Iktorn92 napisał(a):no i w koncu nowy EGR i teraz juz smiga 210km/h
Po co kupować nowy – ZAŚLEPIĆ. I dolot będzie czysty jak spaliny nie będą szły na ssanie.
www.mazdaspeed.pl
Iktorn92 napisał(a):no i w koncu nowy EGR i teraz juz smiga 210km/h

Iktorn92 napisał(a):no i w koncu nowy EGR i teraz juz smiga 210km/h
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Mogę potwierdzić, że taka operacja przywraca moc w DiTD. Dzięki też osobom z forum, które zdały swoje relacje (podrukowałem trochę i zaniosłem znajomemu mechanikowi 
) i ogolnie plastiki z pasażera strony podlogi pozniej wykladzine odchylasz ile mozesz i odkrecasz ta balche, 4 sroby nr 10 i juz wiesz czy jest tak jak mowia ze zalewa ci kompa...a co do niego jest chyba na tyle szczelny ze nic mu nie bedzie 

wnerwilem sie i dalem jej ostro w pi...e
, problem zniknął tak szybko jak sie pojawił 


Riki napisał(a):maJster ile masz tego oleju w dolocie?
xANDy napisał(a):Turbina w silniku RF3/4 ma stałą geometrię łopatek (zawór byepass), zaś turbina w M6 ma zmienną geometrię.
xANDy napisał(a):Najpierw zrób procedurę z zaślepieniem wlotu odmy przed turbiną (a samą odmę puść gdzieś "pod pokład"). Czasem rodzaj oleju mocno wpływa na zbieranie się go w wężach od IC.
podpisuję się pod tym...
No to dziwne bardzo bo ja mialem DiTD i z 2001r i miala turbine o zmiennej geometrii lopatekRiki napisał(a):Każde DiTD ma turbinę stałogeometryczną.. różnice w modelu RF3/4F polegają na tylko i wyłącznie innym wastegate (i jest już na podciśnieniu)
Moze byly takie i takie Ja mialem 110kM. Sterowanie lopatkami bylo identyczne jak mazdzie 6xANDy napisał(a):Wiesz – miałem w ręku ROZEBRANĄ turbinę od RF4.
To jest turbina o zmiennej geometrii lopatekmaJster napisał(a):VJ30/RHF4/RF4F firmy IHI
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6