Mam problem z moja Mazda6, ktora kupilem 5miesiecy temu. Auto ma przebieg 66000mil i okolo miesiac temu zdecydowalem sie usunac DPF i przy okazji zrobic chip tuning. Po wyjeciu filtra czastek stalych auto wjechalo na hamownie i tu Zonk... zamiast 185KM bylo okolo 150
Zreszta mialem dziwne przeczucie, ze cos nie tak bo moj kolega ma Mazde z 2008r z sinikem 2.0D i jednego razu zrobilismy maly wyscig na trasie i roznica w przyspieszeniu miedzy nami byla bardzo mala...
Ludzie od Chiptuningu sprawdzili MAF sensor i EGR ale nic nie znalezli.
Zadzwonilem do AUTO JAKSA i powiedziano mi zebym sprawdzil kąt wychylenia łancucha.
Wspomnialem równiez, że troche bucha mi spod korka wlewu oleju uslyszalem, zeby nie zwlekac ani chwili i wymienic podkladki pod wtryskami. Przy okazji smok olejowy bedzie wyczyszczony i zastanawiam sie czy to pomoze i co dalej jezeli nie...
Bede bardzo wdzieczny za wszelkie sugestie.


). Ja mam do pracy 16 km i od czasu gdy auto kupiłem (użytkuję je z zaleceniami z forum) jeszcze nie widziałem kontrolki DPF (oprócz odpalania oczywiście) a auto ma przejechane ponad 130 tys. mil . Olej również nie przybywa nadmiernie. Może trzeba było najpierw pojechać na upgrade software PCM zanim wyciąłeś DPF......
! Najpierw przy 38tys a potem przy 50tys mil. Teraz mam 66tys i mam wrazenie ze znowu sie rozciagnal.... W czwartek bede wiedzial na 100% bo mam umowiana wizyte w serwisie.