
czy nie ma tak czasem że tuleja albo śruba jest wytarta, przez co zsuwa ci pasek
www.mazdaspeed.pl





rolki jak i hydronapinacz nie występują w zamienniku, więc jest się poniekąd zmuszonym do porządnych częścibpro napisał(a):po rozebraniu okazało się że tylko pasek był Conti, rolki i napinacz to NTN, więc albo wymieniono w warsztacie tylko pasek

http://allegro.pl/rozrzad-pompa-mazda-6 ... 78522.html

, a rozwiązanie banalnie proste to paski klinowe alternatora i ACboszax napisał(a):Mnie też irytuje to świergotanie – tarcie zaraz po odpalenie, którego zupełenie nie ma na ciepłym silniku

, co wcale nie zmienia faktu że jak sie go skasuje tarcie na pewno ustaje. jak wiedziałes wczesniej co jest przyczyną to trzeba było od razu napisać, chyba po to jest forum 
boszax napisał(a):co to za rozwiązanie? Mnie też irytuje to świergotanie – tarcie zaraz po odpalenie, którego zupełenie nie ma na ciepłym silniku
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości