Witam
Zauważyłem ostatnio u siebie niepokojące zjawisko po zatrzymaniu samochodu hamulec jednego z kół (z przodu) jest tak rozgrzany jakbym hamował nim nie wiadomo ile, sprawdziłem pozostałe koła i ich tarcze mają normalne temperatury, natomiast w tym jednym kole tarcza jest tak rozgrzana, że aż felgi nie da się dotknąć. W czy problem?, początkowo myślałem, że klocki z tyłu "padły" więc je wymieniłem ale to nic nie zmieniło
Problem z hamulcami – jedno koło hamuje mocniej (M. 626)
Strona 1 z 1
- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
Przenoszę do warsztatu, a ściślej do GF.
Uzupełnij proszę swój profil (jakie masz auto...), a moderatora proszę o przeniesienie do właściwego modelu po tej operacji;)
Uzupełnij proszę swój profil (jakie masz auto...), a moderatora proszę o przeniesienie do właściwego modelu po tej operacji;)
- Od: 9 sie 2006, 07:27
- Posty: 1827
- Skąd: Sieraków
- Auto: JapanMuscleCar
Przy ostrym hamowaniu czuć, że auto ściąga na tą stronę co jest ten wadliwy hamulec.
- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
Polecono mi zakupić zestaw naprawczy na przód, wie ktoś może gdzie to można kupić tylko bez tłoczka?
- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
Tez miałem ten problem.
U mnie była dziura w gumie tłoczka – wypłukało smar, zaczęło rdzewieć i... tłoczek prawie stanął.
Klocki w gniazdach tez za mocno siedziały.
Generalnie – trzeba rozebrać i zregenerować.
Zestawy: http://www.hdmot.pl/index.php?k558,zest ... prowadnice
Na przód polecam ten: http://www.hdmot.pl/index.php?p4317,rep ... iski-57-mm
U mnie była dziura w gumie tłoczka – wypłukało smar, zaczęło rdzewieć i... tłoczek prawie stanął.
Klocki w gniazdach tez za mocno siedziały.
Generalnie – trzeba rozebrać i zregenerować.
Zestawy: http://www.hdmot.pl/index.php?k558,zest ... prowadnice
Na przód polecam ten: http://www.hdmot.pl/index.php?p4317,rep ... iski-57-mm
- Od: 11 kwi 2009, 19:57
- Posty: 150
- Skąd: Warka
- Auto: 626 GF 2.0 85kW 2000r
Dzięki kolego za pomoc
- Od: 20 lut 2009, 08:55
- Posty: 99
- Skąd: Zawiercie
- Auto: Mazda 626 2.0 DITD 2000 r.
U mnie bardzo nierówne hamowanie (co prawda z tyłu) spowodowane było uszkodzona uszczelka przy prowadnicy zacisku i lekko przyrdzewiała, zapieczoną prowadnica. Rozebranie nasmarowanie złożenie na nowych uszczelkach załatwiło sprawę. Niestety nie obyło się bez ponad godzinnej szarpaniny z rozebraniem zacisku.
http://dsignlab.pl
- Od: 12 lut 2008, 10:21
- Posty: 33
- Skąd: Białystok
- Auto: 626 GF 2.0i FS
Miałem podobnie radzę przejrzeć każde koło i porządnie przeczyścić, zregenerować oraz wybić tłoczki z zacisków i wsadzić na nowo... A następnie nalać nowego płynu hamulcowego i porządnie odpowietrzyć.Auto idzie teraz o wiele lepiej i nie hamuje samo
Pozdrawiam i miłej pracy
Pozdrawiam i miłej pracy
- Od: 26 mar 2010, 09:08
- Posty: 25
- Auto: Mazda 3 MZ-CD 110km,2005 rok
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6