Trwałe wyłączenie TCS w 323F BJ

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez benoos » 25 lut 2013, 22:36

Witam!
Czy da się wyłączyć na stałe system TCS w BJ? Przycisk TCS OFF wyłącza ale tylko do następnego rozruchu. Pytam bo podczas energicznego ruszania z miejsca (takiego w którym TCS z powodu uślizgu kół się włącza) mieszanka paliwowo-powietrzna wytworzona w moim gazomikserku zamiast lecieć prosto do komory spalania wraca do puszki filtra powietrza robiąc jej konkretne kuku :D Klapka przeciwwybuchowa nic nie daje.. oprócz tego, że delikatnie rozszczelnia dolot :P Przy wyłączonym TCS ten problem znika zupełnie. Dlatego też do czasu rozwiązania problemu chciałbym winowajcę wyłączyć. Są jakieś sposoby?
benoos
 

Postprzez wtyku » 25 lut 2013, 23:23

Zobacz czy od tego jest osobny bezpiecznik...
Forumowicz
 
Od: 30 cze 2009, 16:53
Posty: 249 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: Była 323F Sportive 131KM FS BP 2001r.
Jest Toyota Prius 2012r 1,8l BP HSD

Postprzez bikus » 25 lut 2013, 23:52

po pierwsze to poprostu ruszaj płynnie, moim 130 konnym się da to i Ty dasz rade ;)

co do tematu – masz bezpiecznik 30A pod maską po prawej (czerwony) od ABS który wyłącza cały TCS, DSC (jeżeli takowy posiadasz) i ABS... ja tak jeżdżę i mam męski samochód bez wspomagaczy ;)
www.poturbowani.pl – tuning, części – ZAPRASZAM!!!
moja Mazda – viewtopic.php?f=312&t=137583
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 15:28
Posty: 851 (0/1)
Skąd: Warszawa/Biała podlaska
Auto: Mazda 323F BJ Sportive 02'

Postprzez black_pablo » 26 lut 2013, 00:01

gaz na mikserze w bj to pomyłka... :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2011, 09:47
Posty: 1415 (2/3)
Skąd: Lublin
Auto: 323F BJ 99 1,5 ZL

Postprzez benoos » 26 lut 2013, 00:53

black_pablo napisał(a):gaz na mikserze w bj to pomyłka...


Jeżdżę w tej konfiguracji (BJ 1.5 + LPG II generacji od Landi Renzo) od 22 tys kilometrów.. sama instalacja ma tyle ile auto.. czyli 13lat bo montowana zaraz po zakupie we Włoszech. Prócz problemu z pierwszego postu złego słowa nie mogę powiedzieć na temat jej pracy :) spalanie 8-10L gazu, silnik oleju pali ~200ml od wymiany do wymiany (10k km) spadek mocy minimalnie wyczuwalny... jak dla mnie OK :)

bikus napisał(a):po pierwsze to poprostu ruszaj płynnie, moim 130 konnym się da to i Ty dasz rade


Etap jazdy jak wariat mam już dawno za sobą ;) Niestety czasem trzeba szybko ruszyć z miejsca... wtedy zdarzają się strzały . Wystarczy delikatny uślizg kół, lampka TCS nie zdąży się zapalić a z puszki robią się puzzle :D

wtyku napisał(a):Zobacz czy od tego jest osobny bezpiecznik...
bikus napisał(a):bezpiecznik 30A pod maską po prawej (czerwony) od ABS który wyłącza cały TCS, DSC (jeżeli takowy posiadasz) i ABS... ja tak jeżdżę i mam męski samochód bez wspomagaczy


Zajrzę tam jutro. Dziękować :)
benoos
 

Postprzez bikus » 26 lut 2013, 02:02

no to albo karteczka jak u taryfiarzy "światła" na kierownicy żeby wyłączyć samemu TCS albo ten bezpiecznik tylko wtedy tracisz też ABS...
www.poturbowani.pl – tuning, części – ZAPRASZAM!!!
moja Mazda – viewtopic.php?f=312&t=137583
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 sty 2008, 15:28
Posty: 851 (0/1)
Skąd: Warszawa/Biała podlaska
Auto: Mazda 323F BJ Sportive 02'

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323