Mazda6 GY RF '05 2,0 MZR-CD 136KM AERO
No i oddana do blacharza. W sobotę ma być już gotowe. Poza wszystkimi czterema błotnikami i tylnymi drzwiami jeszcze zderzak przód od aero będzie musiał pokleić bo niestety się rozlazł.
Teraz będę miał czas na obmyślenie co dać w miejsce kratek.
Opony jednak raczej 205/50 wpadną bo się ostatnio wykosztowałem nieprzewidzianie na naprawy i trzeba zacząć oszczędzać.
Teraz będę miał czas na obmyślenie co dać w miejsce kratek.
Opony jednak raczej 205/50 wpadną bo się ostatnio wykosztowałem nieprzewidzianie na naprawy i trzeba zacząć oszczędzać.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
No i już odebrałem auto po malowaniu. Do tego pierwsza część pakietu już siedzi. Wygląda dobrze.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
ale z tym zderzakiem bez lotki nie przystoi
Wygląda zacnie. Jaki % przyciemnienia mają szyby?
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Lotka będzie. I zderzak przedni i progi. Może już w tym tygodniu złożę do końca, jak mi czas pozwoli. Lakiernik od razu poleciał całość polerką i się wszystko niesamowicie błyszczy. Nawet nie wiedziałem, że czarne ramki szyb też mogą się błyszczeć.
Już nie pamiętam czym oklejałem szyby. Było 4 rodzajów przyciemnień do wyboru i wybrałem 3 pod względem mocy. Następny był już prawie całkiem czarny.
Niestety felg dalej nie mam. Myślę coś nad używkami jednak i nie wiem co wybrać.
Edit. Ten co tu był (czyli drugi) wywalam bo i tak odpada
Już nie pamiętam czym oklejałem szyby. Było 4 rodzajów przyciemnień do wyboru i wybrałem 3 pod względem mocy. Następny był już prawie całkiem czarny.
Niestety felg dalej nie mam. Myślę coś nad używkami jednak i nie wiem co wybrać.
Edit. Ten co tu był (czyli drugi) wywalam bo i tak odpada
Ostatnio edytowano 25 maja 2014, 22:19 przez Magoor, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
VT to ja sam sobie robiłem jeszcze z innymi. I te dwie mi się zostały do decyzji. Na żywo będzie trochę inaczej.
Coś znalazłem – tylko czarne szybki i będzie jak moja. To są co prawda 18'. Brakuje mi jeszcze zobrazowania tego trzeciego.
Coś znalazłem – tylko czarne szybki i będzie jak moja. To są co prawda 18'. Brakuje mi jeszcze zobrazowania tego trzeciego.
- Od: 17 gru 2009, 00:29
- Posty: 339 (0/3)
- Skąd: Świdnik\Lublin
- Auto: M6 2,0 GY 136KM (~160KM) '05
Jazz 1,4 83KM '05
S-max 1,6 160KM' 12
jak dla mnie drugie odpadają wybrałbym chyba 1, bo bardziej sportowo wyglądają, co pasuje do aero jak zdemontujesz pakiet, bierz 3, a z pakietem 1 takie jest moje zdanie
Trzecie, bo sam takie mam.
Sent from my HTC One using Tapatalk
Sent from my HTC One using Tapatalk
- Od: 7 kwi 2014, 13:44
- Posty: 3181 (148/189)
- Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07
Ja także jestem za trzecią opcją
-
& Marta
- Od: 25 kwi 2014, 11:37
- Posty: 3599 (51/69)
- Skąd: Niepołomice
- Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08
1 i 3 sa ok, ale bez szału.. w uzywkach za podobna kwote można znaleźć cos dużo ciekawszego
- Od: 13 sty 2014, 19:06
- Posty: 892
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 6, 3.0 V6, 2004r.
Mazda RX8 2007r.
Mazda CX7 2008r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości