PS. Mam identyczną, nawet w tym samym kolorze i też ze zderzakiem EU (tylko z grillem US), który też przymierzam się wymienić na ori...
Co do spalania to mam podobne jak Ty w swojej, i nie jadąc "z górki" jak to ktoś napisał
www.mazdaspeed.pl
Arkadius 73 napisał(a):Jeżeli jeszcze tego nie robiłeś to sprawdż zawór pcv , rozbierz dolot czy nie ma oleum w kolektorze , jeżeli nie masz jeszcze zrobionego moda -usunięcia grzania przepustnicy to możesz to zrobić , sprawdż t-fitting- rozgałęzienie idące do przepustnicy , to newralgiczne punkty , które potrafią unieruchomić twoje auto na długo podczas trasy – lepiej zapobiegać ...
ps sprawdz czy masz ori pcv bo u znajomego był pasztet a nie pcv valve
bieski napisał(a):Możesz na fabrycznych wpakować te sprężyny. Aso ich też nie wymienia przy obniżaniu auta.
19Maaarcin89 napisał(a): Możesz napisać dlaczego trzeba usunąć te grzanie przepustnicy? I jak to zrobić? Trzeba jakiś kabelek odciąć czy na czym to polega?
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości