On Ci pomoże
Pozdrawiam

www.mazdaspeed.pl

pawelc napisał(a):emmarek przeciez nikt nie mówi ze masz odpala silnik z zalaną nafta ,wystarczy kilka razy obrócic rozrusznikiem bez świec i nafte pieknie wydmucha o ile nie spłynie ona do oleju
arni0000 napisał(a):Rano odpalasz normalnie motor możesz chwile poczekać z odkręconym korkiem oleju nafta sama odparuje.
yaaro napisał(a):Załużmy, że chcę zeSWAPować mojego KF na KL. Czy operacja taka przyniesie jakiś efekt gdy pozostanę przy swoim kompie i przepływomierzu? O ile oczywiście to możliwe. Drugie pytanie: czy skrzynia biegów będzie pasowała? Ostatnie....wiem, ze kolektory ssące pasują zamiennie między K8, KF, KL, KLZE, Gdybym zdobył kolektor ssący od KLZE, który ponoć VRISów nie ma, to czy jestem w stanie nakłonić kompa od KL do pracy z silnikiem bez VRIS ?


xXx napisał(a): napiszcie co was konkretnie interesuje, czy chodzi o remont, czy chodzi o SWAP.
yaaro napisał(a): Załużmy, że chcę zeSWAPować mojego KF na KL. Czy operacja taka przyniesie jakiś efekt gdy pozostanę przy swoim kompie i przepływomierzu? O ile oczywiście to możliwe. Ostatnie....wiem, ze kolektory ssące pasują zamiennie między K8, KF, KL, KLZE. Gdybym zdobył kolektor ssący od KLZE, to czy jestem w stanie nakłonić kompa od KL (albo jeszcze lepiej od KF) do pracy z KLZE

. Nie pozostało mi nic innego jak remont albo zmiana na inny. Do samego końca byłem za zrobieniem remontu. Specjalnie nie interesował mnie nawet swap. Jednak po rozebraniu silnika okazało się, że są już ślady przytarć na wale korbowym, zapieczone pierścienie. Za namową kolegi i pod presją tego co ujrzałem po rozebraniu silnika zdecydowałem się na swap. Znalezienie silnika było dość proste, od podjęcia decyzji do wypakowania go w garażu zajęło mi 48 godzin 
UWAGA!! Silnik przy bardzo agresywnej jeździe nie pobiera wcale oleju!!

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6