Mazda6 GG LF-DE '06 Sport Exclusive 147KM. Bilstein B8 Sport

Rok produkcji 2006
Data pierwszej rejestracji 31. 07. 2006r
Silnik LF-DE
Moc 147 KM
Pojemność 1999 ccm
NADWOZIE:
Liftback
Kolor 25B.
Poszukiwania auta zacząłem w grudniu 2011 r. Na początku mych poszukiwań brałem pod uwagę wiele marek aut ale nie Mazdę. Któregoś dnia na parkingu zobaczyłem M6 i od razu wiedziałem, że chcę właśnie takie auto.
Na początku szukałem diesla, ale im więcej przeczytanych postów tym bardziej skłaniałem się w stronę silnika benzynowego. Co do nadwozia to nie miałem żadnych wątpliwości, że ma być liftback ( na kombi jeszcze zbyt wcześnie a sedan mi się nie podoba od rury strony). Obejrzałem wiele egzemplarzy i zrobiłem jeszcze więcej kilometrów w poszukiwaniu wymarzonego modelu niestety bezskutecznie. W końcu zdecydowałem się napisać do Pana Bartka z Carpasji. Niestety przez jakiś Pan Bartek nie mógł znaleźć egzemplarza, który by mi odpowiadał. Któregoś dnia postanowiłem i ja czegoś poszukać na stronach WWW naszych zachodnich sąsiadów i znalazłem. Od razu wysłałem maila do Pana Bartka a on od razu złapał za telefon i zadzwonił do firmy która auto sprzedawała. Auto okazało się być tym jakiego szukam. I od 31.07.2012r stałem się właścicielem Mazdy 6.
Przez całą drogę z Piaseczna do Lublina uśmiech nie znikał mi z twarzy nawet pomimo nie działającego radia.
Co tam moja Mazda ma:
• Wyposażenie Sport Exclusive
• Skrzynia manualna 6 biegowa
• 6 poduszek powietrznych
• Wielofunkcyjna kierownica
• Tempomat
• ABS
• DSC
• 4 elektryczne szyby
• Elektryczne lusterka
• Centralny zamek
• ISOFIX
• Oryginalne alufelgi 16” z oponami Bridgestone Turanza 205/55
Modyfikacje, które udało mi się zrealizować:
• Podłączyłem Xcarlink (obyło się bez przelewu krwi jak u kolegi NIEBO)
• Zakupiłem nowe alufelgi 17” MOMO Quantum i pomalowałem zaciski
• LED-owe oświetlenie bagażnika
• Przerobienie tylnych lamp na wersję A-spec
• Światła do jazdy dziennej
• Zamontowanie spryskiwaczy mgłowych od Mazdy CX-5
• Fender Washers i aluminiowe nakładki na pedały
• Hella Supertones, krótsza antenka i rozpórka
• Alufelgi 17'' od wersji Tamura
• Założony spoiler i lampy od MPS'a
• Bagażnik dachowy z uchwytem na rower i owiewka THULE
• Końcówki tłumika WM Sport
•Eibach ProKit
•Listwy z drzwi OUT
•Felgi Drag Wheels DR31
•Właściwe obniżenie po założeniu sprężyn H&R
•Czyszczenie końcówek wydechu pastą AUTOSOL
•Mały akcent JDM w postaci owiewek z firmy HEKO
•Wymiana świec zapłonowych
•Stołki Speed6
•Znowu Rexy
•Bilstein B8 Sport
Pozdrawiam i czekam na wszelkie komentarze.
Data pierwszej rejestracji 31. 07. 2006r
Silnik LF-DE
Moc 147 KM
Pojemność 1999 ccm
NADWOZIE:
Liftback
Kolor 25B.
Poszukiwania auta zacząłem w grudniu 2011 r. Na początku mych poszukiwań brałem pod uwagę wiele marek aut ale nie Mazdę. Któregoś dnia na parkingu zobaczyłem M6 i od razu wiedziałem, że chcę właśnie takie auto.
Na początku szukałem diesla, ale im więcej przeczytanych postów tym bardziej skłaniałem się w stronę silnika benzynowego. Co do nadwozia to nie miałem żadnych wątpliwości, że ma być liftback ( na kombi jeszcze zbyt wcześnie a sedan mi się nie podoba od rury strony). Obejrzałem wiele egzemplarzy i zrobiłem jeszcze więcej kilometrów w poszukiwaniu wymarzonego modelu niestety bezskutecznie. W końcu zdecydowałem się napisać do Pana Bartka z Carpasji. Niestety przez jakiś Pan Bartek nie mógł znaleźć egzemplarza, który by mi odpowiadał. Któregoś dnia postanowiłem i ja czegoś poszukać na stronach WWW naszych zachodnich sąsiadów i znalazłem. Od razu wysłałem maila do Pana Bartka a on od razu złapał za telefon i zadzwonił do firmy która auto sprzedawała. Auto okazało się być tym jakiego szukam. I od 31.07.2012r stałem się właścicielem Mazdy 6.
Przez całą drogę z Piaseczna do Lublina uśmiech nie znikał mi z twarzy nawet pomimo nie działającego radia.
Co tam moja Mazda ma:
• Wyposażenie Sport Exclusive
• Skrzynia manualna 6 biegowa
• 6 poduszek powietrznych
• Wielofunkcyjna kierownica
• Tempomat
• ABS
• DSC
• 4 elektryczne szyby
• Elektryczne lusterka
• Centralny zamek
• ISOFIX
• Oryginalne alufelgi 16” z oponami Bridgestone Turanza 205/55
Modyfikacje, które udało mi się zrealizować:
• Podłączyłem Xcarlink (obyło się bez przelewu krwi jak u kolegi NIEBO)
• Zakupiłem nowe alufelgi 17” MOMO Quantum i pomalowałem zaciski
• LED-owe oświetlenie bagażnika
• Przerobienie tylnych lamp na wersję A-spec
• Światła do jazdy dziennej
• Zamontowanie spryskiwaczy mgłowych od Mazdy CX-5
• Fender Washers i aluminiowe nakładki na pedały
• Hella Supertones, krótsza antenka i rozpórka
• Alufelgi 17'' od wersji Tamura
• Założony spoiler i lampy od MPS'a
• Bagażnik dachowy z uchwytem na rower i owiewka THULE
• Końcówki tłumika WM Sport
•Eibach ProKit
•Listwy z drzwi OUT
•Felgi Drag Wheels DR31
•Właściwe obniżenie po założeniu sprężyn H&R
•Czyszczenie końcówek wydechu pastą AUTOSOL
•Mały akcent JDM w postaci owiewek z firmy HEKO
•Wymiana świec zapłonowych
•Stołki Speed6
•Znowu Rexy
•Bilstein B8 Sport
Pozdrawiam i czekam na wszelkie komentarze.