323F słabe hamulce po wymianie tarcz i klocków!
Strona 1 z 1
Witam mam mały problem z moimi hamulcami otóz wymieniłem tarcze(Mikoda) i klocki(Ferodo) ale hamulce są bardzo słabe pedał leci prawie do samej podłogi chyba ze naduszę go szybko 2 razy to wtedy staje się twardszy i mechanik twierdzi ze jest to niby wina pompy hamulcowej.lecz gdy jest mokro lub po myciu auta pedał jest twardy a hamulce brzytwa czy woda może mieć coś do pompy hamulcowej?z tyłu mam bębny wszystkie elementy układu posprawdzane i nasmarowane:) to w czym może leżeć problem?
- Od: 12 kwi 2009, 18:05
- Posty: 34
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: 323f 1.8 16V(BG) była
Maxima A32 Us 3.0 jest
Układ był odpowietrzany 3 może nawet 4 razy w takiej kolejności jak ma być,dziś również myłem auto i dalej hamulce brzytwa,ale po chwili dalej tak samo czyli miękki pedał także wina leży gdzie indziej:(
- Od: 12 kwi 2009, 18:05
- Posty: 34
- Skąd: Tomaszów Lubelski
- Auto: 323f 1.8 16V(BG) była
Maxima A32 Us 3.0 jest
Miałem podobny problem. Po wymianie tarcz i klocków, również tych z tyłu, miałem słabe hamulce, a pedał leciał do samej podłogi, mechanik(kumpel) nie wiedział jak na to poradzić... odpowietrzał przy mnie układ 3 razy i nadal nic. Po pewnym czasie wpadł na jakiś pomysł i zaczął grzebać pod kierownicą, przykręcał coś kluczykiem. Na próbę tak mi przykręcił, że ciężko było ruszyć-tak jakbym na zaciągniętym hamulcu ręcznym jechał, ale później po kilku próbach dokręcania i odkręcania i jazd próbnych wyregulował tak, że teraz hamulce brzytwa
Obecnie jest gdzieś za granicą i ciężko się z nim skontaktować, ale niedługo wraca, to mogę się go spytać czym on tam regulował te hamulce. Ciekawe czy w 323f jest tak samo.
- Od: 20 sie 2010, 14:49
- Posty: 12
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.
Wydaje mi się, że mógł podkręcić śrubę, która wychodzi z serwa i przymocowana jest do pedału hamulca.
- Od: 14 paź 2010, 22:13
- Posty: 16
sorry ale jakoś tak się zeszło. Na weekendzie będę się widział z kolesiem to się spytam.
- Od: 20 sie 2010, 14:49
- Posty: 12
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.
rozmawiałem z kolesiem i pokazał mi co on tam przykręcał. Mówił ze to regulacja od pompki hamulcowej, znajduje się to przy pedale hamulca i kręci się śrubką, która w jedną stronę zaciska, a w drugą popuszcza hamulce.
- Od: 20 sie 2010, 14:49
- Posty: 12
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.
moglbys zrobic fotke tej srubki bo jednak najlepiej jest widziec na wlasne oczy o co dokladnie chodzi;] dodam,iz tez mam problem z miekkim pedalem hamulca;/
- Od: 24 lip 2007, 23:50
- Posty: 153
- Skąd: Ś L Ą S K
- Auto: 1,6 16v (BG) LPG
Trochę schodzi z obrotów, ale nie przygasa ani nic, więc nie przeszkadza.
- Od: 20 sie 2010, 14:49
- Posty: 12
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.
A fotkę zrobię jak będę miał dostęp do jakiegoś aparatu, bo niestety nie posiadam swojego.
- Od: 20 sie 2010, 14:49
- Posty: 12
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.
na zgaszonym aucie podpompuj parę razy pedał hamulca. Jak już będzie bardzo twardy to trzymaj go wciśniętego i odpal auto. Jak zejdzie to serwo ok. U mnie jak naciskam na zapalonym wskazówka obrotomierza nie drgnie.
- Od: 27 paź 2010, 12:48
- Posty: 21
- Skąd: Legnica
- Auto: Mazda 323f BG 1.6 16v 65KW
- Od: 20 sie 2010, 14:49
- Posty: 12
- Skąd: Lublin
- Auto: Mazda 323 BG 1.8 DOHC 128KM 91r.
ja mam podobny problem;/ jutro podkręcam śrubkę i zobaczymy co będzie;] a co jest jeżeli właśnie zachodzi trochę z obroków?
moje cudeńko---->http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=321&t=111458
- Od: 26 sie 2010, 19:34
- Posty: 40
- Skąd: Krzyszkowice / Myślenice
- Auto: Mazda "Madzia" 323f 1.8 16v SOHC+LPG 1991r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości