Mazda6 GG LF-DE '06 Sport Exclusive 147KM. Bilstein B8 Sport

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez MAYKI » 15 sie 2015, 22:04

Przemysław napisał(a):Trzeba było pochwalić w Czaplinku :>

Pochwale za rok :D
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2014, 16:43
Posty: 608 (3/11)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda6 GY LF-DE '06 by MAYKI

Postprzez Maksiu921 » 16 sie 2015, 19:57

Jak Mayki miał pochwalić, jak przegrał ćwiare :D hahaha hahaha
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 paź 2014, 12:56
Posty: 561 (47/9)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mitsubishi Galant 2.5 V6

Postprzez Przemysław » 23 sie 2015, 19:57

pablo33 napisał(a):Ps. Ty nie masz Bose <co?>

Nie mam. Ale mam Morel Tempo 6 :D . Może kiedyś wleci wzmacniacz, jeżeli ktoś mi to zrobi jak trzeba a nie jakieś adaptery czy inne wynalazki.
Maksiu921 napisał(a):Jak Mayki miał pochwalić, jak przegrał ćwiare :D hahaha hahaha

Przegrał nie przegrał, co za różnica. No ale w jego aucie byliście we dwóch i na kapciach 225....

Tymczasem wleciało coś nowego do mojej M. Już jakiś czas zastanawiałem się nad ich montażem ale nie widziałem aby ktoś z forum miał coś takiego. Zobaczyłem, że Norreca zamontował u siebie i bez chwili zastanowienia wszedłem na stronę producenta i kupiłem.
Uprzedzając pytania w stylu "a jakie to ma spełniać funkcje", "co to daje", "a po co Ci to" odpowiadam: to ma to tylko wyglądać. Mi się to podoba innym nie musi, koniec kropka.
Plusem tych owiewek jest to, że przy prędkości powyżej 100 można jechać przy otwartej szybie i nie wieje mi w ucho (a ja uwielbiam jeździć z otwartą szybą). Minusem jest szum powyżej 120, ale rzadko poruszam się z takimi prędkościami...
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 12:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez pablo33 » 23 sie 2015, 20:04

Nawet ciekawie to wygląda <spoko>

Ale odpicowałeś madzie <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2012, 00:16
Posty: 655 (3/4)
Skąd: Janow Lubelski
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 km Exclusive, 2006r. LPG Stag 300 Premium
Czarna Śliwka

Postprzez ark » 23 sie 2015, 20:04

Owiewki nie z mojej bajki ale widzę, naklejka klubowa w tym samym miejscu co u mnie ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2014, 20:01
Posty: 172 (2/0)
Skąd: Kozienice
Auto: M6 GG 2003 2.0 EXCLUSIVE

Postprzez MIRAS M6 » 24 sie 2015, 00:55

Jeżeli to owiewki z firmy HE-KO to przy 150km/h szum urywał mi głowe po 6h jazdy i po 2 miesiącach wylądowały przednie w garażu a tylne nie dawno bo wygląd tylko z tyłami był Lipton.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 21:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez MAYKI » 24 sie 2015, 15:26

Ważne że kierownikowi się podoba :)
ObrazekObrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 lip 2014, 16:43
Posty: 608 (3/11)
Skąd: Gorzów Wielkopolski
Auto: Mazda6 GY LF-DE '06 by MAYKI

Postprzez matthies » 24 sie 2015, 18:14

w japonii multum aut lata z takimi owiewkami i do niektórych zmodzonych aut to całkiem fajnie pasuje, przy czym w moim odczuciu bardziej do jasnego lakieru.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 17:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez torek » 25 sie 2015, 08:31

Hm.. owiewki kwestia gustu. Mi się kojarzą bardziej ze starym polonezem czy ładą, niż obecnymi autami. A tłumaczenia że w Japonii tak latają.. no cóż.. ;P <rotfl>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez matthies » 25 sie 2015, 10:07

Taki JDM ;)
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 17:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Przemysław » 25 sie 2015, 12:19

torek napisał(a):Mi się kojarzą bardziej ze starym polonezem czy ładą, niż obecnymi autami.

Mi się kojarzą z
matthies napisał(a): JDM ;)

torek napisał(a):A tłumaczenia że w Japonii tak latają.. no cóż.. ;P <rotfl>

To chyba nie są żadne tłumaczenia.

A teraz z innej beczki. Zachciało mi się dłubać przy logo na tylnej klapie i po skończonej operacji przykleiłem je na mocną taśmę dwustronną ale nie na całej powierzchni trzyma. Macie jakieś sugestie na co ten emblemat przykleić?
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 12:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez xRafalx » 25 sie 2015, 12:54

Przemysław napisał(a):A teraz z innej beczki. Zachciało mi się dłubać przy logo na tylnej klapie i po skończonej operacji przykleiłem je na mocną taśmę dwustronną ale nie na całej powierzchni trzyma. Macie jakieś sugestie na co ten emblemat przykleić?

Taśma to najlepsze rozwiązanie, ewentualnie sylikon, ale musisz się liczyć z tym, że może wyjść gdzieś na boki, a wtedy to już problem...
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 10:37
Posty: 3599 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez pablo33 » 25 sie 2015, 16:20

Ja oklejałem gril z przodu i przy okazji okleiłem znaczki, z przodu znaczek wygląda ładnie, ale z tyłu folia nie trzyma jak trzeba i będzie usunięta, znaczek przyklejałem też na taśmę dwustronną i trzyma , ale nie na całości <oczko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2012, 00:16
Posty: 655 (3/4)
Skąd: Janow Lubelski
Auto: Mazda 6 GY 2.0 147 km Exclusive, 2006r. LPG Stag 300 Premium
Czarna Śliwka

Postprzez Celin » 25 sie 2015, 21:56

A z tyłu zastosowałeś oryginalny znaczek tylko zmodzony? Oryginał powinien mieć bolce więc nie powinno być problemu z trzymaniem. Jeśli natomiast użyłeś znaczka z chińskiego allegro, to lipa, bo one są płaskie i w większości aukcji zaznaczają, aby nie stosować na wklęsłą powierzanię, a takie niestety są w naszych Mazdach. Ja ostatecznie przy wyginaniu takiego znaczka przegiąłem i pękł. Dalej jeżdżę z oryginałem na bolcach, ale myślę wciąż, co by z nim zrobić :)

W moim przypadku zastępczy znaczek (płaski) niestety nie trzymał się anu na taśmę 3m, ani Wurth, ani na silikon.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 11:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez Przemysław » 27 sie 2015, 20:14

Czołgiem.
Na liczniku nabite nieco ponad 170000 a świece prawdopodobnie nie były wymieniane więc postanowiłem się za to zabrać. Postawiłem na NGK ITR5A13G. Takie same były założone tylko, że FoMoCo.
Wymiana świec to nic trudnego. Warto się zaopatrzyć się w klucz dynamometryczny, żeby przykręcić z odpowiednim momentem.
Jazdy próbnej nie robiłem ale auto odpaliło a silnik wydaje takie same dźwięki jak wcześniej. Teraz tylko cieszyć się jazdą :D
Załączniki
1.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 12:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez Przemysław » 31 sie 2015, 11:13

I po zlocie <płacze> . Kto nie był ten trąba ;P

Miałem nie wjeżdżać na hamownię ale jednak to zrobiłem. Zdania są podzielone co do wiarygodności wyników na tej konkretnej hamowni ale wrzucam. 155,6 KM @ 6789 rpm, Tq 183,8 Nm @ 4167 rpm.
Obrazek

Udało się nawet zgarnąć nagrodę. Zająłem I miejsce w parkowaniu precyzyjnym <jupi>
Obrazek

I kilka innych fotek <faja> .
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 12:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez torek » 31 sie 2015, 15:25

No no.. auto robi wrażanie.. i felgi na żywo naprawdę świetnie się prezentują! <spoko> <spoko>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 12 gru 2014, 10:55
Posty: 781 (7/12)
Skąd: Warszawa
Auto: Silver Speed6 430KM – Jest
Black 6 MPS 326KM -Był
Saab 9-3 Cabrio 250KM -był

Postprzez DamianoV6 » 31 sie 2015, 17:36

Zajeextra autko pomacane dokładnie :D jazda testowa wykonana z zimnym łokciem :P z maj friendem :D

Zlot udany tęsknie bardzo! pozderki wariacie ;]
Damian
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 27 wrz 2014, 17:22
Posty: 1234 (13/16)

Postprzez Przemysław » 8 wrz 2015, 09:34

Dzięki chłopaki :)

A teraz... Posiadacze 6 bez xenonów wiedzą, że reflektory świecą, hmmm raczej słabo. Więc postanowiłem rozejrzeć się za tzw HID'ami. Trochę tego jest na rynku i dla mnie jako kompletnego laika w temacie ciężko jest się odnaleźć. Wiem co mówi na ten temat prawo <czytaj> . Podpowiedzcie proszę jakie parametry powinien mieć taki zestaw, na co powinienem zwrócić uwagę. Szukam dobrego zestawu a nie jakiegoś szajsu. Wszelkie sugestie i podpowiedzi mile widziane <oczko>
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 12:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez Mr_Bartek » 8 wrz 2015, 09:54

Ja jeżdżę na Vertexach slim AC. Na początku używałem palników 6000k 35w, ale po zmianie soczewek założyłem 5500k 35w. Raz miałem zwarcie gdzieś na kablach i zmieniłem przetwornice na lepsze (prąd DC) ale wtedy mi leciutko mrugały światła więc wróciłem do Vertexów. Ogólnie polecam Vertexy + palnik 35w. Vertexy są w miarę tanie, a lepszych nie trzeba u nas bo światła nie są na szynie Canbus.
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 12:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy