Co do napędu to też uważam że bardzo dużo potrafi znieść
Przecież napisał dlaczego. Dlatego że nie ma wydechu w ogóle kończy mu się on na sportowych kolektorach czyli jest całkowicie praktycznie odprezony stąd ten slaby dół.
Akurat komputer z k8 będzie tutaj działał lepiej niż jakikolwiek inny sam się o tym przekonałem u siebie w KL gdzie też mam zagiety kolektor z xedosa 9 kolektor z k8 również jest podobnie zagiety.
Przelewać na pewno nie będzie jak już może być trochę za ubogo ale to trzeba by zrobić pomiar afr aby się tego dowiedzieć.
Widać że momentalnie wkreca się na obroty dzięki temu lzejszemu kołu zamachowym.
Akurat komputer z k8 będzie tutaj działał lepiej niż jakikolwiek inny sam się o tym przekonałem u siebie w KL gdzie też mam zagiety kolektor z xedosa 9 kolektor z k8 również jest podobnie zagiety.
Przelewać na pewno nie będzie jak już może być trochę za ubogo ale to trzeba by zrobić pomiar afr aby się tego dowiedzieć.
Widać że momentalnie wkreca się na obroty dzięki temu lzejszemu kołu zamachowym.
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Mam przyjemność jeździć ZE pół tygodnia. Silnik pracuje wzorowo na świecach Denso TT. Muszę ruszać z wyższych obrotów z racji lżejszego zamachu, zmieniając biegi co 10km/h nie odczuwam jego minusów (mam short-shifter). Po odpuszczeniu gazu szybciej wytracam prędkość.
-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Powiem szczerze to wytracanie prędkości u mnie na zwykłym zamachu z k8 jest na tyle duże ze jak utrzymuje większą odległość od poprzedzającego mnie pojazdu i on zaczyna hamować to jestem wstanie również zmniejszyć prędkość praktycznie samym silnikiem odpuszczając gaz i redukcją biegów. A na jedynce jak się ma powyżej 1.5tyś obrotów i całkowicie się gaz puści to jest niemile szarpniecie spowodowane właśnie wytracaniem prędkości. Ciekawe jak to wygląda u Ciebie bo jednak zmniejszyles wagę koła prawie 2 razy. 8kg waży zamach k8 a twój niecałe 5kg?
-
Największy Ścigant
- Od: 19 lis 2015, 19:40
- Posty: 915 (5/8)
- Skąd: Kalisz
- Auto: Jest:
Mazda MX-3 KL-DE '91
Była:
Mazda MX-3 KL-DE '93
Jak mi ten samochód podnosi adrenalinę. Wy też się trzęsiecie jak wychodzicie z auta? Bo mnie drżą ręce i cały jakiś roztrzęsiony.
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtop ... 0&t=115720
http://www.youtube.com/watch?v=ZhyGC3jS ... r_embedded
https://www.youtube.com/watch?v=jj-Hbid ... iwowarczyk
To ogłoszenie było już parę miesięcy wcześniej u nas na forum MS.
Szpery od skrzyń R4, V6 niestety różnią się. Po za tym za wcześnie na szperę, nie interesuje mnie "wyścig zbrojeń" a doświadczenie i umiejętności.
Wziąłem się dzisiaj za zmierzenie wydechu. Wg moich skrupulatnych pomiarów potrzebuję 2 m rury i 6 kolanek 90°. Przydadzą się jeszcze dwa v-band'y, pręt nierdzewny FI 10 mm o długości 1,5 m, opaska na tłumik końcowy i tulejka pod sondę szerokopasmową.
Oczywiście stary wydech jest na sprzedaż. Polecam katalizator Bosal do 3000ccm, dawał radę w Poznaniu bez okrążeń chłodzących.
Szpery od skrzyń R4, V6 niestety różnią się. Po za tym za wcześnie na szperę, nie interesuje mnie "wyścig zbrojeń" a doświadczenie i umiejętności.
Wziąłem się dzisiaj za zmierzenie wydechu. Wg moich skrupulatnych pomiarów potrzebuję 2 m rury i 6 kolanek 90°. Przydadzą się jeszcze dwa v-band'y, pręt nierdzewny FI 10 mm o długości 1,5 m, opaska na tłumik końcowy i tulejka pod sondę szerokopasmową.
Oczywiście stary wydech jest na sprzedaż. Polecam katalizator Bosal do 3000ccm, dawał radę w Poznaniu bez okrążeń chłodzących.

-
und CRX fan
- Od: 2 kwi 2011, 23:58
- Posty: 576 (2/7)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda MX-3 EC KL-ZE '93
Toyota Yaris I 1SZ-FE
Na wrzesień Zdążysz 
- Od: 5 gru 2013, 20:11
- Posty: 2294 (201/63)
- Skąd: stolyca zDolnego Śląska
- Auto: Xedos 6 ®isto ©oncept, Mazda 323F 2,0 '01 ,
SIMSON SR 2 '59r ,
Suzuki GR650 '83r
Były: Trabant Polo, Fiat 125p, Xedos 6 KF '96
Bashan 250 – skradziony,
Colt '99 1,3,
TDM 850 '01
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości