
Mazda3 '08 Kintaro /navi tab mod/wiper mod/ 160.3KM-184.5Nm – Siwy
Przyszły led'y i mają po 62-63 mm długości. Zmierzę później ten od wstecznego i dam znać jak to siedzi. Ciekawe 

- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Witam po przerwie
Dużo się działo od ostatniego wpisu, ale może po kolei...
7 stycznia, 2017 roku, mając na liczniku 147777 km, niestety o 8.22
pojechałem kupić fotele MPS w wersji półskórzanej.
Na pierwszym baku gazu przejechałem 277 km
– tak mało, bo dość szybko jechałem. Korzystałem, że z rana ruch niewielki, a do pokonania miałem spory kawałek.
Fotele były w porządku, więc zdecydowałem się na zakup. Siedzisko kierowcy posiada jakieś zagniotki – norma, ale ogólnie jest bardzo dobrze. Swoją drogą to kpina, że te fotele są z ekoskóry...
Wróciłem szczęśliwie i jeszcze w ten sam weekend zamontowałem tylną kanapę na miejscu. Fotele niestety muszą chwilę poczekać, bo nie miałem ich jak zabrać do Warszawy, więc wziąłem tylko stołek kierowcy. Czeka w mieszkaniu na odrobinę czasu. W międzyczasie wypucowałem go porządnie
Ostatnio, w ramach odstresowywania, pogrzebałem trochę w Madzi i oto jaki był tego wynik
Następnie kolejno wjechały maty STP i pianka wygłuszeniowa:
Oczywiście pianka poszła do końca dachu – po prostu zapomniałem zrobić foto kiedy dach był cały pokryty.
Korzystając z okazji pociągnąłem też kabelek sygnałowy do kamerki cofania, którą kupiłem jakiś czas temu. Do finalizacji montażu niezbędny będzie dłuższy kabelek do zasilania, którego akurat nie miałem pod ręką.
Dodatkowo, mając rozbebeszone auto, a chcąc pozbyć się trochę mat, okleiłem również podłogę pod tylną kanapą i część bagażnika:
Tak to teraz wszystko wygląda
Jest ciszej, to nie tylko moje odczucie. Niestety nie robiłem pomiarów – nie było czasu. Do oklejenia zostały tylne drzwi. Prawdopodobnie rzucę jeszcze piankę pod kanapę, bo mam jeszcze trochę 6 albo 8mm. Akurat nie miałem jej przy sobie w trakcie wyklejania, a ta na dachu jest 12 mm, bałem się, że pod kanapę nie wejdzie.
Efekt poboczny – mam wrażenie, że dźwięk się lepiej rozchodzi po aucie, zwłaszcza niskie tony. Jakby takie głębsze się zrobiły, ale to może już efekt placebo
Dużo się działo od ostatniego wpisu, ale może po kolei...
7 stycznia, 2017 roku, mając na liczniku 147777 km, niestety o 8.22
Na pierwszym baku gazu przejechałem 277 km
Fotele były w porządku, więc zdecydowałem się na zakup. Siedzisko kierowcy posiada jakieś zagniotki – norma, ale ogólnie jest bardzo dobrze. Swoją drogą to kpina, że te fotele są z ekoskóry...
Wróciłem szczęśliwie i jeszcze w ten sam weekend zamontowałem tylną kanapę na miejscu. Fotele niestety muszą chwilę poczekać, bo nie miałem ich jak zabrać do Warszawy, więc wziąłem tylko stołek kierowcy. Czeka w mieszkaniu na odrobinę czasu. W międzyczasie wypucowałem go porządnie
Ostatnio, w ramach odstresowywania, pogrzebałem trochę w Madzi i oto jaki był tego wynik
Następnie kolejno wjechały maty STP i pianka wygłuszeniowa:
Oczywiście pianka poszła do końca dachu – po prostu zapomniałem zrobić foto kiedy dach był cały pokryty.
Korzystając z okazji pociągnąłem też kabelek sygnałowy do kamerki cofania, którą kupiłem jakiś czas temu. Do finalizacji montażu niezbędny będzie dłuższy kabelek do zasilania, którego akurat nie miałem pod ręką.
Dodatkowo, mając rozbebeszone auto, a chcąc pozbyć się trochę mat, okleiłem również podłogę pod tylną kanapą i część bagażnika:
Tak to teraz wszystko wygląda
Efekt poboczny – mam wrażenie, że dźwięk się lepiej rozchodzi po aucie, zwłaszcza niskie tony. Jakby takie głębsze się zrobiły, ale to może już efekt placebo
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Wygłuszenie zawsze bas pogłębia. Dlatego w kinie ściany są miękkie. 
-
Blue inside & red outside!
- Od: 12 lis 2011, 14:36
- Posty: 3820 (129/80)
- Skąd: Wrocław
- Auto: Jest: Mazda 6 2.5 Sky-G SkyPassion 2016
Była: Mazda 3 1.6 MZR Kirei 2011
Wiem, wiem, ale nie jestem pewien, czy to aż taka różnica. Muszę zrobić odsłuch na czymś, co niedawno słuchałem, bo akurat włączyłem płytę, której brzmienia już nie pamiętałem 
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Dobrze podziałane.
Ja również muszę dokończyć swoje wygłuszanie, ale zmarźlak się zrobiłem. Dogrzewałeś suszarką maty przy nakładaniu, czy masz na tyle ciepłe pomieszczenie, że odpuściłeś temat?
Czekam aż poskładasz w całość na mps'owych stołkach

Ja również muszę dokończyć swoje wygłuszanie, ale zmarźlak się zrobiłem. Dogrzewałeś suszarką maty przy nakładaniu, czy masz na tyle ciepłe pomieszczenie, że odpuściłeś temat?
Czekam aż poskładasz w całość na mps'owych stołkach
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Dzięki! 
Tak, dogrzewałem się farelką w środku
i maty też, bo jak leżały na podłodze garażu, to się prawie sztywne robiły 
Niedługo zmienimy chyba miejsce zamieszkania i obawiam się o warunki w przyszłym garażu, więc "grube" tematy chciałem zrobić jeszcze tutaj. Miejsce jest na tyle mało uczęszczane, że wszystkie plastiki, kanapę i podsufitkę zostawiłem w garażu, "na kupie", jak poszedłem jeść kolację i nikt się do tego nie przyczepił, ani nic nie zginęło.
Muszę zrobić jeszcze nadkola z tyłu i drzwi tylne – koniecznie. Mam jeszcze w zanadrzu jeszcze jeden pomysł na poprawę komfortu akustycznego w aucie – dodatkowe uszczelki w drzwiach. Już kupiłem na testy jedną, tylko muszę ją przykleić i sprawdzić czy to działa. W internetach piszą, że coś to daje – zobaczymy.
Tak, dogrzewałem się farelką w środku
Niedługo zmienimy chyba miejsce zamieszkania i obawiam się o warunki w przyszłym garażu, więc "grube" tematy chciałem zrobić jeszcze tutaj. Miejsce jest na tyle mało uczęszczane, że wszystkie plastiki, kanapę i podsufitkę zostawiłem w garażu, "na kupie", jak poszedłem jeść kolację i nikt się do tego nie przyczepił, ani nic nie zginęło.
Muszę zrobić jeszcze nadkola z tyłu i drzwi tylne – koniecznie. Mam jeszcze w zanadrzu jeszcze jeden pomysł na poprawę komfortu akustycznego w aucie – dodatkowe uszczelki w drzwiach. Już kupiłem na testy jedną, tylko muszę ją przykleić i sprawdzić czy to działa. W internetach piszą, że coś to daje – zobaczymy.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
No to zaintrygowałeś mnie z tymi uszczelkami. Jak się idzie z wygłuszką po całości to temat napewno jest wart rozeznania. Pewnie trzeba by wszystkie zmieniać, a nie tylko jedną, ale tak czy owak po wszystkim skrobnij coś o tym i zrób jakąś fotorelację z rękodzieła. Niegasnącego zapału i owocnej pracy. 
-
Maciek
- Od: 17 sie 2013, 20:33
- Posty: 2298 (24/111)
- Skąd: Białystok / Wysokie Mazowieckie
- Auto: JEST
Mazda6 GJ Sky-G 2.5 '14 SkyPassion
BYŁA
Mazda3 1.6 BK MZ-CD '05
Wczoraj chciałem wymienić fotel kierowcy i okazało się, że tylna, prawa śruba się zapiekła... Próby odkręcenia skończyły się lekkim jej obrobieniem. Popsikałem WD40 i zostawiłem to na noc. Dzisiaj może spróbuję ponownie, ewentualnie jutro, bo nie wiem czy dziś będzie czas.
Ktoś ma na to jakieś ciekawe patenty?
Ktoś ma na to jakieś ciekawe patenty?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Maciej1486 napisał(a):Super furka:)
Dzięki
Zapomniałem dodać, że pracę nad demontażem i montażem plastików ułatwiła mi foto-relacja kolegi Budera oraz ta stronka
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Przerabiania samochodu na "premium" ciąg dalszy 
Ramka o tyle ciężka do oklejenia, że jej się nie wyjmuje. Trzeba było delikatnie odkroić folię po obwodzie. Efekt uważam, że genialny. Dzisiaj zamontuję i zrobię drugą fotę jak to wygląda w połączeniu z dźwignią zmiany biegów i ręcznym. Powinno być super
Wleciał też MPS'owy fotel pasażera, bo nie było problemów ze śrubami. Kobieta stwierdziła, że jest lepiej, wygodniej, przyjemniej
EDIT:
Coming soon
Ramka o tyle ciężka do oklejenia, że jej się nie wyjmuje. Trzeba było delikatnie odkroić folię po obwodzie. Efekt uważam, że genialny. Dzisiaj zamontuję i zrobię drugą fotę jak to wygląda w połączeniu z dźwignią zmiany biegów i ręcznym. Powinno być super
Wleciał też MPS'owy fotel pasażera, bo nie było problemów ze śrubami. Kobieta stwierdziła, że jest lepiej, wygodniej, przyjemniej
EDIT:
Coming soon
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Wczoraj M3 stuknęło 150000 km. W związku z tym dzisiaj nieco o nią zadbałem i zrobiłem mini sesję. Jeśli pogoda się nie popsuje, to jest pomysł na więcej zdjęć, na mieście.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Wczoraj, z nudów, wygłuszyłem tapicerkę klapy bagażnika.
Potem stwierdziłem, że niepotrzebnie dałem tą białą matę z powrotem, ale jak już zamontowałem, to nie chciało mi się zdejmować. Dramatycznej zmiany nie ma, ale też nadal do zrobienia są tylne nadkola.
Potem stwierdziłem, że niepotrzebnie dałem tą białą matę z powrotem, ale jak już zamontowałem, to nie chciało mi się zdejmować. Dramatycznej zmiany nie ma, ale też nadal do zrobienia są tylne nadkola.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Mazda dostała w weekend nowy olej Millers, nowy filtr oleju i powietrza. Kabinowy też jest, ale muszę go wymienić sam, bo mój znajomy nie miał już czasu w sobotę.
Autko wyraźnie lepiej się zbiera z nowym filtrem powietrza. Poprzedni musiał być już mocno usyfiony. Przy okazji zrobiony został test akumulatora. Dziwi mnie tylko fakt niedoładowania, bo ładowanie jest ok...
Natomiast zastanawia mnie fakt, że butelka oleju się zmieniła i zniknął znaczek "Made in england". Co ciekawe obydwa kupione w oficjalnej dystrybucji – jeden w Perpeto w Wa-wie, a drugi w Petrostar, też w Wa-wie.
Wyślę to foto do Millers'a i zapytam się czy coś wiadomo na ten temat, czy sprzedano mi podróbę...
Jak również widać na paragonie, kupiłem sobie ColourLock'a do podmalowania fotela w jednym miejscu. Niesforna śruba została odkręcona i prawdopodobnie dzisiaj fotel wleci do środka
Zależy jeszcze czy go odmaluję czy nie.
Autko wyraźnie lepiej się zbiera z nowym filtrem powietrza. Poprzedni musiał być już mocno usyfiony. Przy okazji zrobiony został test akumulatora. Dziwi mnie tylko fakt niedoładowania, bo ładowanie jest ok...
Natomiast zastanawia mnie fakt, że butelka oleju się zmieniła i zniknął znaczek "Made in england". Co ciekawe obydwa kupione w oficjalnej dystrybucji – jeden w Perpeto w Wa-wie, a drugi w Petrostar, też w Wa-wie.
Wyślę to foto do Millers'a i zapytam się czy coś wiadomo na ten temat, czy sprzedano mi podróbę...
Jak również widać na paragonie, kupiłem sobie ColourLock'a do podmalowania fotela w jednym miejscu. Niesforna śruba została odkręcona i prawdopodobnie dzisiaj fotel wleci do środka
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
ezg_siwy napisał(a):dodatkowe uszczelki w drzwiach. Już kupiłem na testy jedną, tylko muszę ją przykleić i sprawdzić czy to działa. W internetach piszą, że coś to daje – zobaczymy.
Możesz wrzucić fotkę co to za uszczelki?
Zastanawiam się nad dodaniem dodatkowych uszczelek do swojej GH.
Ja wziąłem na testy zwykłe uszczelki z castoramy, do drzwi w domu. Sugerowałem się m.in. tym filmikiem https://www.youtube.com/watch?v=Cv_ddNt5W6Y
Docelowo zamówię uszczelki z aliexpress (na taśmie klejącej 3m), bo efekt jest, ale w casto są albo białe albo brązowe – żadne nie pasują mi do auta, a na aliexpress są normalnie czarne i CHYBA o wyższym profilu niż te z castoramy.
EDIT: Na jedne drzwi potrzeba ok. 4-5 m. W pudełku z casto jest chyba 6 metrów, więc wystarcza na jedną furtkę i troszkę "drugiej" warstwy.
Te od chińczyków są dość drogie, dlatego najpierw chciałem testy na tańszych zrobić.
Docelowo zamówię uszczelki z aliexpress (na taśmie klejącej 3m), bo efekt jest, ale w casto są albo białe albo brązowe – żadne nie pasują mi do auta, a na aliexpress są normalnie czarne i CHYBA o wyższym profilu niż te z castoramy.
EDIT: Na jedne drzwi potrzeba ok. 4-5 m. W pudełku z casto jest chyba 6 metrów, więc wystarcza na jedną furtkę i troszkę "drugiej" warstwy.
Te od chińczyków są dość drogie, dlatego najpierw chciałem testy na tańszych zrobić.
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
35 zł za 4 m uszczelki...Trochę to słabe
Tych skośnookich to już całkowicie pogięło
Ale Polski POL-GUM sprzedaje takie po 5,5 więc nie ma się co dziwić.
Tych skośnookich to już całkowicie pogięło
Ale Polski POL-GUM sprzedaje takie po 5,5 więc nie ma się co dziwić.
W końcu udało się wykręcić niesforną śrubę i fotele są na swoim miejscu:
W związku z tym mam pytanie – orientuje się ktoś ile wiązek jest w aucie, które ma grzanie foteli? Mój oryginalny fotel kierowcy miał 2 wiązki, a w samochodzie są 3 wiązki kabli. Fotele mps też mają 3 wiązki – wnioskuję więc, że chyba mam model z grzanymi siedzeniami.
Czy ktoś mógłby to potwierdzić?
W związku z tym mam pytanie – orientuje się ktoś ile wiązek jest w aucie, które ma grzanie foteli? Mój oryginalny fotel kierowcy miał 2 wiązki, a w samochodzie są 3 wiązki kabli. Fotele mps też mają 3 wiązki – wnioskuję więc, że chyba mam model z grzanymi siedzeniami.
Czy ktoś mógłby to potwierdzić?
- Od: 22 lip 2014, 11:58
- Posty: 1038
- Skąd: Zgierz / Warszawa
- Auto: Mazda 3 Kintaro
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości