Chcę przerobić sobie światła w Mojej M6 żeby działały tak jak podałem tutaj. Zbieram dzielnie wiedzę i na razie jednak martwią mnie chronologiczne dwie wypowiedzi kolegi KrzychuM6 od polifta M6:
Najpierw:
KrzychuM6 w czwartek, 10 maja 2012, 09:15 w wątku Światła mijania włączające się po włączeniu stacyjki. Montaz DRL- możliwe? napisał(a):
Mazda6 f/l – rozwiązanie
Po dlugich i mozolnych poszukiwaniach znalazlem kabel, ktory odpowiada za zalaczanie sie swiatel po wlaczeniu stacyjki (Mazda 6 2006 rok lift, wersja skandynawska – z Danii).
W mojej wersji znajduje sie modul o numerach GR1C 677R0A i duzej literze C (zdjecie w poprzednich postach).
Jest to moduł podwojny i steruje on pracą świateł i wycieraczek.
Podłączone do niego są dwie kostki:
– czarna (16 pin) oraz biala (12 pin).
Zeby wylaczyc opcje skandynawska, trzeba w czarnej kostce wyciagnac kabel nr 2 (zielono-czarny).
Ponizej zdjecie z numeracja i strzalka pokazujaca kabel do przeciecia.
Mam nadzieje, ze komus sie przydadza te informacje... Ja (wreszcie) moge zakladac swiatla DRL (wg fotorelacji kolegi dobrzyn22 ).
a później ...
KrzychuM6 w czwartek, 11 października 2012, 17:50 w wątku Fotorelacja: Separacja obwodów świateł krótkich i długich. napisał(a):Dzisiaj wzialem sie za ta operacje, ktora sie nie powiodla![]()
Przypomne, ze mam opcje skandynawska... Wszystko zrobilem jak w fotorelacji. Dlugie zostaly odseparowane. Bez stacyjki zalaczaly sie bez mijania... ale gdy zalaczylem zaplonopcja skandynawska wrocila jak koszmar
![]()
Mam nawet troche inna kostke. Tak jak Ty Mandey masz zolty(nie wiem gdzie on byl wsadzony) to ja mam niebiesko-czerwony(pierwszy od lewa u gory kostki – po lewej od przewodu zielonego)
Nie wiem co znow zalacza swiatla po zalaczeniu stacyjki... macie jakies pomysly?
Koszmar powrócił na stałe, czy udało Ci się opanować skandynawa imienniku?
Muszę w końcu dopytać czy w polifcie się komuś udało przerobić skandynawa na DRL bez zapalających się ksenonów przy mrugnięciu drogowymi – jak już robić to porządnie – w końcu chcemy oszczędzać palniki, a nie im skracać żywotność!
Przypomnę mam POLIFT + MODUŁ SKANDYNAWSKI + CZUJNIK ZMIERZCHU + POZYCJA AUTO ... no i ma działać w końcu jak AUTO!