
Mazda3 BL 2.3T MPS '11 260KM Velocity Red [RENOWACJA]
1, 2
Kawał roboty, dobrze się to czyta i ogląda 

Auto z rocznika 2011, czyli ma standardowy wiek większości moich nabytków w momencie zakupu.
Jak już wszystko powymieniasz i zakonserwujesz, to daj znać – odkupię po jakiejś zaniżonej cenie
Jak już wszystko powymieniasz i zakonserwujesz, to daj znać – odkupię po jakiejś zaniżonej cenie
Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
zadra, zapraszam – MPS będzie najprawdopodobniej wystawiony na sprzedaż, ale cena będzie adekwatna do zainwestowanych środków 
- Od: 26 gru 2015, 09:57
- Posty: 154 (2/12)
- Skąd: KOS
- Auto: Mazda3 BL MPS '11 2.3T
Mazda3 BM '16 2.0 [*]
Mazda3 BN '18 2.0
koolczas napisał(a):zadra, zapraszam – MPS będzie najprawdopodobniej wystawiony na sprzedaż, ale cena będzie adekwatna do zainwestowanych środków
Uuuu, Panie, to stać mnie będzie za jakieś 17lat na Twoje auto, jeśli oczywiście zdrowie pozwoli tak długo mi pracować a komornik nie zdąży zlicytować..

Historie mojej młodości :
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
[url]https://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=102&t=151548&start=140[/url]
staraj się nie rozlewać zbyt dużo przelewając z pustego w próżne...
Kolejny update z prac – tempo wzrasta, bo chciałbym w tym roku jeszcze zaliczyć jakąś trasę 
Najważniejsze info – Mazda opuściła dziuplę i udała się na piaskowanie i konserwację, wyrwało ją z kapci tak że tylko zderzaki zostały
Tymczasem regenerujemy ostatnie elementy – po ściągnięciu zderzaka kilka blaszek wymagało ratunku i chciałem na nich zrobić eksperyment z domowym piaskowaniem z użyciem lekko zmodyfikowanego pistoletu do przedmuchiwania. Eksperyment uważam za udany – patent świetnie nadaje się do takiej drobnicy, idealnie w każdy zakamarek sięgnie i sporo czasu oszczędza w porównaniu ze szczotką drucianą
Do pozostałej drobnicy klipsów, nakrętek kupiłem myjkę ultradźwiękową dzięki której również sporo roboty można zaoszczędzić, wrzucamy dojechane klipsy do wody z detergentem, odpalam grzanie i wibracje i po pół godziny części jak nowe
Z obszycia wróciła również rzutem na taśmę dzień przed odjazdem auta kiera i fotel po naprawie. Miło zobaczyć kompletne wnętrze po praktycznie roku czasu. Jedyne jeszcze co będzie do zmiany to srebrna wstawka na kierownicy, muszę się zastanowić co z nią zrobić czy pomalować czy coś innego wymyślić.
Do montażu również przygotowany odświeżony w całości układ wydechowy i wszystkie osłony termiczne. W miejscach gdzie korozja zjadła trochę uszy do mocowań z blachy aluminiowej przygotowałem podkładki wzmacniające materiał. Końcówki fabryczne obcięte – same chromy nie wyglądały źle ale końcówka rury do której były przymocowane już była tragiczna. Zamówione nowe BUZZERY fi100mm, takie same jak mam w BN – na zdjęciu porównanie do ori fi90mm.
Kolejny update ze startu montażu już wkrótce
Najważniejsze info – Mazda opuściła dziuplę i udała się na piaskowanie i konserwację, wyrwało ją z kapci tak że tylko zderzaki zostały
Tymczasem regenerujemy ostatnie elementy – po ściągnięciu zderzaka kilka blaszek wymagało ratunku i chciałem na nich zrobić eksperyment z domowym piaskowaniem z użyciem lekko zmodyfikowanego pistoletu do przedmuchiwania. Eksperyment uważam za udany – patent świetnie nadaje się do takiej drobnicy, idealnie w każdy zakamarek sięgnie i sporo czasu oszczędza w porównaniu ze szczotką drucianą
Do pozostałej drobnicy klipsów, nakrętek kupiłem myjkę ultradźwiękową dzięki której również sporo roboty można zaoszczędzić, wrzucamy dojechane klipsy do wody z detergentem, odpalam grzanie i wibracje i po pół godziny części jak nowe
Z obszycia wróciła również rzutem na taśmę dzień przed odjazdem auta kiera i fotel po naprawie. Miło zobaczyć kompletne wnętrze po praktycznie roku czasu. Jedyne jeszcze co będzie do zmiany to srebrna wstawka na kierownicy, muszę się zastanowić co z nią zrobić czy pomalować czy coś innego wymyślić.
Do montażu również przygotowany odświeżony w całości układ wydechowy i wszystkie osłony termiczne. W miejscach gdzie korozja zjadła trochę uszy do mocowań z blachy aluminiowej przygotowałem podkładki wzmacniające materiał. Końcówki fabryczne obcięte – same chromy nie wyglądały źle ale końcówka rury do której były przymocowane już była tragiczna. Zamówione nowe BUZZERY fi100mm, takie same jak mam w BN – na zdjęciu porównanie do ori fi90mm.
Kolejny update ze startu montażu już wkrótce
- Od: 26 gru 2015, 09:57
- Posty: 154 (2/12)
- Skąd: KOS
- Auto: Mazda3 BL MPS '11 2.3T
Mazda3 BM '16 2.0 [*]
Mazda3 BN '18 2.0
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: PitrekT i 3 gości