Różne problemy z radiem w M6.
patrzac "od tylu":
– odkrec wsporniki radia nad klimatronikiem i sam klimatronik...
– nastepnie odkrec 2 sruby nad i pod radiem...
– odkrec wsporniki radia nad klimatronikiem i sam klimatronik...
– nastepnie odkrec 2 sruby nad i pod radiem...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
mick napisał(a):Dzieki , jutro albo w sobotę powalcze z tym .
po prostu masz miec odlaczone radio od plytki z przyciskami...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Na wstępie podziękowania dla Wojtka faktycznie trzeba było wyjąć radio, wystarczyło wykręcić 4 wkręty (Wojtku ty na fotce zaznaczyłęś 6 ale ich nie trzeba ruszać... przynajmniej w moim przypadku)
po dwa po każdej stronie i wysunął mi się wtedy cały moduł radia i faktycznie po obu stronach były dwa rzędy styków nożowych wyjąłem i włożyłem w to samo miejsce i działa.
praktycznie wszystko było już rozkręcone pomyślałem, że zobacze co tam z nawigacja. Mój pomysł był taki, że wykręce sobie stary monitorek i włożę w to miejsce nowy, ale nic z tego sterowanie silnikiem zamykania i otwierania wychodzi z monitora a wiec poskręcałem wszystko do kupy spowrotem i myślę co teraz mam z tym zrobić – najłatwiej by wyjąć monitor i otwierać i zamykać ręcznie chyba że ktoś ma jakiś lepszy pomysł ?
po dwa po każdej stronie i wysunął mi się wtedy cały moduł radia i faktycznie po obu stronach były dwa rzędy styków nożowych wyjąłem i włożyłem w to samo miejsce i działa.
praktycznie wszystko było już rozkręcone pomyślałem, że zobacze co tam z nawigacja. Mój pomysł był taki, że wykręce sobie stary monitorek i włożę w to miejsce nowy, ale nic z tego sterowanie silnikiem zamykania i otwierania wychodzi z monitora a wiec poskręcałem wszystko do kupy spowrotem i myślę co teraz mam z tym zrobić – najłatwiej by wyjąć monitor i otwierać i zamykać ręcznie chyba że ktoś ma jakiś lepszy pomysł ?
mick napisał(a):Na wstępie podziękowania dla Wojtka, faktycznie trzeba było wyjąć radio wystarczyło wykręcić 4 wkręty
nie ma sprawy... po to tutaj jestesmy
mick napisał(a):Wojtku, ty na fotce zaznaczyłeś 6 , ale ich nie trzeba ruszać przynajmniej w moim przypadku)
wiesz... takie objawy jakie byly u ciebie, swiadcza o wczesniejszym demontazu radia... przez kogos, kto nie bardzo wie jak to jest poskladane i dlaczego
a podalem 6 srub, poniewaz pod klimatronikiem tez sa "noze" (troszke inne, ale tez sa)... i tam tez czesto nie ma dobrego styku...
...ciesze sie, ze wystarczylo poprawic samo radio

mick napisał(a):najłatwiej by wyjąć monitor i otwierać i zamykać ręcznie chyba że ktoś ma jakiś lepszy pomysł ?
poszukaj watku o radiach "aftermarket" dla modelu GG/GY
wyjmiesz swoja navi i wstawisz ... a co. to juz tam zobaczymy
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
Te złącza prawdopodobnie już są przetrącone.
Wystarczy jednorazowe niepoprawne ich połączenie i zazwyczaj pękają sprężyste elementy dociskowe w złączu w module radia.
Ponowne złożenie owszem czasem skutkuje poprawną pracą złącza ale nie gwarantuje poprawnego złączenia obu jego części. Z czasem objawy mogą powrócić i może dojść do przełamania sprężystych elementów poszczególnych pinów złącza, które narażone są na przenoszenia drgań.
Konkluzja jest taka że zawsze trzeba oglądnąć stan złącza i w razie potrzeby, uszkodzone złącze reanimować póki jeszcze elektrycznie jest sprawne.
Wystarczy jednorazowe niepoprawne ich połączenie i zazwyczaj pękają sprężyste elementy dociskowe w złączu w module radia.
Ponowne złożenie owszem czasem skutkuje poprawną pracą złącza ale nie gwarantuje poprawnego złączenia obu jego części. Z czasem objawy mogą powrócić i może dojść do przełamania sprężystych elementów poszczególnych pinów złącza, które narażone są na przenoszenia drgań.
Konkluzja jest taka że zawsze trzeba oglądnąć stan złącza i w razie potrzeby, uszkodzone złącze reanimować póki jeszcze elektrycznie jest sprawne.
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, Wyświetlaczy m6, Toyota Avensis
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
u mnie to ja sam demontowałem i nie wiedziałem o śrubie 10 od prawej strony tylko próbowałem , próbowałem i nic jak poskładałem to połowa Panela nie działała i 1/3 wyświetlacza nie świeciła , ale za radą Wojtka odkręciłem 4 śruby wyjąłem radio i spasowałem spowrotem i na razie działa (dopiero 150km)
Witam ponownie widzę że to radio to nie taka prosta sprawa , po wyjęciu oryginalnego monitora zawsze po jakimś czasie (5-10min) przestaje mi grać lewy kanał zarówno z przodu jak i z tyłu . Gdy odkręciłem cały panel środkowy z radiem i poruszałem kabelkiem do znowu wszystko działało dobrze . to ten kabelek
.
Co więcej jak rozłączę całą wtyczkę to gra wszystko super ale wyświetlacz nie działa.
Jak można naprawić taką kostkę z kablami ? czy ktoś ma może rozpiske tej kostki bo może jak bym wiedział który to pin to coś bym tam wsadził (jakiś kawałek igły) i by sobie działało.

Co więcej jak rozłączę całą wtyczkę to gra wszystko super ale wyświetlacz nie działa.
Jak można naprawić taką kostkę z kablami ? czy ktoś ma może rozpiske tej kostki bo może jak bym wiedział który to pin to coś bym tam wsadził (jakiś kawałek igły) i by sobie działało.
Mam pytanie odnośnie kombinacji przycisków, która umożliwa regulację basów w radyjku fabrycznym...Kiedyś gdzieś czytałem, że trzeba było wcisnąć przycisk "MD" i coś jeszcze...proszę o radę bo radio z systemem bose nie powinno grać jak zwykłe radio, trzeba je trochę podkręcić
)
- Od: 27 lut 2012, 13:35
- Posty: 5
- Auto: MAZDA 6 3.0 V6
wersja amerykańska.
Wciskasz prawe pokrętło i sa regulacje -bass, treble, ballance, Acc level – tak jest u mnie.
- Od: 26 kwi 2009, 22:00
- Posty: 243
- Skąd: Bieruń
- Auto: Honda Accord 2,2 i-ctdi 2006
klefass, czytaj prosze... i mysl...
jak chcesz regulowac radio... jakby bylo wylaczone?
po prostu:
czyli jest tak samo w US i UE spec...
jak chcesz regulowac radio... jakby bylo wylaczone?
po prostu:
Wojtek napisał(a):bylo prawym pokretlem...
Wojtek napisał(a):wcisnij je
lukasgr napisał(a):Wciskasz prawe pokrętło i sa regulacje -bass, treble, ballance, Acc level – tak jest u mnie.
czyli jest tak samo w US i UE spec...
Arkana , Renault , Mii
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
byly: 323, Tribute, M6, M2, M5, Toledo, Mii, Rapid...
witam pozwolcie,ze sie podepne.
Ciekawy problem dla mnie, wczoraj moja zmieniarka zaczela wariowac, to znaczy mielic plyty i nic nie odtwarzac. przy probie wyjecia plyty nic, przy probie wlozenia kolejniej tylko komuniakt WAIT.
Postanowilem wiec wyciagnac i zobaczyc o co chodzi,po wyciagnieciu radia i zmieniarki zauwazylem,ze jedna z plyt jest w troszke innej pozycji niz pozostale, wiec ja popchalem troszke. Podlaczylem wszystko na nowo, zmieniarka oddala wszystkie plyty, zaczalem sprawdzac jak bedzie grac no i, pierwsza plyta slychac,ze ostro mieli na poczatku,ale zagrala, to samo,az do 4 plyty, na piatej plycie koniec,znow zero reakcji.
Wiec od nowa ta sama operacja, jednakze tym razem po podlaczeniu zminiarka nie reaguje kompletnie, tylko wyswietla NO DISC.
macie moze jakas rade???
Ciekawy problem dla mnie, wczoraj moja zmieniarka zaczela wariowac, to znaczy mielic plyty i nic nie odtwarzac. przy probie wyjecia plyty nic, przy probie wlozenia kolejniej tylko komuniakt WAIT.
Postanowilem wiec wyciagnac i zobaczyc o co chodzi,po wyciagnieciu radia i zmieniarki zauwazylem,ze jedna z plyt jest w troszke innej pozycji niz pozostale, wiec ja popchalem troszke. Podlaczylem wszystko na nowo, zmieniarka oddala wszystkie plyty, zaczalem sprawdzac jak bedzie grac no i, pierwsza plyta slychac,ze ostro mieli na poczatku,ale zagrala, to samo,az do 4 plyty, na piatej plycie koniec,znow zero reakcji.
Wiec od nowa ta sama operacja, jednakze tym razem po podlaczeniu zminiarka nie reaguje kompletnie, tylko wyswietla NO DISC.
macie moze jakas rade???
-
Novak82
Nie baw się tak dalej, tak nie naprawia się sprzętu.
Naprawa WZMACNIACZY BOSE, Wyświetlaczy m6, Toyota Avensis
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Naprawa ZMIENIAREK (także wysyłkowo) m3,m6,rx8,cx7,cx9 i inne
Wyjścia RCA do zewnętrznego wzmacniacza. Płyta startowa do nawigacji GH
kontakt 503304123
http://www.mazdaspeed.pl/forum/search.php?st=0&sk=t&sd=d&sr=posts&keywords=podz*+airbob*
Sprzedam oryginalny moduł zmieniarki na 6CD do mazdy 3 i 6, montaż
Żarówki podświetlenia klimatronika
kontakt 503304123
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6