Mazda6 GY LF 2006 2.0 AT / Carbon Gray / Eibach / A-Spec / Chrom out

Witam,
chciałbym przedstawić wam swój najnowszy nabytek. Autko sprowadzone do kraju w połowie kwietnia z pomocą naszego forumowego kolegi Blacky24 – za co wielkie podziękowanie.
Przesiadka na nowe auto dość konkretna bo z dwudziesto-letniego Mercedesa C180.
Auta szukałem już od początku roku. Swój wybór ograniczyłem tylko do 3 autek:
Mercedes C klasa W203
Mazda 6
Toyota Avensis
W końcu zdecydowałem sie ma Mazdę- najładniejsza z całej trójki :–)
Mazda6 GG LF 06' 2.0 benzyna 147 koni:
Rok prod.: 2006
Przebieg: 145 tyś km.
Kolor: 32G – Brilliant Carbon Gray Mica
Wyposażenie:
ABS
ESP
Tempomat
6 poduszek powietrznych
4 x el. szyby
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
Ellektrycznie regulowane światła
Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
2x podłokietnik
Climatronik
Centralny zamek z pilota
Immobilizer
Otwieranie i domykanie szyb z pilota
Skórzana kierownica
Światła przeciwmgielne
Dzielona tylna kanapa
Wspomaganie kierownicy
Alufelgi 16"
Kierownica wielofunkcyjna
i co najważniejsze – automatyczna skrzynia biegów
Wykonane modyfikacje i serwisy (w kolejności wykonania):
– wymiana oleju i filtra w ASB
– pełna konserwacja podwozia i profili zamkniętych
– wymiana czujnika skrętu kierownicy
– założenie świateł do jazdy dziennej
– wymiana paska wielorowkowego, rolki i łożyska
– założenie sportowych końcówek wydechu
– wymiana oświetlenia wnętrza na LED
– wymiana termostatu
– lakierowanie nadkoli, prawych drzwi tylnych i dołożenie lotki
– osłonki na ograniczniki
– lakierowanie zacisków hamulcowych
– przyciemnienie szyb
– dymione ledowe kierunki boczne
– wymiana oleum i filtra
– nakładka na podstopnicę
– założenie sprężyn obniżających (Eibach)
– montaż courtesy lights'ów z projektorem logo mazdy
– lakierowanie fleg na lato w kolor miedziano/złoty
– remont silnika
– wymiana tarcz i klocków, regeneracja zacisków
– wymiana paska wielorowkowego oraz rolki napinacza
– przeróbka świateł tylnych na A-spec
– wymiana gwarancyjna zapłonników poduszek powietrzych w ASO Mazdy
– wymiana akumulatora na Yuasa 60Ah
– usunięcie błędu P2010, wymiana siłownika centralnego zamka w drzwiach kierowcy
– lakierowanie zderzaków (rysy parkingowe) i grila pod kolor auta
– naprawa klamry pasów bezpieczeństwa, lakierowanie ramion wycieraczek, lakierowanie reszty chromów w złoty kolor
– zakup w nowych oponek na lato 2018 + wymiana oleju w silniku
chciałbym przedstawić wam swój najnowszy nabytek. Autko sprowadzone do kraju w połowie kwietnia z pomocą naszego forumowego kolegi Blacky24 – za co wielkie podziękowanie.
Przesiadka na nowe auto dość konkretna bo z dwudziesto-letniego Mercedesa C180.
Auta szukałem już od początku roku. Swój wybór ograniczyłem tylko do 3 autek:
Mercedes C klasa W203
Mazda 6
Toyota Avensis
W końcu zdecydowałem sie ma Mazdę- najładniejsza z całej trójki :–)
Mazda6 GG LF 06' 2.0 benzyna 147 koni:
Rok prod.: 2006
Przebieg: 145 tyś km.
Kolor: 32G – Brilliant Carbon Gray Mica
Wyposażenie:
ABS
ESP
Tempomat
6 poduszek powietrznych
4 x el. szyby
Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka
Ellektrycznie regulowane światła
Czujnik deszczu
Czujnik zmierzchu
Regulacja kierownicy w dwóch płaszczyznach
2x podłokietnik
Climatronik
Centralny zamek z pilota
Immobilizer
Otwieranie i domykanie szyb z pilota
Skórzana kierownica
Światła przeciwmgielne
Dzielona tylna kanapa
Wspomaganie kierownicy
Alufelgi 16"
Kierownica wielofunkcyjna
i co najważniejsze – automatyczna skrzynia biegów
Wykonane modyfikacje i serwisy (w kolejności wykonania):
– wymiana oleju i filtra w ASB
– pełna konserwacja podwozia i profili zamkniętych
– wymiana czujnika skrętu kierownicy
– założenie świateł do jazdy dziennej
– wymiana paska wielorowkowego, rolki i łożyska
– założenie sportowych końcówek wydechu
– wymiana oświetlenia wnętrza na LED
– wymiana termostatu
– lakierowanie nadkoli, prawych drzwi tylnych i dołożenie lotki
– osłonki na ograniczniki
– lakierowanie zacisków hamulcowych
– przyciemnienie szyb
– dymione ledowe kierunki boczne
– wymiana oleum i filtra
– nakładka na podstopnicę
– założenie sprężyn obniżających (Eibach)
– montaż courtesy lights'ów z projektorem logo mazdy
– lakierowanie fleg na lato w kolor miedziano/złoty
– remont silnika
– wymiana tarcz i klocków, regeneracja zacisków
– wymiana paska wielorowkowego oraz rolki napinacza
– przeróbka świateł tylnych na A-spec
– wymiana gwarancyjna zapłonników poduszek powietrzych w ASO Mazdy
– wymiana akumulatora na Yuasa 60Ah
– usunięcie błędu P2010, wymiana siłownika centralnego zamka w drzwiach kierowcy
– lakierowanie zderzaków (rysy parkingowe) i grila pod kolor auta
– naprawa klamry pasów bezpieczeństwa, lakierowanie ramion wycieraczek, lakierowanie reszty chromów w złoty kolor
– zakup w nowych oponek na lato 2018 + wymiana oleju w silniku