Nie odbijają zaciski hamulcowe

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez Green » 3 maja 2010, 12:10

ja dałem 250zł od sztuki. normalnie chyba 300-400 za sztukę
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 10:26
Posty: 1053
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323 BG GT

Postprzez Ariel84 » 4 maja 2010, 16:48

bardzo drogo , ja sam " regenerowałem " , i zapłaciłem miłe chwile spędzone poza domem :) , nie jest to skomplikowane a i satysfakcja jakaś jest :) , przydaje się 2 osoba do pomocy ,np do odpowietrzenia hamulców ... uważać też należy na płyn hamulcowy przy wyjmowaniu tłoczka (by się nie oblać :) )
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 sie 2009, 14:38
Posty: 61
Auto: Mx-3 k8

Postprzez patrizio1985 » 5 maja 2010, 12:57

dokładnie, drogo jak .......... Ja robiłem u siebie i mnie wyszło niecałe 100zł na cały tył. <jupi>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 maja 2009, 08:24
Posty: 28
Skąd: Wieruszów
Auto: Mazda MX-3; B6

Postprzez Rafał_ » 6 maja 2010, 01:13

patrizio1985 napisał(a):dokładnie, drogo jak .......... Ja robiłem u siebie i mnie wyszło niecałe 100zł na cały tył. <jupi>

Myślę,że reganeracja zacisków w tej firmie to nie tylko reperaturki :) .
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez Green » 6 maja 2010, 14:27

W tej firmie jest robione wszystko łącznie z naprawa jarzma zacisków co jest najczęstszym mankamentem w zaciskach.Zresztą 25 miesięcy gwarancji mówi samo za siebie.Ja jestem zadowolony z tego jak zrobili.Więc to kwestia indywidualnej decyzji.Można wymienić same reperaturki tylko kwestia za ile się to zepsuje znów jak dotrą do mnie zregenerowane tylne zaciski zrobię fotki i wrzucę w tym temacie.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 lip 2007, 10:26
Posty: 1053
Skąd: Radom
Auto: Mazda 323 BG GT

Postprzez patrizio1985 » 14 maja 2010, 08:26

Green napisał(a):... Można wymienić same reperaturki tylko kwestia za ile się to zepsuje znów ...


Ja zrobiłem sam w oparciu o reperaturki i od roku nie ma problemu. Pewnie firma zrobi lepiej, ale 200zł różnicy na sztuce jak dla mnie robi różnice, tym bardziej że Madzia jest z `94r. także mimo wszystko ma już swoje lata, a wkładać tyle kasy w stare auto (mogąc uzyskać podobny efekt za mniejszą kasę) to dla mnie przesada – takie jest moje zdanie.

Pozdrawiam i życzę podjęcia właściwej decyzji :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 maja 2009, 08:24
Posty: 28
Skąd: Wieruszów
Auto: Mazda MX-3; B6

Postprzez pkniat » 3 cze 2010, 16:40

Jestem po regeneracji tylnik zacisków, niestety po założeniu praktycznie nie działa mi ręczny. Próbowałem naciągać linkę śrubą przy dźwigni ale niewiele pomogło. Sprawdziłem przy zacisku i niby zaciaga na maksa a mimo to tylko minimalne przyblokowuje koło. Jakieś pomysły?
Początkujący
 
Od: 14 lut 2009, 20:56
Posty: 9
Skąd: Swarzędz
Auto: Mazda MX-3 1,8 V6, K8 PB 1997

Postprzez Rafał_ » 3 cze 2010, 18:20

pkniat napisał(a):Jestem po regeneracji tylnik zacisków, niestety po założeniu praktycznie nie działa mi ręczny. Próbowałem naciągać linkę śrubą przy dźwigni ale niewiele pomogło. Sprawdziłem przy zacisku i niby zaciaga na maksa a mimo to tylko minimalne przyblokowuje koło. Jakieś pomysły?


Green napisał(a):W tej firmie jest robione wszystko łącznie z naprawa jarzma zacisków co jest najczęstszym mankamentem w zaciskach.Zresztą 25 miesięcy gwarancji mówi samo za siebie.
Kaizen Sushi Racing Team Polub nasz FP :)
jarek.ZE
Avatar użytkownika
Klubowicz
CUP 2014 miejsce 3
CUP 2013 miejsce 2
 
Od: 25 lis 2008, 01:19
Posty: 3760 (180/234)
Skąd: Konstancin-Jeziorna
Auto: Mazda MX-5 NA B6 '93
Była:
Mazda3 BM PE 120KM '14
Rajdowe Clio F7P '91
Mazda mx-3 EC KLZE '91
Subaru Impreza WRX MY05
Mazda6 GG AJ '04

Postprzez ambro8888 » 22 maja 2011, 19:35

odkopie wątek a mianowicie mam taki problem ze zregenowałem zacisków gumkami naprawczymi po regeneracji nie moge odpowietrzyc hamulcy pedał w ogóle nie twardnieje ale płyn nie ucieka... odpowietrzac musze śrubą przy zacisku tą która trzyma przewód hamulcowy bo ta od odpowietrzenia jest obcięta i nie idzie jej odkręcić... co może być przyczyna? hamulce łapią na 3 razy i nie da sie tak jezdzic :/
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2010, 14:39
Posty: 42
Skąd: mazowieckie
Auto: mazda demio 1.5 pb

Postprzez Majki88 » 22 maja 2011, 22:27

to nie masz wyjścia trzeba wykręcić stary odpowietrznik i włożyć nowy inaczej nie odpowietrzysz zacisków odpowiednio
Gdy ci smutno, gdy ci źle, odpal Vałke przejedź się
Best ET 16,654 – Konin 11' 16,291 – Ryki 11' w deszczu
15,95 – Kąkolewo 14'
Cierpliwy
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 25 kwi 2008, 18:29
Posty: 1489 (3/6)
Skąd: Łódź
Auto: silniki rzędowe są nudne
Mazda 323F BA KL 94'

Postprzez Suloo » 22 maja 2011, 23:13

ambro chyba bez wykretaka sobie nie poradzisz. kup wykretak, wyciagnij pozostala czesc sruby, zaloz nowa i wtedy odpowietrzaj.
MX3 – Rest In Pieces 05.03.2012
Podczas deszczu, gdy wiatr wieje
slychac Mazde jak rdzewieje.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2009, 00:53
Posty: 841 (4/8)
Skąd: Janikowo
Auto: bylo MX3

Postprzez Piotrek5g. » 23 maja 2011, 13:30

Ariel84 napisał(a):http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=117&t=85607 tutaj pomocny temat i opisane jak samemu to zregenerować



czemu nie widać fotek?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 gru 2009, 16:55
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda mx3 1.8 V6 1992r.

Postprzez ambro8888 » 23 maja 2011, 17:49

ok mam nadzieje ze to tylko odpowitrznik jest problemem... w sobote z nim powalcze razem z bratem moze uda mi sie go przyszlifować i założyć mniejszy klucz jak nie to lipa, chyba ciezko bedzie taki odpowietrznik gdziekolwiek kupic?
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2010, 14:39
Posty: 42
Skąd: mazowieckie
Auto: mazda demio 1.5 pb

Postprzez SponeR » 25 maja 2011, 23:06

w intercarsie są :P
=x
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 lis 2008, 15:22
Posty: 723 (0/1)
Skąd: Annaberg/Piaseczno
Auto: 89' turboMiateł
08' cx-9 3.7v6

Postprzez dzumen » 6 cze 2011, 16:47

a ja mam proźbę może ktoś powiedzieć jak sie dokłądnie zabrać za odpowietrzenia hamulców ?
bo nie mam pojęcia sprzęgło sie już nauczyłem teraz hamulce;p ale totanie nie wiem za co sie zabrać po ściągnięciu koła.

a po drugie mam nieszczelność na przewodzie doprowadzającym płyn do hamulców. Zlokalizowałem go i teraz pytanie musze cały ten dłuuuuuuugiiiiii przewód wymienić czy można dziurke uszczelnić np poxipolem albo czym kolwiek ?
Początkujący
 
Od: 15 gru 2010, 18:28
Posty: 11
Skąd: Trzebinia-Gaj
Auto: Mazda MX-3 1.8 V6

Postprzez ambro8888 » 17 cze 2011, 21:08

witam mam mały problem z zaciskami a mianowicie kupiłem zacisk od mx3 1,6 16v sohc 1992r czyli od silnika takiego jak u mnie i zaciski nie pasuja klocki króciutkie zaciski tez za krótkie bo nie dochodza do mocowania tłoczek za to za duzy... u mnie jest abs i z tyłu hamulce tarczowe tłoczek ok 2,5 cm średnicy a klocki długie mógłby mi ktoś powiedziec czym to sie ma ze model taki sam a zaciski inne? i czy pasuja od jakiegos innego modelu mx 3 bo juz nie wiem od czego mam szukac :/
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2010, 14:39
Posty: 42
Skąd: mazowieckie
Auto: mazda demio 1.5 pb

Postprzez maris801801 » 17 cze 2011, 23:19

hmm powiem Ci kolego, ze rocznikami to się nie powinieneś sugerowac ;) Mam z '94 autko a zestawy montarzowe z 94 (ani z nastepnych) w ogole nie pasuja do mojego modelu. Takze chyba natrafiles na te co ja mam :D Takze, albo kupic nowa (inną) od tych com my mamy ;)
^Bomba Tromba Elegancja Francja ;]^
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lis 2009, 22:39
Posty: 452
Skąd: bytom
Auto: Mx3 1,8 *V6 * 24V * STAG300+ * '94

Postprzez ambro8888 » 18 cze 2011, 15:12

hehe u mnie tez gumki naprawcze nie pasowały :) załatwiłem dzis sobie od 1,8 V6 powinno pasowac bo rozmiar klocków i tłoczka sie zgadza jak przyjdzie to sie dowiem...
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2010, 14:39
Posty: 42
Skąd: mazowieckie
Auto: mazda demio 1.5 pb

Postprzez ambro8888 » 22 cze 2011, 23:13

zaciski pasuja więc gdyby ktoś miał taki sam problem jak ja to smiało może strzelać w zaciski od 1,8 V6 :)
Forumowicz
 
Od: 2 kwi 2010, 14:39
Posty: 42
Skąd: mazowieckie
Auto: mazda demio 1.5 pb

Postprzez dominik1330 » 28 kwi 2012, 17:30

Witam. Mam taki problem który mnie niesamowicie poirytował. Mianowicie nie odbija żaden z zacisków do końca. Czym to może być spowodowane? Niemożliwe żeby wszystkie zaciski w jednym momencie się zepsuły.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 cze 2011, 21:41
Posty: 53
Skąd: Kraków
Auto: Mazda Mx-3 1.8 V6 24v

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323