Mazda6 GG LF-DE '06 Sport Exclusive 147KM. Bilstein B8 Sport

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez xRafalx » 7 lip 2015, 21:44

Mr_Bartek napisał(a):Zależy jak się patrzy. Po nadkolach równo, a względem ziemi tył do góry. ;)


Właśnie chodzi mi o nadkola :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Przemysław » 19 lip 2015, 20:24

Od wymiany sprężyn minęło blisko dwa tygodnie i myślę, że już zdążyły się ułożyć.
Jest duża różnica w komforcie jazdy, H&R'y są bardziej "miękkie" co mi bardzo odpowiada. Więc jeżeli ktoś cierpi na bóle pleców i chce obniżyć auto to polecam H&R :)
Niestety nie zrobiłem zdjęcia z wyprostowanymi kołami. Ale i tak widać różnicę.
P.S. matthies, jeżeli tu trafisz to prawdopodobnie te rury w tle mogą Ci się wydać znajome <oczko>
Tak było
Obrazek
Tak jest
Obrazek
Załączniki
IMG_1120.JPG
IMG_1121.JPG
IMG_1126.JPG
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez Danmazda » 19 lip 2015, 20:26

Teraz to ona pięknie siedzi <serduszka> :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez rafałmazda » 19 lip 2015, 20:37

nooooooo, rakieta <serduszka>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Nightfall » 19 lip 2015, 20:41

Supcio Supcio <serduszka> <spoko>
Nightfallówna
Dum Spiro Spero.....
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 11 lut 2013, 22:32
Posty: 4111 (138/173)
Skąd: Gorzów Wlkp.
Auto: Mazda 6,kombi ,2006 rok, 2.0 diesel, Dpf out,chiptuning 130 KM/363 Nm,Phantom Blue

Postprzez LooKasH8 » 19 lip 2015, 22:10

Nadal jest minimalnie wyżej od moich :) chyba dlatego że mam diesla :p
Forumowicz
 
Od: 14 gru 2014, 23:24
Posty: 535 (0/1)
Auto: Były – Mazda 6 2.0 MZR-CD 121 KM, liftback 2007
– Mazda 6 GH L5-VE Sedan 2008;
JEST:
– Mazda MX-5 NBfl B6 '02
– Saab 93 SS Aero b207R MY '03 290KM/410NM

Postprzez zemoj » 20 lip 2015, 07:58

Jest dobrze <faja>
z kropką nad z
Klubowicz
 
Od: 4 sty 2010, 22:12
Posty: 3195 (146/240)
Skąd: Bydgoszcz
Auto: Jest: MX-5 NC 2.5 + M5 CR

Było: MX-3 B6-D, 626 GF FS, 6 GY L3, Lancer CX_3A, 323F BA Z5, Maxima A32 VQ30, Logo, Ave T22 2.0

Postprzez em_dzej » 20 lip 2015, 09:22

AloHa

No jest tera cacuszko <spoko>
Obrazek
MACIEK
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 26 paź 2013, 11:27
Posty: 2259 (88/29)
Skąd: SZY
Auto: Mazda 6 GY RF-7J '07 GEJSZA by em_dzej

Postprzez torek » 20 lip 2015, 10:40

To fakt, wygląda zacnie :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 11:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez xRafalx » 20 lip 2015, 13:19

Bardzo fajnie wygląda! w końcu równo :D Może kiedyś zmienię na H&R bo ten eibach twardy :D :D
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Socyopatic » 20 lip 2015, 13:54

Super wyglada <spoko> mozna nawet przymknac oko na firme felg ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Przemysław » 20 lip 2015, 16:11

danmazda napisał(a):Teraz to ona pięknie siedzi <serduszka> :)

Teraz tak :D
LooKasH8 napisał(a):Nadal jest minimalnie wyżej od moich :) chyba dlatego że mam diesla :p

Rodzaj silnika nie ma tutaj chyba znaczenia...?
xRafalx napisał(a):Może kiedyś zmienię na H&R bo ten eibach twardy :D :D

Jak stawiasz na komfort to polecam <spoko>
Socyopatic napisał(a):mozna nawet przymknac oko na firme felg ;)

Fakt, nie są one z najwyższej półki. Chłopaki z Lublina mają ten sam model w aucie do driftu i do tej pory się nie rozleciały
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez matthies » 20 lip 2015, 19:01

dajcie spokój, spoko felga.
Znajome bardzo, co prawda nie osobiście, bo tam właśnie były chyba robione zdjęcia mojej do sprzedaży ;)
Ładnie siedzi.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Socyopatic » 20 lip 2015, 21:46

W drifcie obecnie taka moda na chinole.. ja moge zarzucic fote z przykładu ulicznego i predkosci typowo miejskiej co sie stało z Dragami.. oczywiscie każdy ma swój pogląd na sprawe felg ale dla mnie wspieranie złodziejaszkow wzorów i pomysłów jakimi sa "producenci" Dragów, Rota czy Japan Racing w sytuacji gdzie za podobna kwote mozna kupic juz np. podstawowe ładne Enkei jest po prostu dziwne :P
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez torek » 20 lip 2015, 22:28

Socyopatic napisał(a):W drifcie obecnie taka moda na chinole.. ja moge zarzucic fote z przykładu ulicznego i predkosci typowo miejskiej co sie stało z Dragami.. oczywiscie każdy ma swój pogląd na sprawe felg ale dla mnie wspieranie złodziejaszkow wzorów i pomysłów jakimi sa "producenci" Dragów, Rota czy Japan Racing w sytuacji gdzie za podobna kwote mozna kupic juz np. podstawowe ładne Enkei jest po prostu dziwne :P

Się wtrącę <cisza>
Pokaż mi te piękne wzory enkei, dostepne na rynku Polskim. Bo o ile Enkei faktycznie ma sporo ciekawych modeli i również w podobnych cenach co Japan racing, a o tyle jak na razie widzialem dwa powtarzalne wzory, w kolorze czarnym, który nie każdemu muszą się podobać.
http://allegro.pl/felgi-enkei-5x114-3-h ... 57144.html
http://allegro.pl/8-5x18-5x112-et50-enk ... 76451.html
A reszta? doliczając przesyłkę z zagramanicy, wychodzi już spora różnica.
A dokładając do tego dość małe możliwości naszych mazd jeśli chodzi o parametry, to naprawdę nie wielki jest wybór.. no chyba że idziemy w OZ, czy Sparco.. ale tam ceny trochę są inne..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 11:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez Socyopatic » 25 lip 2015, 21:54

Sa jeszcze inne markowe firmy oprocz Enkei, poza tym mozna zawsze kupic markowe uzywki w dobrym stanie lub poobcierane i oddac do renowacji a i tak przezyja potem w eksploatacji te nowe chinole :P fakt ze niezaleznie czy mowimy o nowkach czy o uzywkach to problemem sa wspomniane parametry ale dotyczy to głownie rozmiaru 18 (taki jak mam ja czy Ty) koniecznego do wizualnego body mpsa czy V6 . W 17, ktore zakłada tu sporo osob i ktore spokojnie wystarczaja przy klasycznej wersji m6 (patrz auto Danmazdy) to spokojnie mozna dostać fajne koło o odpowiednich wymiarach np. wspomniane enkei i to nie w czerni ;) http://allegro.pl/7-0x17-5x114-3-et45-e ... 94473.html ale oczywiscie każdy robi jak uważa.. ja tylko wyraziłem swoje zdanie, zaznaczajac przy tym że sama kwestia wizualna Dragow na aucie Przemysława jest ok ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez torek » 26 lip 2015, 13:10

Może masz rację :D To może czas poszukać czegoś w 19' <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 11:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez Socyopatic » 26 lip 2015, 13:44

torek napisał(a): może czas poszukać czegoś w 19' <oczko>


też mi to przychodzi do głowy ostatnio ale wizja nalesnikowej opony i koniecznosci kupienia nowych za spory $ "troche" mnie hamuje :P Poza tym w 19 to wiekszosc ma po przynajmniej 8-9 szerokosci i wtedy juz naprawde ciezko dobrac cos z odpowiednim ET żeby nie ciac nadkoli..
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 13 sty 2014, 19:06
Posty: 892
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.

Postprzez Danmazda » 26 lip 2015, 13:47

torek napisał(a):To może czas poszukać czegoś w 19'

Dla mnie 18' jest już za duża, a co dopiero 19' hahaha hahaha
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez torek » 26 lip 2015, 17:14

Socyopatic napisał(a):
torek napisał(a): może czas poszukać czegoś w 19' <oczko>


też mi to przychodzi do głowy ostatnio ale wizja nalesnikowej opony i koniecznosci kupienia nowych za spory $ "troche" mnie hamuje :P Poza tym w 19 to wiekszosc ma po przynajmniej 8-9 szerokosci i wtedy juz naprawde ciezko dobrac cos z odpowiednim ET żeby nie ciac nadkoli..


To większy naciąg trzeba zrobić :D 8-8,5' wchodzą bez problemowo przy ET 40-45 :D
Idzie coś wynaleźć :P Tylko mnie bardziej martwi większe sypanie się zawieszenia przy takiej cienkiej oponie :D

Daniel, nie przesadzaj, 18' jest seryjna <lol> :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 11:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy