Licznik z BJ do BA

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez rafał88 » 29 wrz 2010, 20:07

No wlasnie pisalem na gygy i wszystko jest to samo wtyki itd itp, tylko nie wiem jak z dzialaniem...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez rafał88 » 17 paź 2010, 11:30

Zamiawiam angola mialem juz w rekach i jest wszytsko to samo z pokzazwyaniem predkosci nie ma problemu poniewaz jest tak samo wyskalowany a jest duzo tnaszy i z 626 bo do 323 sa duzo drozsze nie wiem z jakiej przyczyny.....
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Aju » 17 paź 2010, 19:00

Daj znać czy to wszystko dorze działa. Mam taki sam problem i tu moje pytanie czy pojemność silnika na jakiś wpływ na wskazania? Ja potzrebuje do V6 bo mi sie blokuje na 100km/h i koniec , jak rozebrałem żeby sprawdzić to wskazówka sie blokuje jakby tarło o coś.Chyba nienaprawialne... I tak mam tarcze indiglo wiec skala w milah może być bo i tak bedzie zakryta.Chodzi mi czy wszystkie wskazania bedą sie zgadzały jak licznik bedzie skalowany do 240 hm/h?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:18
Posty: 150 (1/0)
Skąd: Głogów
Auto: 323 F BA (KF) 2.0i V6 24V '97

Postprzez luki_92_92 » 17 paź 2010, 21:06

Moc silnika chyba nie ma znaczenia, z tego co widziałem to liczniki od 1.5 i 1.8 i 2.0 różnią się tylko czerwonym polem na obrotomierzu (w z5 od 6500 rpm, w 1.8 i chyba w 2.0 też jest od 7000 rpm)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez rafał88 » 17 paź 2010, 21:28

Taki zamowielem:http://allegro.pl/show_item.php?item=1241834766.
po jutrze bedzie zamontowany zreszta jakby nie dzialal jest gwar rozruchowa dzwonilem do kolesia i nie ma prbolemu z odeslaniem:D
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez farciarz » 19 paź 2010, 11:39

Leszek napisał(a):W angielskich BA były tylko liczniki z linką [nie miały cyfrowego blatu], więc takiego nie połączysz do poliftowej europejskiej BA.


Leszek .... pierwsze słyszę żeby w BA liczniki byly na linkę !! Nigdy tak nie było.
Ale chyba miałeś na myśli różnicę w wyświetlaczu ( cyfrowy i analogowy ) :)
Naczelna Maruda Forum aka Kaszpirowski
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 kwi 2005, 21:35
Posty: 1854
Skąd: Bydgoszcz-Fordon City, Leicester UK
Auto: Ford Mondeo 1.6 TI 2008

Postprzez Leszek » 19 paź 2010, 18:16

farciarz napisał(a):Ale chyba miałeś na myśli różnicę w wyświetlaczu ( cyfrowy i analogowy ) :)

Też, ale byłem przekonany, że analogowym licznikiem steruje linka jak w BG. Skoro mówisz, że tak nie było to dzięki za wyprowadzenie z błędu ;)
Tak czy siak przedliftowy licznik jest inny i nie pasuje.
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

Postprzez rafał88 » 19 paź 2010, 19:52

Licznik dziala poprawnie obrotu ok rowniez predkosc ok. Jedynie czeg o nie ma to ze jest ogrzewanie tylenej szyby i przciwmgielnych,lub sa zarowki spalone nie wiem tego wsadzilem licznik dzialal to przelozylem alu ramki i zamontowalem.... i pewnie z bj rowniez by dzialal poprawnie skoro z 626 dziala:)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Aju » 24 paź 2010, 15:51

Jak sprawdzisz te żarówki to napisz czy były spalone czy jednak te liczniki tylko wizualnie sa identyczne.I jak możesz napisz jaki miałeś typ licznika a jaki założyłeś ten od 626...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:18
Posty: 150 (1/0)
Skąd: Głogów
Auto: 323 F BA (KF) 2.0i V6 24V '97

Postprzez luki_92_92 » 24 paź 2010, 18:14

Jeśli zamówił taki sam licznik od 626 jak w tym linku co podał wyżej to od 626 jest GE4T a w efce BA poliftowy licznik chyba zawsze był BG3F chyba że się mylę
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez rafał88 » 25 paź 2010, 20:28

Luki ma racje, a zarowek nie zmieniam nie mam czasu na takie pierdoly wazne ze dziala.
i Tobie zapewne tez bedzie dzialal dobrze.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Aju » 7 lis 2010, 20:37

OT
tak przy okazji licznika to jest w nim kontrolka otwartych drzwi ? Gdzieś na fotce licznika widziałem zapaloną...? U mnie tego nie ma... Licznik po liftingu...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:18
Posty: 150 (1/0)
Skąd: Głogów
Auto: 323 F BA (KF) 2.0i V6 24V '97

Postprzez Leszek » 7 lis 2010, 22:20

Aju napisał(a):U mnie tego nie ma... Licznik po liftingu...

Poliftowy licznik nie posiada takiej kontrolki.
Jakiś tam podpis Leszka :P
Dark Defender
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 maja 2008, 19:20
Posty: 3760 (21/55)
Skąd: Grodzisk Wlkp.
Auto: Brak

Postprzez Aju » 9 lis 2010, 15:53

Witam,
oryginalnie licznik był jak pisał luki_92_92 czyli BG3F ten co zmieniłem to GE4T.Licznik sam w sobie działa a kontrolek o ktorych pisze arafal21 nie ma nawet po zmianie żarówek na sprawne.
Ale u mnie oczywiście muszą być przygody ... Jeden z mniejszych problemów to świecąca sie kontrolka ABS'u. ten większy to rozkalibrowana wskazówka obrotomierza i prędkościomierza. ( przekładałem tarcze indoglo i musiałem zdjąć wskazówki)
Jak to skalibrować żeby było dobrze ? Są jakieś "domowe" sposoby?

I druga niespodzianka – problem z zacinającym sie prędkościomierzem jest i na nowym liczniku czyli licznik sprawny wiec gdzie szukać przyczyny ?

Dodam że wracam do BG3F <cisza>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:18
Posty: 150 (1/0)
Skąd: Głogów
Auto: 323 F BA (KF) 2.0i V6 24V '97

Postprzez jurek3290 » 15 lis 2010, 16:39

panowie nie ma co gadać ,trzeba rozwiązywać problemy. mam 323 ba 1997 po lifcie sedan sprowadzona z Danii -pełno rdzy pod spodem. zaczął szwankować abs aż umarł i po wizycie w aso szwankował prędkościomierz aż umarł .napęd licznika u mnie jest elektroniczny ( w skrzyni biegów jest tylko zaślepka) podobno prędkość jest czytana z lewego tylnego czujnika abs .jestem na etapie kupna czujnika kosztują 250 zł.nowe albo kombinować od bj-ki (coś trzeba obciąć) podobno mogą być dalsze problemy.ratunku...
Początkujący
 
Od: 15 lis 2010, 16:16
Posty: 12
Skąd: Łódż
Auto: magda 323 ba 1.5 16v 1997 sedan .była.jest 626 1999 2.0 115km hb. lpg

Postprzez don2x44 » 15 lis 2010, 17:54

Ktoś wprowadził ciebie w błąd mówiąc ze licznik robi pomiar z czujnika ABS w kole, bo ja mam poliftowa 323F(kwiecień1998) i nie mam ABSu i licznik działa jak należy :)
Mazda 323F BA 1.8 16V BP '98
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 15 mar 2009, 22:06
Posty: 457 (0/5)
Skąd: Mosina/Poznań
Auto: Mazda6 GH 5D 2,5 Sport '09
VW Up! 5D 1.0 MoveUp! '13

Postprzez luki_92_92 » 15 lis 2010, 18:00

Ja tak samo jak don – bez absu rocznik 98 licznik śmiga jak powinien
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 kwi 2009, 19:42
Posty: 2443 (6/12)
Skąd: Sosnowiec
Auto: Mazda 323F BA GLX A-Spec '98 1.8 BP
Mazda RX-8 '05

Postprzez Aju » 15 lis 2010, 19:07

Może ktoś potwierdzić gdzie jest impulsator w V6 ? Czy w skrzyni czy gdzieś na czujniku ABS'u ? Gdzie szukać ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:18
Posty: 150 (1/0)
Skąd: Głogów
Auto: 323 F BA (KF) 2.0i V6 24V '97

Postprzez rafał88 » 15 lis 2010, 19:28

Powiem tyle prekodsc jerst czyttana z absu, sam osobiscie sie przekonalem. ale nie z tylnego lewego kola tylko z przednich kol a zalepka jest wlasnie dla mazd bez absu. mi przerwalo kablem i licznik zdechl ten z angola juz mnie zaczelo nisic ale pojechalem do mojego mechanika i powiedzilem co i jak wzial lutownice zalutowal czujnik i gra:D licznik dziala jak ta lala:) a co do kablibracji tak sie dzieje jak sciaga sie wskazwoki to sie tak wlasnie pitoli ja wlasnie z tego wzgledu musialem wymienic licznik. Wskazwoki poruszaja sie za pomoca chyba impulsu magnetycznego czy jakos tak jesli sie raz wyciagnie to juz pozniej kicha... tak licznik w ba raczej jest nie tylko i najlepiej go zostawic takim jaki jest:D jedynie co to aluramki i nic wiecej noooo moze zmienic podswietlenie;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 mar 2010, 19:20
Posty: 7406 (216/46)
Skąd: RLE 0...0 RLE 4..91
Auto: Mazda BA 323f 97' Z5 PB+LPG
Ford Focus 11' 1.6 tdci Titanium

Postprzez Aju » 22 gru 2010, 00:02

Udało mi sie ustawić licznik, metoda domowa walkisporo ale jest juz OK, wskaśniki ze słupkami mają swoje "0" poniżej i do tego trzeba robić ustawienie.Wskazówki wchodzą na zatrzask.A co do impulsatora to jedyne co moglem spaprać to w skrzyni przy wymianie sprzegła oparłem na "czymś: z dwoma kabelkami od spodu skrzyni. ( cała skrzynia oparła sie na tym elemencie )

Czy to jest impulsator ? A jeśli tak to jak go wyjąć ? Ewentualnie jak rozpoznać że robi bubla na liczniku ?
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 2 mar 2008, 19:18
Posty: 150 (1/0)
Skąd: Głogów
Auto: 323 F BA (KF) 2.0i V6 24V '97

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323