Mam mały problem w górnym zakresem obrotów. Z dołu ładnie się zbiera ( juz od 2 tys )
ale przy 3-4 tys auto powinno WYRAZNIE lepiej ciagnac. U mnie jest to prawie nie zauwazalne ( no moze troszke ale nie tak jak powinno )
Wczesniej mialem tak czasami  ze dostawal naprawde porzadnego kopa w okolicach 3-4 tys ( nie sposob bylo tego nie zauwazyc)  ale tez to bylo tylko czasami a teraz wogole tego nie ma.
Co to moze byc ? mysle ostatnio czesto o aparacie zaplonowym  bo na LPG i PB jest tak samo ( lpg sekwencja ). Moze regulacja zaplonu ?
Cisnienie wogole sprawdzac bo z dolu idzie dobrze pali tez na dotyk zawsze...
Co obstawiacie ?
Wiem ze przyczyn moze byc wiele ale moze mial ktos cos podobnego ?
			
			
				górny zakres obrotów
		
				Strona 1 z 1
			
	
	Ostatnio edytowano 3 wrz 2009, 21:55 przez flashmaniac, łącznie edytowano 1 raz
					
				
			
		
 
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była  Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec  
 Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
wezyk jest i VRIS dziala
( wczesniej jak mialem ulamany kruciec od niego to wogole byl problem w dolnym zakresie obrotów )
wogole to on otwiera sie przy okolo 5200 obr/min zgodnie z ksiazka ale ozywienie powinno byc i tak wczesniej
			
			
		( wczesniej jak mialem ulamany kruciec od niego to wogole byl problem w dolnym zakresie obrotów )
wogole to on otwiera sie przy okolo 5200 obr/min zgodnie z ksiazka ale ozywienie powinno byc i tak wczesniej
 
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była  Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec  
 Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
flashmaniac napisał(a):wogole to on otwiera sie przy okolo 5200 obr/min zgodnie z ksiazka ale ozywienie powinno byc i tak wczesniej
od jakichś 4k powinieneś już odczuwać VICS
pozdrawiam skorpek  
 
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
		Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.
SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
 
- Od: 9 sie 2008, 21:35
- Posty: 2061
- Skąd: Łask
- Auto: śleć :-D
bledy sprawdzalem i nie ma zadnych
ok przyjze sie temu VICS dokladniej jeszcze....
			
			
		ok przyjze sie temu VICS dokladniej jeszcze....
 
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była  Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec  
 Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
A wymieniany miałeś rozrząd niedawno?
Miałem taką sytuację,że po wymianie rozrządu auto nie chciało przyspieszać. Okazało się że "mechanik" przestawił rolki o jeden ząbek.
			
			Miałem taką sytuację,że po wymianie rozrządu auto nie chciało przyspieszać. Okazało się że "mechanik" przestawił rolki o jeden ząbek.
Jestem magiem posługuję się fragiem 
		
 
- Od: 6 sty 2008, 15:58
- Posty: 482
- Skąd: Wyszków
- Auto: 323f BA BP '95 –> Dupowóz Grandtour 2,2 klekot
rozrzad wymienial poprzedni wlasciciel ja sie do niego na dotykalem wogole.....
			
			
		
 
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była  Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec  
 Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
skorpek napisał(a):od jakichś 4k powinieneś już odczuwać VICS
złomek VICS załącza się od 5k
A od 3-4k to każde 16V zaczyna ciągnąć dobrze
no wlasnie czyli dobrze wyczytalem ze VICS otwiera sie przy 5200 ob/min...
chyba musze pogrzebac raczej przy aparacie zaplonowym
			
			
		chyba musze pogrzebac raczej przy aparacie zaplonowym
 
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była  Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec  
 Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
przewody,swiece,filtr powietrza wymienialem jakies poll roku temu...dlatego musze teraz ten aparat pomeczyc
p.s
o dziwo jak ja kupilem to miala strasznie zabrudzony filtr powietrza ze jeszcze takiego nie widzialem ale szla wtedy jak rakieta
			
			
		p.s
o dziwo jak ja kupilem to miala strasznie zabrudzony filtr powietrza ze jeszcze takiego nie widzialem ale szla wtedy jak rakieta
 
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była  Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec  
 Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
Sprawdzilem VICS dzis dziala na 100% wiec jego zostawiam....
			
			
		
 
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była  Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec  
 Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
odnosnie aparatu zaplonowego
w starszych samochodach z rozdzielaczem przy wiekszej predkosci obrotowej silnika zaplon jest przyspieszany za pomoca mechanizmu odsrodkowego umieszczonego w aparacie....
Jak to jest rozwiazane w mazdzie ?
			
			
		w starszych samochodach z rozdzielaczem przy wiekszej predkosci obrotowej silnika zaplon jest przyspieszany za pomoca mechanizmu odsrodkowego umieszczonego w aparacie....
Jak to jest rozwiazane w mazdzie ?
 
- Od: 18 mar 2008, 16:34
- Posty: 371
- Auto: Była  Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec  
 Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna
		
				Strona 1 z 1
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości





