Układ kierowniczy problem z maglownicą

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Tomasz1997 » 2 sie 2016, 16:06

Witam,
Wymieniłem ostatnio maglownice lecz mam pewien problem ponieważ przy niektorych ruchach mam wrażenie jakby była zapowietrzina, kierownica nagle dostaje oporu przy szybkich ruchach, i w tym momencie zapala sie kontrolka od ukladu kierowniczego, zgasze samochod odpale na nowo i problem znika wraz z kontrolka. Ma ktoś jakieś pomysły?
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2016, 13:45
Posty: 53
Auto: Mazda 3 BK 2.0 2004

Postprzez marcin255 » 2 sie 2016, 16:34

odpowietrzyć ?
Ceed GT 1.6T 225KM
Obrazek
T-Roc 2.0 TSI 4motion 190KM
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2008, 23:14
Posty: 5324 (26/45)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F BA
87 KM -122 Nm
Mazda 3-2.0 LF
166 KM -209
KIA CEE’D GT
204 KM -265 Nm up
225 KM -330 Nm
T-Roc 2.0TSI 4motion 190KM 320Nm up.....?

Postprzez bax » 2 sie 2016, 16:43

Ile weszło płynu wspomagania?
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2015, 22:42
Posty: 143 (0/5)
Skąd: Gorzów Wlkp.

Postprzez Tomasz1997 » 2 sie 2016, 19:12

odpowietrzalem w sposob przekazany mi przez mechanika, standardowo lewo prawo kilka razy do konca po nalaniu plynu, nie wiem dokladnie ile weszlo plynu, czy jest mozliwe zeby ciagnela lewe powietrze albo pasek na pompie sie slizgal?
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2016, 13:45
Posty: 53
Auto: Mazda 3 BK 2.0 2004

Postprzez bax » 2 sie 2016, 20:25

Wszystko jest możliwe np. na łączeniach wężach
Jak kręcisz kierowniczą to coś zmienia się w zbiorniczku z płynem? np. pieni się, bąbelkuje itp
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2015, 22:42
Posty: 143 (0/5)
Skąd: Gorzów Wlkp.

Postprzez Tomasz1997 » 5 sie 2016, 16:31

Nic nie babelkuje ni nic, nigdzie nie ma wyciekow, zalalem nowy plyn ( czerwony) jak to do wspomagania elektrycznego, lecz przy szybszych obrotach kierownica jest wyraznie wiekszy, duzo wiekszy opor nie przy spokojnym kreceniu kierownica, jakby pompa dawala caly czas stale cisnienie na magiel.
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2016, 13:45
Posty: 53
Auto: Mazda 3 BK 2.0 2004

Postprzez bax » 5 sie 2016, 17:33

W instrukcjach od mazd napisane jest, że płyn musi spełniać normę Dexron II, a im wyższy tym lepszy.
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2015, 22:42
Posty: 143 (0/5)
Skąd: Gorzów Wlkp.

Postprzez Tomasz1997 » 5 sie 2016, 23:45

Spełnia normę bo specjalnie sprawdzałem

Dopisano 5 sie 2016, 23:48:

Czy jest możliwe ze roznica klas maglownicy moze miec takie efekty? Lub maglownica moze być uszkodzona? Bax nie jest to krytyka w wasza stronę broń boze, szukam poprostu przyczyny wszedzie gdzie mozliwe :)
Forumowicz
 
Od: 13 lip 2016, 13:45
Posty: 53
Auto: Mazda 3 BK 2.0 2004

Postprzez uszol90 » 11 sie 2016, 07:10

Sprawdź co generuje błąd w wspomaganiu.. I może coś pomożemy więcej :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 paź 2012, 01:36
Posty: 403 (0/5)
Skąd: Podkarpacie/Sedziszów Młp.
Auto: Mazda3 Y6 06' TOP

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323