Co to za komputery pod siedzeniami z przodu ?
Strona 1 z 1
Komputery – po zdjęciu wykładziny okazało się że pod fotelami z przodu znajduje się zestaw 3 (!) komputerów. Jeśli ktoś wie co do czego jest – bardzo prosze o wyjaśnienia. Z tego co pamiętam, ktoś sugerował że ten spod siedzenia pasażera (oznaczony jako nr 3) steruje ABS-em. Ale co robią pozostałe dwa (oznaczone jako nr 1 i 2).
Komputery 1 i 2 (sorki za słabe zdjęcie – za dużo słońca i cienia na jednej fotce...) – spod siedzenia kierowcy
Komputer 1 – zbliżenie
Komputer 2 – zbliżenie
Komputer 3 – zbliżenie (pod fotelem pasażera)
Dzięki za pomoc
Komputery 1 i 2 (sorki za słabe zdjęcie – za dużo słońca i cienia na jednej fotce...) – spod siedzenia kierowcy
Komputer 1 – zbliżenie
Komputer 2 – zbliżenie
Komputer 3 – zbliżenie (pod fotelem pasażera)
Dzięki za pomoc
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Jeden to wspomaganie, drugi to ABS a trzeci to tempomat
wystarczy
:D
Komputer 1 to pewnie wspomaganie, bo widze na nim regulacje siły działania (H N L)
a potem to już nie wiem hihi
wystarczy
Komputer 1 to pewnie wspomaganie, bo widze na nim regulacje siły działania (H N L)
a potem to już nie wiem hihi

O rany – jesteś wielki – a ja żem nie mógł się domyślec o so chodzi
Teraz trza tylko znaleźć konkretny schemat elektryczny i jestem w domu
(bo następne poprawki to elektryka
)
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Huano napisał(a):bo następne poprawki to elektryka usmiech
YYYY komputerów to raczej nie poprawiaj

tadziol napisał(a):jak chcesz i możesz to podaj nr. katalogowe kompów,odpiszę ci dokładnie co to jest
tak jak na 2 fotce GJ25-xx-xxx
Jak tylko bede w warsztacie to zerkne i poszukam tych numerow
Waluś napisał(a):YYYY komputerów to raczej nie poprawiaj łoł
Poprawiac to raczej nie bede, ale na pewno bede chcial zerknac czy wszystkie polaczenia sa OK – bo brak mi np. tempomatu a takowy jest na wyposazeniu – musze sprawdzic w czym tkwi problem...
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Bylo juz o tych komputerach przy okazji MX-6 Walusia.
Pod siedzeniem kierowcy: wspomaganie (przy progu), ABS (przy tunelu)
Pod siedzeniem pasazera: AAS (zawieszenie) lub 4WS (przy progu), pasy (przy tunelu), subwoofer (z tylu)
(Opis dla A-Spec)
Pod siedzeniem kierowcy: wspomaganie (przy progu), ABS (przy tunelu)
Pod siedzeniem pasazera: AAS (zawieszenie) lub 4WS (przy progu), pasy (przy tunelu), subwoofer (z tylu)
(Opis dla A-Spec)
the right man in the wrong place...
tco_tm napisał(a):Pod siedzeniem pasazera: AAS (zawieszenie) lub 4WS (przy progu), pasy (przy tunelu), subwoofer (z tylu)
Najlepsze jest to ze zadne z powyzszych nie wystepuja w moim autku...
Dzieki za schematy

Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Huano napisał(a):Najlepsze jest to ze zadne z powyzszych nie wystepuja w moim autku
Najlepiej porownaj kostki i kolory przewodow (lub daj zdjecia). Poszukaj tez, jak pisal tadziol, numerow czesci.
the right man in the wrong place...
Jak to nie występują
Wspomaganie masz
masz
Abs masz
masz
Tempomat masz
nie masz alepowinieneś mieć hihi czyli trzeci
Wspomaganie masz
tco_tm napisał(a):Pod siedzeniem kierowcy: wspomaganie (przy progu)
Abs masz
tco_tm napisał(a):ABS (przy tunelu)
Tempomat masz
Waluś chyba słabo doczytałeś bo Huano wyraźnie napisał:
Huano napisał(a):Pod siedzeniem pasazera: AAS (zawieszenie) lub 4WS (przy progu), pasy (przy tunelu), subwoofer (z tylu)
Najlepsze jest to ze zadne z powyzszych nie wystepuja w moim autku...
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
Waluś napisał(a):Tempomat masz pytajnik nie masz alepowinieneś mieć hihi czyli trzeci
Nie chce sie upierac, ale wg dokumentacji A-Spec CU tempomatu jest w innym miejscu. To samo mowi EPC z J-Spec'ami.
the right man in the wrong place...
No wlasnie – jako ze moje autko to:
1. Skladak
2. Z tego co widze to jest po swapie silnika (?) – tka podejrzewam
Wiec obawiam sie ze jest tu troszke "niespodzianek" – niektore rozwiazania widze ze sa przerobkami i stad moj kolejny plan – zajac sie na powaznie cala elektryka – aby wsszystko poukladac "do kupy"
1. Skladak
2. Z tego co widze to jest po swapie silnika (?) – tka podejrzewam
Wiec obawiam sie ze jest tu troszke "niespodzianek" – niektore rozwiazania widze ze sa przerobkami i stad moj kolejny plan – zajac sie na powaznie cala elektryka – aby wsszystko poukladac "do kupy"
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
A może huano miał w takim razie regulacje zawiechy hihi stąd ten trzeci
Waluś napisał(a):A może huano miał w takim razie regulacje zawiechy hihi stąd ten trzeci
Wszystko jest mozliwe...
Najpredzej jednak odejrzewam ze ktorys z nich to tempomat – bo sa jego pozostalosci w kokpicie (przelaczniki). Wspomaganie jest, ABS – niby tez (ale nie sprawny na chwile obecna – prawdopodbnie ktorys z czujnikow, no i trza poprawic pierscien na przegubie ktory sie po prostu...odkleil
Przy okazji pytanko – czym mozna zmyc rdzawe plamy z wykladziny podlogi (sruby mocujace fotele zostawily slad na wykladzinie). Po praniu nie do konca zeszly – czytajcie: wcale
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
WD 40, może zostawić plamy, natomiast możesz spróbować rozpuszczalnikiem "Nitro", najpierw nasączyć i szmatką wycierać, a na gotowo przedmuchać komprsorem. Natomiast producent pokrowców samochodowych doradził mi żebym wszystkie plamy z tapicerki usuwał przy pomocy szmatki i zmywacza do paznokci, tylko bodajrze bez acetonowego. Więc musisz próbować!
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6