Odboje amortyzatorow mcperson jak zamontować podkładkę?

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez szumki44 » 1 paź 2013, 23:38

Hey :) Zakupilem zestaw odboii i dostalem z nimi podkladki metalowe. Metalowe podkladki sa po to by odboj nie zasysal oleju z amorka przy dobiciu. Mam problem z montazem podkladki powniewaz jest ona lejowata minimalnie. Zastanawaiam sie teraz ktora strona zamontowac :) wypukleniem do odboju czy odwrotnie ? czy ogolnie nie ma znaczenia :)
Załączniki
mcperson.png
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez Siw-y » 2 paź 2013, 08:40

Nie widziałem tam do tej pory żadnych podkładek <co?>

Oleju Ci nie będzie wysysać bo co to by był za amorek <lol>

Jak już koniecznie musisz ją założyć to na moje oko korzystniej by było wypukłością do góry.
Obrazek
¼ – 16,851s
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 paź 2006, 13:36
Posty: 9625 (2/42)
Skąd: Warszawa
Auto: présidentiel

Postprzez kamilspider » 2 paź 2013, 09:33

Kilka razy zmieniałem amory, ale jeszcze takich podkładek nie miałem i nigdy mi nie wyssało oleju z amora :P
Odbój ma jakieś dopasowanie do tej podkładki? Jak nie to chyba połóż ją na amorze tak, żeby była górka.
Jak masz springi obniżające to obetnij odboje o połowę.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez noxes » 2 paź 2013, 12:50

Tyle co amorków sie założyło to żadnej podkładki nie widziałem. Przypadkiem ona nie powinna być na odboju przed mocowaniem amortyzatora?
Sprzedam części;
Mazda xedos 6 v6
Mazda 626 1.8-2.0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 gru 2009, 22:23
Posty: 3282 (5/5)
Skąd: Garwolin
Auto: AUDI A4 B6 1.8T

Postprzez szumki44 » 2 paź 2013, 21:18

Wlasnie tez sie zastanawiam :) na cholere mi ta podkladka ale w woreczku z podkladka byla karteczka z napisem. Podkladka odboju przeciw zasysaniu oleju przez odboj gdy go dobije do konca . Dziwne ... no ale jak ja nie mialem a zmienilem juz kilka szt to tez nie widzialem :) na logike sadzilem ze na gore miedzy odboj a mocowanie gornie :P no ok temat nie wazny moze jakis naprawde Inzynier od zawieszenia powie cos na ten temat:)

Dopisano 2 paź 2013, 21:20:

kamilspider napisał(a):Jak nie to chyba połóż ją na amorze tak, żeby była górka.
Jak masz springi obniżające to obetnij odboje o połowę.
Wspominales cos o skroceniu odboju przy -40mm :) tyle ze nie pamietam po co juz:P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez kamilspider » 2 paź 2013, 21:36

Bo jak nie skrócisz to auto cały czas lub często będzie siedzieć na odbojach i będzie mieć ograniczoną możliwość pracy.
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez szumki44 » 2 paź 2013, 22:24

no ale musisz zostawic ten margines skoku zeby nie dobijal amor "do konca" co jest nie mozliwe :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez kamilspider » 2 paź 2013, 22:36

Jak skrócisz o połowę to na pewno nie da rady dobić tak, żeby było słychać metal o metal :)
U mnie były skrócone odboje o 2/3 i było ok <czarodziej>
"Samochody to nie wszystko, ale bez nich wszystko jest niczym..."
---> JBC to mam trochę części do MX-6 KLDE <---
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 paź 2010, 09:47
Posty: 1315 (0/2)
Skąd: Wielkopolska
Auto: Było:
MX-6 2.5 V6 KL-DE

Postprzez szumki44 » 3 paź 2013, 07:37

Przemysle ten fakt :P <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez cronos2500 » 2 lis 2013, 19:48

Ja zamontowałem do Cronosa oslony i odboje od 626 GF. Dokladnie przod Monroe PK115 i tył PK006. Moze komus sie przyda, bo wsklepach nie moglem znalezc. Wydaje mi sie,ze sa mniejsze przechyly nadwozia,gdyz odboje sa troche wyzsze. Narazie dobrze smiga :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2009, 11:45
Posty: 55
Auto: Mazda 626 Cronos 2.5 V6 KL-DE

Postprzez szumki44 » 2 lis 2013, 22:19

mi tylko chodzilo o ich montaz na czpien :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 cze 2011, 15:21
Posty: 1286 (0/1)
Skąd: Ustka
Auto: Mazda Mx-6 2.5
Mazda 626 2,5
Pontiac Firebird Trans Am
Crysler 300m

Postprzez cronos2500 » 3 lis 2013, 09:15

Wiem wiem. Chcialem to gdzies wkleic, bo po co zakladac nowy watek.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 gru 2009, 11:45
Posty: 55
Auto: Mazda 626 Cronos 2.5 V6 KL-DE

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6