Mazda6 GG LF-DE '07 2,0 163 KM/191Nm/4511rpm Lampy MPS+A-spec,stacja multimedialna[Sedan Rules]

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez Danmazda » 22 lip 2014, 22:47

matthies napisał(a):generalnie powinna się zapalać razem z całą deską rozdzielczą tak?

Tak :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez mmarcis4 » 22 lip 2014, 22:47

danmazda napisał(a): I też Ci się świeci cały czas przy włączonych światłach ?

Kure tego to nie wiem bo nie wnikałem,ale raczej tak bo nie ma tam żadnego wyłącznika odpowiadającego za zgaszenie podświetlenia przy zamknięciu schowka.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 lut 2013, 16:12
Posty: 624 (0/1)
Auto: Mazda 6 fl 2006rok 2.0 Benzyna
Czarna śliwka :)

Postprzez Danmazda » 22 lip 2014, 22:57

mmarcis4 napisał(a):Kure tego to nie wiem bo nie wnikałem,ale raczej tak bo nie ma tam żadnego wyłącznika odpowiadającego za zgaszenie podświetlenia przy zamknięciu schowka.

Właśnie to sprawdziłem :D Świeci się już przy światłach postojowych tak jak pisał mmarcis4 i nie ma żadnego wyłącznika, gaśnie jak się zgasi światła.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Przemysław » 22 lip 2014, 23:03

Któryś z użytkowników szóstki znalazł sposób aby podświetlenie schowka działało tylko po jego otwarciu. Nie pamiętam nicka, ale wiem, że 6 w kombi i w jego wątku 3 strony... <czytaj>
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez xRafalx » 22 lip 2014, 23:08

Podświetlanie było podpięte do +12v stałego przez przełącznik, a drugi sposób to wyłącznik krańcowy :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Danmazda » 22 lip 2014, 23:10

xRafalx napisał(a):Podświetlanie było podpięte do +12v stałego przez przełącznik, a drugi sposób to wyłącznik krańcowy

Dokładnie tak. Tylko czy jest sens to robić <co?>
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez matthies » 22 lip 2014, 23:12

mam przeczucie że to Yaz vel Yazowóz
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez xRafalx » 22 lip 2014, 23:13

danmazda napisał(a):
xRafalx napisał(a):Podświetlanie było podpięte do +12v stałego przez przełącznik, a drugi sposób to wyłącznik krańcowy

Dokładnie tak. Tylko czy jest sens to robić <co?>

Według mnie nie, bo gdy jest ciemno to masz zapalone światła przeważnie i tam też się świeci :) a z schowka bardzo rzadko się korzysta, ja przynajmniej rzadko korzystam :)
& Marta
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Małopolski
 
Od: 25 kwi 2014, 11:37
Posty: 3600 (51/69)
Skąd: Niepołomice
Auto: Mazda6 GH '08
MazdaSpeed 3 BK '08

Postprzez Danmazda » 22 lip 2014, 23:25

xRafalx napisał(a):Według mnie nie, bo gdy jest ciemno to masz zapalone światła przeważnie i tam też się świeci a z schowka bardzo rzadko się korzysta, ja przynajmniej rzadko korzystam

Dla tego nie będę tego przerabiał.
makovic napisał(a):Naprawdę bardzo fajnie to wygląda. Na żywo pewnie jeszcze lepiej co? ;–)

Tak, to prawda. Gdy jest już ciemno i otworzy się drzwi to bardzo ładnie to się świeci :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Celin » 22 lip 2014, 23:51

Przemysław napisał(a):Któryś z użytkowników szóstki znalazł sposób aby podświetlenie schowka działało tylko po jego otwarciu. Nie pamiętam nicka, ale wiem, że 6 w kombi i w jego wątku 3 strony... <czytaj>


dokładnie tutaj viewtopic.php?p=2559937#p2559937
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 maja 2012, 12:48
Posty: 568
Skąd: Legionowo
Auto: Mazda 5 2.0 SPORT benzyna, 2010, CW LF

Postprzez matthies » 23 lip 2014, 14:26

Dobre miałem przeczucie :D
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Danmazda » 1 sie 2014, 19:05

W środę odebrałem Madzie z założoną instalacją gazową. Za mało przejechałem kilometrów by pisać o spalaniu. Nie zauważyłem by silnik stracił na osiągach, brak szarpnięć przy przełączaniu się na lpg, nie szarpie przy przyspieszaniu, nie czuć gazu w kabinie ani pod maską, butla w kole 48l. Taką chciałem by nie pozbywać się plastikowej pokrywy na koło zapasowe z narzędziami.
W Migaz-s zakładali instalację gazową już nie w jednej Mazdzie i nie tylko w 6 ale w 2 cx-7 z 3,7 silnikiem, nawet nie widziałem że takie duże motory są w tych Mazdach. Montaż przeszedł bez żadnych komplikacji, nie było problemu z kalibracją. Z czystym sumieniem mogę polecić chłopaków z tego warsztatu, na prawdę wiedzą wszystko o montażu lpg i ustawieniach.
Byłem w lekkim szoku gdy otworzyłem maskę, rozglądam się a tu nic co by przypominało instalację lpg. Zdradzają ją dopiero wtryski które są widoczne po zdjęciu osłony silnika. Parownik jest ukryty pod obudową filtra powietrza tak jak i filtr gazu. Komputer jest za akumulatorem.

Wlew gazu z wkrętką obok wlewu paliwa
d544badfbe04530c.jpg

wskaźnik i włącznik gazu ukryty w schowku na okulary
6f849f13af6a361c.jpg

komora silnika po montażu lpg
fde66819d706275a.jpg

Komora silnika, zdjęta pokrywa silnika, widoczne wtryski gazowe
b0ec476f83dc57f1.jpg
Ostatnio edytowano 14 wrz 2014, 17:31 przez Danmazda, łącznie edytowano 2 razy
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez rafałmazda » 1 sie 2014, 19:08

założone estetycznie <spoko> tylko filtrów pilnuj i regulację rób, bo bez tego w trakcie jazdy silniki potrafią gasnąć <ok>
Bayerische Motoren Werke ;)
Avatar użytkownika
Klubowicz
 
Od: 1 mar 2012, 19:49
Posty: 4579 (57/137)
Skąd: Płock
Auto: Jest
E39

Była:

A6 C6 3.0 TDI '09
Mazda3 BK LF
Mazda6 GG RF-5C

Postprzez Danmazda » 1 sie 2014, 19:13

rafalmazda6 napisał(a):założone estetycznie tylko filtrów pilnuj i regulację rób, bo bez tego w trakcie jazdy silniki potrafią gasnąć

Dzięki :) Tak, będę tego pilnował co 10 tyś. km. przegląd gazu będzie robiony :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez makmarc » 2 sie 2014, 22:59

Widzę w Polsce dalej trwa przekonanie, że tylko i wyłącznie Stag, jeśli to nie tajemnica to podrzuć, ile zapłaciłeś za instalację. Nie widzę dokładnie na zdjęciu, bo jest za małe, co masz za wtryski (Baracudy, App lub nie daj Boże Hany) ale tam estetyki nie ma co się doszukiwać niestety. Jaki reduktor masz zamontowany?

Kalibracja na postoju? Ustawiali podczas jazdy? Powodzenia w dalszych regulacjach przy Stagu.

Jutro wrzucę zdjęcia, jak to u mnie wygląda. Tak czy inaczej, jak zapłaciłeś ok. 3000zł to przegięli pałkę i to ostro.
makmarc
 

Postprzez Danmazda » 2 sie 2014, 23:56

makmarc napisał(a):
Kalibracja na postoju? Ustawiali podczas jazdy? Powodzenia w dalszych regulacjach przy Stagu.

Jutro wrzucę zdjęcia, jak to u mnie wygląda. Tak czy inaczej, jak zapłaciłeś ok. 3000zł to przegięli pałkę i to ostro.

Kalibracja była robiona podczas jazdy. Nigdy nie słyszałem by były jakieś problemy z ustawieniem Staga <oczy> Wtryski oczywiście że mam hany, miałem je w 3 autach i nigdy nie sprawiały problemów. Znajomi mają je po dość sporych przebiegach i nie ma też problemów. W pierwszej Mazdzie też miałem hany na Stagu, czasem się kontaktuje z obecnym właścicielem i do dziś nie ma problemu z instalacją, po za tym ze trochę w czasie jazdy poszarpywała ale była to winna po stronie tych którzy ją w tedy zakładali. Mała regulacja w Migaz-s i wszystko hula bez problemów. Miałem jeszcze Opla omegę w której też był Stag na wtryskach hana, owszem były problemy, ale tylko i wyłącznie że instalacja była źle założona. Byłem w 5 warsztatach lpg polecanych z tego forum i lgp forum, nikt nie potrafił naprawić usterki a twierdzili że Stag i hany z reduktorem KME silwer gold że jest to bardzo dobry zestaw ale podkreślili że trzeba ją dobrze podłączyć i ustawić. Wiec udałem się do polecanego warsztatu przez kolegę, mała poprawka w Migaz-s i auto do dnia sprzedaży nie sprawiało problemów z instalacją gazową. Reduktor mam KME silver. Zapłaciłem za instalację 3,000 tyś. zł. Za 2,500 mogłem założyć Qboxa ale są jeszcze nie dopracowane. BRC 2,700 zł ale nie przemówił do mnie warsztat. LANDIRENZO 3,700 zł.
A czy zapłaciłem drogo hmm, Niestety w Warszawie takie mają ceny, no może jak bym znalazł byle jaki warsztat to bym zapłacił o 100 lub 200 zł taniej. Ale czy warto oddawać auto do montażu lpg nie sprawdzonego montażysty.
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez makmarc » 3 sie 2014, 03:23

Oczywiście, że nie warto dawać byle gdzie. Ceny w takim razie w Warszawie macie kosmos. Landirenzo dawno wypadło z obiegu, praktycznie nikt tego nie robi. A pisałem o tych wtryskach, bo niedługo znikną z naszego rynku, na szczęście, bo Barracudy zrobione przez Tadzika rozwalają system, są dużo szybsze, precyzyjniejsze, cichsze i wydajniejsze, APP z Piaseczna ma swoje solówki, teraz wypuścili nowy reduktor, który jest i będzie konkurencją dla Zavoli S.

Zajmujemy się tym od 1997r., robiliśmy różne auta, autobusy, ciężarówki, traktory itp, począwszy od Mazdy RX-8 z silnikiem Vankla, jako jedyni w dalszym ciągu w kraju, poprzez W12 w Audi, 5,7Hemi, 6.4SRT, seria FSI, GDI, DISI w Mazdach itp. Jakby w przyszłości coś było nie tak, służę pomocą. <faja>
makmarc
 

Postprzez brodaM6 » 3 sie 2014, 09:01

Pan z senatorskiej :) <co?>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Danmazda » 5 sie 2014, 14:16

makmarc napisał(a):A pisałem o tych wtryskach, bo niedługo znikną z naszego rynku

Nawet nie widziałem że ich już nie będzie, pewnie bym pomyślał o innych wtryskach.
makmarc napisał(a): Jakby w przyszłości coś było nie tak, służę pomocą.

Dzięki :) jak będę miał problemy to skorzystam z pomocy :)
Obrazek
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Postprzez Danmazda » 10 sie 2014, 18:42

Więc pierwszy raz jestem po dość sporej wycieczce Madzią, zrobiłem 1400 kilometrów bez jakiś problemów. Teraz mogę śmiało powiedzieć że po tak długiej trasie nie czułem żadnych bólów w plecach :D Magdaleną można by było zrobić na prawdę sporo kilometrów bez przerw na gimnastykę.
O prowadzeniu można by było sporo pisać, oczywiście tylko w superlatywach :) Spalanie, przy spokojnej jeździe tak do 120 km/h w 4 osoby z pełnym bagażnikiem 10,5 litra na 100 km z włączoną klimatyzacją. Jazda szybsza do 190 km/h z klimatyzacją włączona na 15 st. spaliła 13l wydaje mi się że trochę dużo, mowa o spalaniu lpg. Była ładna autostrada i troszkę pocisnąłem, prędkość max jaką podaje producent to 210km/h, mi się udało rozwinąć prędkość 225km/h :D

Kilka zdjęć z portu w Ustce :)

DSC08696.JPG
DSC08699.JPG
DSC08706.JPG
DSC08708.JPG
DSC08711.JPG
Ostatnio edytowano 14 wrz 2014, 17:43 przez Danmazda, łącznie edytowano 1 raz
Daniel
Avatar użytkownika
Koordynator Regionów
Przedstawiciel Mazowsza
 
Od: 21 paź 2009, 20:04
Posty: 6380 (52/239)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GG 2.0 163km/191Nm 2007 rok
Mazda 626 GE FP 1,8 90 km 1996 rok
Opel Omega 2,6 V6 180 km 2002 rok

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy