![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
MX-5 NA BP Turbo
Fajny pies ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
Witam wszystkich ponownie.
Nie mam pojęcia jak to się stało, że mój temat przeniesiono z "Nasze mazdy" do "Projekty".
Przykro mi trochę było, że nie mogę rozwijać tematu dalej i przedstawić wam dalszej historii mojego autka.
Skoro jednak ktoś zadecydował, że mogę dalej pisać to:
Pies ( "Art" ) jest bardzo grzeczny i nigdy nie wyrażał chęci opuszczenia Mazdy nawet gdy znacznie oddaliłem się od samochodu. Może dlatego, że kocha markę tak jak ja, a może dlatego, że przez pierwsze 2 latka swojego życia przejeździł ze mana autkami całą polskę ( nie było opcji żeby go zstawić samego w mieszkaniu 32m samego na 10-16 godzin dziennie )
"Upewnij sie czy dobrze" to jest bardzo dobra uwaga dla wszystkich którzy się pakują w projekty Turbo.
Ja niestety najpierw upewniłem się, że jest źle, a w tym roku zacząłem projekt prawie od nowa.
No ale na błędach się przecież człowiek uczy. Mam nadzieję, że kolega zauważył.... Projekt trwa już około 2 lat i w chwili obecnej jest w trakcie końcowego składania.
Wszystko się opóźnia dlatego, że nie mogę dostać części ( Kolektor ssący MX-5 1.8 NA i łapy do tego modelu )
Jak będę miał chwilę czasu to porobię zdjęcia stanu obecnego i dalszej części działań.
Na koniec kolego Bogdan9999, mam już dużo obszerniejszą wiedzę na temat "uturbiania" niż 2 lata temu i w chwili obecnej kolektor wydechowy i odpływy/dopływy oleju będą wykonane całkiem inaczej
"A tak w ogóle oleju ci nie bierze ?" w czasie jak jeździła to nie brała tylko go wypluwała wszystkimi możliwymi uszczelkami ( miską, uszcz. wału itd itp )
Jeździło. Teraz jest nieruchome, ale już niedługo znowu ożyje.
Dzięki, najlepszy i najwierniejszy pomocnik jakiego mam.
Ja w kanale pod "Madzią" a Art nas pilnuje. (sory za jakość ale telefonem robione )
Nie mam pojęcia jak to się stało, że mój temat przeniesiono z "Nasze mazdy" do "Projekty".
Przykro mi trochę było, że nie mogę rozwijać tematu dalej i przedstawić wam dalszej historii mojego autka.
Skoro jednak ktoś zadecydował, że mogę dalej pisać to:
danield napisał(a):Bardzo ładne auto ale ciekawi mnie jak ty to zrobiłeś, żę ci pies w czasie jazdy z kabrioleta niechce wyskoczyć ;p mój to jak coś za szyba zobaczy to juz wariactwa odstawia.
Pies ( "Art" ) jest bardzo grzeczny i nigdy nie wyrażał chęci opuszczenia Mazdy nawet gdy znacznie oddaliłem się od samochodu. Może dlatego, że kocha markę tak jak ja, a może dlatego, że przez pierwsze 2 latka swojego życia przejeździł ze mana autkami całą polskę ( nie było opcji żeby go zstawić samego w mieszkaniu 32m samego na 10-16 godzin dziennie )
Bogdan9999 napisał(a):Kolego projekt piękny i wielkie gratki ale jeśli coś robisz to najpierw upewnij sie czy dobrze. Radzę ci jak najszybciej zająć sie wypionowaniem turbiny a dokładnie korpusu turbiny czyli wlot oleju na górze a spływ na dole max odchylenie 18 stopni. A tak w ogóle oleju ci nie bierze ?usmiech Pozdrawiam
"Upewnij sie czy dobrze" to jest bardzo dobra uwaga dla wszystkich którzy się pakują w projekty Turbo.
Ja niestety najpierw upewniłem się, że jest źle, a w tym roku zacząłem projekt prawie od nowa.
No ale na błędach się przecież człowiek uczy. Mam nadzieję, że kolega zauważył.... Projekt trwa już około 2 lat i w chwili obecnej jest w trakcie końcowego składania.
Wszystko się opóźnia dlatego, że nie mogę dostać części ( Kolektor ssący MX-5 1.8 NA i łapy do tego modelu )
Jak będę miał chwilę czasu to porobię zdjęcia stanu obecnego i dalszej części działań.
Na koniec kolego Bogdan9999, mam już dużo obszerniejszą wiedzę na temat "uturbiania" niż 2 lata temu i w chwili obecnej kolektor wydechowy i odpływy/dopływy oleju będą wykonane całkiem inaczej
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
"A tak w ogóle oleju ci nie bierze ?" w czasie jak jeździła to nie brała tylko go wypluwała wszystkimi możliwymi uszczelkami ( miską, uszcz. wału itd itp )
jacobs napisał(a):A to jeździ w ogóle?
Jeździło. Teraz jest nieruchome, ale już niedługo znowu ożyje.

strOOs napisał(a):Fajny pies krzywy
Dzięki, najlepszy i najwierniejszy pomocnik jakiego mam.
Ja w kanale pod "Madzią" a Art nas pilnuje. (sory za jakość ale telefonem robione )
- Od: 5 gru 2006, 11:30
- Posty: 64
- Skąd: Włocławek
- Auto: MX-5 / Bandit 1200
Fajnie w takim razie ze kontynuujesz
Czekam z ciekawością na to co teraz nam zademonstrujesz
Pozdrawiam
- Od: 19 maja 2006, 00:04
- Posty: 41
- Auto: Ford Probe 2.2 DOHC TURBO GT
Jak obiecywałem zrobiłem parę zdjęć.
Mazda w obecnym stanie
Nowa chłodnica
Wtryski
Turbinka
Parę gratów coby nie ciekł znów ( polecam gumę silikonową wurth, droga ale BDB )
Nowa miska ( tym razem nie spawana z dwóch ), odpływ oleju i czujnik temp. oleju.
Ogólny obraz silnika na ten moment
Na koniec mały drobiazg, kierunki clear.

Mazda w obecnym stanie


Nowa chłodnica

Wtryski


Turbinka



Parę gratów coby nie ciekł znów ( polecam gumę silikonową wurth, droga ale BDB )


Nowa miska ( tym razem nie spawana z dwóch ), odpływ oleju i czujnik temp. oleju.



Ogólny obraz silnika na ten moment


Na koniec mały drobiazg, kierunki clear.

- Od: 5 gru 2006, 11:30
- Posty: 64
- Skąd: Włocławek
- Auto: MX-5 / Bandit 1200
Ile dałeś za tą chłodnice ? 
- Od: 19 maja 2006, 00:04
- Posty: 41
- Auto: Ford Probe 2.2 DOHC TURBO GT
noucamp nie chwal sie 
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
Kurcze ale się cieszę, że projekt ruszył dalej i temat ożył
Miło ogląda się fotki z nowymi częściami i z Art-em oczywiście
Krzysiu powodzenia i aby wszystko wyszło tak jak sobie zaplanowałeś.
ps. muszę w końcu do Ciebie wpaść jakiegoś dnia
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Miło ogląda się fotki z nowymi częściami i z Art-em oczywiście
Krzysiu powodzenia i aby wszystko wyszło tak jak sobie zaplanowałeś.
ps. muszę w końcu do Ciebie wpaść jakiegoś dnia
Nie liczy się cel, liczy się podróż...
- Od: 4 mar 2006, 17:18
- Posty: 613
- Skąd: Bydgoszcz | Włocławek
Pytanie trendencyjne: zlozysz na Sochaczew? 
"The object of war is not to die for your country, but to make the other bastard die for his."
www.zacharow.info – portfolio
www.zacharow.info – portfolio
- Od: 17 lis 2005, 00:24
- Posty: 1884
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F BJ FP LPG
W czwartek 13.08 MX Krzysztofa zawitał w Pit'n'Five's Everburn Garage
Cel to uruchomienie Frankenstein'a i wystrojenie na jakąś tam żądaną moc
Po ogarnięciu niespodziewanej akcji, której rąbek tajemnicy uchyli właściciel (jak będzie miał ochotę i dostęp do internetu) motorek został odpalony na Megasquircie
no to Pit
słyszałem, że chcecie zrobić MS w moim B6T i wystroić to?
albo chociaż na śwince
Czyli Krzysiu będzie zamiatać w Sochaczewie?
Czyli Krzysiu będzie zamiatać w Sochaczewie?
- Od: 24 cze 2006, 20:21
- Posty: 3953
- Skąd: Brodnica
- Auto: Toyota Yaris Hybrid '19
BratCukierka napisał(a):Czyli Krzysiu będzie zamiatać w Sochaczewie?
Jak mawiała moja kochana babcia: "Co nagle to po diable!"
Na razie odbywa sie walka do ostatniej kropli krwi. Na chwile obecną auto "sie uszczelnia". Jak dobrze pojdzie to we wtorkowy wieczór zabierzemy sie za strojenie zakresu powzyej cisnienia atmosferycznego.
Less roof, more fun


sam sobie rywala hodujesz? 
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości