górny zakres obrotów

Postprzez flashmaniac » 3 wrz 2009, 21:54

Mam mały problem w górnym zakresem obrotów. Z dołu ładnie się zbiera ( juz od 2 tys )
ale przy 3-4 tys auto powinno WYRAZNIE lepiej ciagnac. U mnie jest to prawie nie zauwazalne ( no moze troszke ale nie tak jak powinno )

Wczesniej mialem tak czasami ze dostawal naprawde porzadnego kopa w okolicach 3-4 tys ( nie sposob bylo tego nie zauwazyc) ale tez to bylo tylko czasami a teraz wogole tego nie ma.

Co to moze byc ? mysle ostatnio czesto o aparacie zaplonowym bo na LPG i PB jest tak samo ( lpg sekwencja ). Moze regulacja zaplonu ?
Cisnienie wogole sprawdzac bo z dolu idzie dobrze pali tez na dotyk zawsze...

Co obstawiacie ?
Wiem ze przyczyn moze byc wiele ale moze mial ktos cos podobnego ?
Ostatnio edytowano 3 wrz 2009, 21:55 przez flashmaniac, łącznie edytowano 1 raz
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez lesiux » 3 wrz 2009, 21:54

zobacz VRIS, może jakiś wężyk Ci wypadł
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 lut 2009, 18:00
Posty: 1196
Skąd: Katowice
Auto: była 323F BA BP 95r.
jest Mondeo MK4

Postprzez flashmaniac » 3 wrz 2009, 21:57

wezyk jest i VRIS dziala
( wczesniej jak mialem ulamany kruciec od niego to wogole byl problem w dolnym zakresie obrotów )
wogole to on otwiera sie przy okolo 5200 obr/min zgodnie z ksiazka ale ozywienie powinno byc i tak wczesniej
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez skorpek » 3 wrz 2009, 23:31

flashmaniac napisał(a):wogole to on otwiera sie przy okolo 5200 obr/min zgodnie z ksiazka ale ozywienie powinno byc i tak wczesniej

od jakichś 4k powinieneś już odczuwać VICS ;) i też bym stawiał na niesprawny... Migałeś błędy ??
pozdrawiam skorpek ;)
Verstehen kann man das Leben rückwärts, leben muß man es aber vorwärts.



SWAP BA Z5 –> BP How-to BY–>Gadula
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sie 2008, 21:35
Posty: 2061
Skąd: Łask
Auto: śleć :-D

Postprzez flashmaniac » 4 wrz 2009, 00:07

bledy sprawdzalem i nie ma zadnych
ok przyjze sie temu VICS dokladniej jeszcze....
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez yoshiwwy » 4 wrz 2009, 09:55

A wymieniany miałeś rozrząd niedawno?
Miałem taką sytuację,że po wymianie rozrządu auto nie chciało przyspieszać. Okazało się że "mechanik" przestawił rolki o jeden ząbek.
Jestem magiem posługuję się fragiem :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2008, 15:58
Posty: 482
Skąd: Wyszków
Auto: 323f BA BP '95 –> Dupowóz Grandtour 2,2 klekot

Postprzez flashmaniac » 4 wrz 2009, 10:06

rozrzad wymienial poprzedni wlasciciel ja sie do niego na dotykalem wogole.....
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez gadula » 4 wrz 2009, 21:12

skorpek napisał(a):od jakichś 4k powinieneś już odczuwać VICS

złomek VICS załącza się od 5k :) miernikiem nawet sam sprawdzałem :P
A od 3-4k to każde 16V zaczyna ciągnąć dobrze :)
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez flashmaniac » 4 wrz 2009, 21:24

no wlasnie czyli dobrze wyczytalem ze VICS otwiera sie przy 5200 ob/min...
chyba musze pogrzebac raczej przy aparacie zaplonowym
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez gadula » 4 wrz 2009, 21:35

Do tego filtr powietrza, paliwa, świece i przewody :) Może katalizator zapchany jest.
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez flashmaniac » 4 wrz 2009, 21:39

przewody,swiece,filtr powietrza wymienialem jakies poll roku temu...dlatego musze teraz ten aparat pomeczyc

p.s
o dziwo jak ja kupilem to miala strasznie zabrudzony filtr powietrza ze jeszcze takiego nie widzialem ale szla wtedy jak rakieta :)
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez flashmaniac » 5 wrz 2009, 16:29

Sprawdzilem VICS dzis dziala na 100% wiec jego zostawiam....
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Postprzez flashmaniac » 6 wrz 2009, 15:27

odnosnie aparatu zaplonowego
w starszych samochodach z rozdzielaczem przy wiekszej predkosci obrotowej silnika zaplon jest przyspieszany za pomoca mechanizmu odsrodkowego umieszczonego w aparacie....
Jak to jest rozwiazane w mazdzie ?
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2008, 16:34
Posty: 371
Auto: Była Mazda 323F 1.8 , LPG Koltec
Teraz Honda Accord 2.4 190KM Benzyna+LPG i Mazda 3 2.0 benzyna

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323