Italiano napisał(a):jazzzy użyj czasami opcji Szukaj
sorry, po prostu chcialem dowiedziec sie cos poza ogolne informacje a miec to podlaczone pod ten watek skoro to vademecum
www.mazdaspeed.pl
konstruktorzy przewidzieli możliwosc wyłączenia nadbiegu (skrót O/D OFF pochodzi od OverDrive Off) w celu oszczędności paliwa podczas jazdy w mieście. Proponuję wlaścicielom aut z ASB sprawdzenie tego – spalanie może spaść od 5% do 20% podczas jazdy w terenie zabudowanym.

jazzzy napisał(a):Po co jezdzic na D z HOLD (przy skrzyni 4 biegowej) skoro zasadniczo to samo mamy na przelozeniu S ?

Puhcio napisał(a):Silnik wolno odpalać tylko na P lub N. Na innym przełożeniu nie ma prawa odpalić.
Puhcio napisał(a):S – 1,2,3 bieg.
D + Hold 3 bieg (2 tylko do ruszenia, zaraz zmienia na 3).

jazzzy napisał(a):To wiadomo ze tylko na P lub N lecz czasem jest tak ze pomimo krecenia kluczykiem nic sie nie dzieje, kompletna cisza, dopiero jak wylacze i wlacze to zadziala. Czyzby cos z rozrusznikiem ?
jazzzy napisał(a):Jazda na D + Hold jak rozumiem nie jest juz tak wskazana po miescie bo wprawdzie pozbywamy sie nadbiegu ale tracimy tez 1 i 2 a to chyba potrzebne przeciez w cyklu miejskim. D + Hold widze jako praktyczne zastosowanie gdy potrzeba mi wiecej obrotow w czasie przygotowania do manewru wyprzedzania, zazwyczaj jednak samo D wystarcza calkowicie.
Reagan napisał(a):MarioM95 napisał(a):gdzie można je kupić
np. AZauto na Puławskiej kiedyś pytałem o elektrozawory ceny nie są powalające
MarioM95 niedawno robiłeś skrzynie nie wymienili czy znowu padły??i

voytecku napisał(a):moze otworzymy nowy watek na polecane/niepolecane serwisy zajmujace sie ASB
 
 


wiesiek5 napisał(a):Cześć Regan ale u nas w Dębicy nie ma servisu ASB
wiesiek5 napisał(a):Naprawiał mojemu bratu i znajomym i byli zadowoleni znamy się tylko z widzenia.
wiesiek5 napisał(a):I wyjaśnij jak możesz jeszcze raz kto kogo nabrał i kogo wychwalali
 Mnie nabrał Olczak. Skasował 220 zł za diadnostykę, którą zrobił mierniczkeim (to już mój ojciec ma lepszy w domu). Oczywiście pomiaru ciśnienia w skrzyni też nie zrobił. Ale człowiek jest jak dziecko zawsze daje się nabrać. Do wymiany powiedział że mam 3 elektozawory. Koszt sporo ponad 2 000 zł bo jeden kosztuje u niego 700 zł a w serwisie 200. Dolał mi jakiegoś specyfiku do skrzyni co  to niby odszlamia gniazda elekrozaworów. Nie wiam jaki to był płyn ale nie pomógł.
 Mnie nabrał Olczak. Skasował 220 zł za diadnostykę, którą zrobił mierniczkeim (to już mój ojciec ma lepszy w domu). Oczywiście pomiaru ciśnienia w skrzyni też nie zrobił. Ale człowiek jest jak dziecko zawsze daje się nabrać. Do wymiany powiedział że mam 3 elektozawory. Koszt sporo ponad 2 000 zł bo jeden kosztuje u niego 700 zł a w serwisie 200. Dolał mi jakiegoś specyfiku do skrzyni co  to niby odszlamia gniazda elekrozaworów. Nie wiam jaki to był płyn ale nie pomógł. 


 . I tu ukłon w stronę niezawodnego Wieśka, który pomógł je zlokalizować. Tester CARMAN SCAN – błędów brak poza błędem z silnika:
 . I tu ukłon w stronę niezawodnego Wieśka, który pomógł je zlokalizować. Tester CARMAN SCAN – błędów brak poza błędem z silnika:

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość