Ścina opony po wewnętrznej stronie(przód)
Strona 1 z 1
na stacji diagnostycznej na pewno się dowiesz co jest trafione.
ralfik84 napisał(a):powiedzial ze to moga byc luzy w zawieszeniu....
Też jest to prawdą dla tego lepiej jechać na stacje przejrzeć całe zawieszenie
Najprędzej luz pojawia się na sworzniu wahacza i końcówce drążka kierowniczego, jak podnieśie się auto i poszarpie się koło rękoma doskonale czuć ewentualne luzy , potem tylko ustalić trzeba gdzie dokładnie jest luz i wymiana wadliwej części, niestey takie luzy czasem są nie wykrywane na "szarpakach" przez "fachowców".
Bez Mazdy nie ma jazdy
- Od: 3 sty 2011, 12:11
- Posty: 152
- Skąd: Łódź
- Auto: 323F'99 BJ 1.5 GLX Twilight Blue Mica LPG KME Nevo
najpierw pojedz na stacje wydzasz z 50 zł za sprawdzenie a będziesz wiedział co jest trafione.
jeśli są luzy w zawieszeniu to oczywiste że tracisz geometrie koła , pierwsze to sprawdzenie zawieszenie, drugie to jej ustawienie poprawne był już wątek o tym że po ustawieni zbieżności kierownica był skręcona w jedną stronę okazało się że gość źle ustawił wniosek dobry warsztat nie z technologią na lusterka z PRL-u i po trzecie geometria koła może się zmienić z przebiegiem wiadomo jakie drogi mamy .jak zakupiłem swoją to też zcinała wewnątrz opony , okazało się że geometria przodu i tyłu była do bani ale niemiec pewno nie sprawdzał przez tyle lat.
xedos1972
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość