po wymianie uszczelniaczy mazda dymi cały czas???;/

Postprzez bialy125 » 8 cze 2009, 14:15

witam, otóż tak jak w temacie po wymianie uszczelniaczy mazda zaczęła dymić cały czas... przed wymianą dymiła tylko rano chwilkę ok. 20sek. a teraz dymi cały czas:( Co może być przyczyną?? 323F 1.8 DOHC 16V 96r.

Poprawiłem temat. KyRy
Początkujący
 
Od: 7 maja 2008, 12:42
Posty: 15
Auto: Mazda 323f 1.8 16V 1996r

Postprzez novell » 8 cze 2009, 20:27

źle wykonana wymiana, złe części...a może trzeba dodatkowo wymienić pierścienie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 cze 2008, 19:51
Posty: 95
Skąd: Włocławek
Auto: 323F BA 1,5 Z5 '97

Postprzez bialy125 » 8 cze 2009, 21:46

uszczelniacze kupiłem tej lepszej firmy i nie mogło być źle zrobione... hmm... pierścienie...??? nie wiem ale wcześniej dymił tylko rano i jak dałem ostro po garach to troszkę puściła... a teraz non stop wiec może jeszcze jakieś propozycje??
Ostatnio edytowano 9 cze 2009, 20:14 przez bialy125, łącznie edytowano 1 raz
323F 1.8 16V DOHC 1996r.
Początkujący
 
Od: 7 maja 2008, 12:42
Posty: 15
Auto: Mazda 323f 1.8 16V 1996r

Postprzez Mody » 9 cze 2009, 00:07

napewno przy tej robocie zciagales glowice,tak??bo istnieje mozliwosc wymiany uszczelniczy bez sciagania ale to jest duzo zabawy mniejsza wiekszosc.chodzi o to ze jak zrobiles ramont glowicy to teraz jest ona szczelna i cisnienie wydmuchuje olej w dol czyli przez pierscienie.napisz jak zostala przeprowadzona naprawa czy bylt docierane zawory itp
Początkujący
 
Od: 16 kwi 2009, 00:01
Posty: 9
Skąd: Chorzów
Auto: 323 F Ba 1.8 BP

Postprzez bialy125 » 9 cze 2009, 13:00

wymianę uszczelniaczy zrobiłem bez zdejmowania głowicy... wymieniłem tylko uszczelniacze uszczelkę pod pokrywę i świece... nic więcej nie było wymieniane...
Ostatnio edytowano 9 cze 2009, 20:14 przez bialy125, łącznie edytowano 1 raz
323F 1.8 16V DOHC 1996r.
Początkujący
 
Od: 7 maja 2008, 12:42
Posty: 15
Auto: Mazda 323f 1.8 16V 1996r

Postprzez jjmag » 9 cze 2009, 13:21

pomierz ciśnienie na cylindrach na sucho i z próbą olejową , może okazać się że po uszczelnieniu silnika dmucha ci olej poprzez pierścienie i spala razem z paliwem
Tatusiu czy ten samochód jest chory?
Nie synku to jest dizel.
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2009, 13:40
Posty: 74
Skąd: okolice Białej Podlaskiej
Auto: mazda323f BG 1,6 16V

Postprzez Troll Bagienny » 9 cze 2009, 15:49

bialy125 popraw temat na zgodny z regulaminem forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 sty 2007, 17:31
Posty: 1509
Skąd: Zielona Góra/Wrocław

Postprzez bialy125 » 9 cze 2009, 20:05

cisnienię mierzyłem i mam po 11,2 ale w silniku był olej...
Ostatnio edytowano 9 cze 2009, 20:14 przez bialy125, łącznie edytowano 1 raz
Początkujący
 
Od: 7 maja 2008, 12:42
Posty: 15
Auto: Mazda 323f 1.8 16V 1996r

Postprzez bialy125 » 9 cze 2009, 20:13

a może mi ktoś powiedzieć dlaczego mam poprawić temat?? co jest nie tak??
323F 1.8 16V DOHC 1996r.
Początkujący
 
Od: 7 maja 2008, 12:42
Posty: 15
Auto: Mazda 323f 1.8 16V 1996r

Postprzez KyRy » 9 cze 2009, 20:14

bialy125 napisał(a):a może mi ktoś powiedzieć dlaczego mam poprawić temat?? co jest nie tak??

a czytałeś regulamin?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 mar 2006, 15:02
Posty: 2302 (0/3)
Skąd: Kotlina Kłodzka
Auto: są:
121 1,3 92
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 96
Mx-5 1,6 92
Mx-5 1,6 93
były:
Mx-5 1,6 89
Mx-5 1,6 93
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 95
Mx-5 1,8 97
Mx-5 1,6 96
Mx-5 1,6 94
Mx-3 1,6 95
Mx-3 1,8 92
M5 2,0 05
Xed6 2,5 95

Postprzez bialy125 » 9 cze 2009, 20:17

chodzi o błędy ort??:]
323F 1.8 16V DOHC 1996r.
Początkujący
 
Od: 7 maja 2008, 12:42
Posty: 15
Auto: Mazda 323f 1.8 16V 1996r

Postprzez gregorius 323 F » 10 cze 2009, 09:25

Jakie wrzuciłeś uszczelniacze bo ja wymieniałem dwa razy <killer> .Jakiej były one marki i modelowo co to za uszczelniacze.Ile za nie dałeś.
Pozdrawiam.
Pierwsze Z5 Turbo na forum.Maniak Mazda from Hiroshima
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 lis 2008, 13:03
Posty: 282
Skąd: Giżycko/Olsztyn
Auto: 323 f ba 1996r 1.5 Z5

Postprzez jjmag » 10 cze 2009, 09:55

próba olejowa polega na tym że na tłok poprzez otwór świecy wstrzykujesz na tłok trochę oleju a nie olej miał być w silniku na sucho mierzy ci tylko kompresję górnych pierścieni przy próbie olejowej pokaże ci czy pierścienie olejowe są w porządku nie tylko górne ciśnieniowe
Tatusiu czy ten samochód jest chory?
Nie synku to jest dizel.
Forumowicz
 
Od: 8 maja 2009, 13:40
Posty: 74
Skąd: okolice Białej Podlaskiej
Auto: mazda323f BG 1,6 16V

Postprzez bialy125 » 14 cze 2009, 16:10

gregorius 323 F napisał(a):Jakie wrzuciłeś uszczelniacze bo ja wymieniałem dwa razy <killer> .Jakiej były one marki i modelowo co to za uszczelniacze.Ile za nie dałeś.
Pozdrawiam.

– uszczelniacze Firmy JC zapłaciłem po 9zł ale jak odkręcę korek od wlewu oleju do mi lekko powietrze dmucha wiec myśle ze na bank pierścienie... kupie silnik drugi w ten już nie będę pchał kasy...:(
323F 1.8 16V DOHC 1996r.
Początkujący
 
Od: 7 maja 2008, 12:42
Posty: 15
Auto: Mazda 323f 1.8 16V 1996r

Postprzez świeżak » 14 cze 2009, 17:52

Pierścienie jeszcze będziesz musiał wymienić. Tak mi się zdaje:D Ale w silniku 1.8 ? Zadziwiające :P :P
www.forum.323-klub.pl/

zapraszam na forum ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 wrz 2008, 11:10
Posty: 283
Skąd: Katowice
Auto: M3 BL `12

Postprzez butters » 14 cze 2009, 18:17

świeżak wierz czy nie ale 1.8 też zawodzą ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 gru 2008, 13:59
Posty: 270
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 323F BA BP 95'

Postprzez hopek » 14 cze 2009, 18:20

butters napisał(a):świeżak wierz czy nie ale 1.8 też zawodzą

dokładnie, przegladając całe forum widac ile ludzi robi remonty i nie tylko z5 :P z5 jest po prostu więcej dlatego tak często ludzie na forum piszą o remontach :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2009, 00:56
Posty: 362
Skąd: tu i tam :)
Auto: mx3

Postprzez Hazu » 14 cze 2009, 20:37

bialy125 napisał(a):– uszczelniacze Firmy JC

tomasz już przyczynę problemu

takie powinny być dobre:
TAKOMA, ARCO,oryginalne MAZDA /NOK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez smigly » 14 cze 2009, 22:03

witam. mam takie male pytanko. jezeli mam olej na dolnej kresce to ile musze dolac zeby byl na górnej?
Przychodzisz na ten świat jako oryginał, nie odchodź z niego jako czyjaś kopia...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2009, 18:13
Posty: 57
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Auto: Mazda 323f 1,5 16v 95r

Postprzez Hazu » 14 cze 2009, 22:06

Jeżeli na bagnecie nic nie jest napisane to 1 l.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323