matthies napisał(a):generalnie powinna się zapalać razem z całą deską rozdzielczą tak?
Tak
www.mazdaspeed.pl
matthies napisał(a):generalnie powinna się zapalać razem z całą deską rozdzielczą tak?



danmazda napisał(a): I też Ci się świeci cały czas przy włączonych światłach ?

mmarcis4 napisał(a):Kure tego to nie wiem bo nie wnikałem,ale raczej tak bo nie ma tam żadnego wyłącznika odpowiadającego za zgaszenie podświetlenia przy zamknięciu schowka.






xRafalx napisał(a):Podświetlanie było podpięte do +12v stałego przez przełącznik, a drugi sposób to wyłącznik krańcowy




danmazda napisał(a):xRafalx napisał(a):Podświetlanie było podpięte do +12v stałego przez przełącznik, a drugi sposób to wyłącznik krańcowy
Dokładnie tak. Tylko czy jest sens to robić

xRafalx napisał(a):Według mnie nie, bo gdy jest ciemno to masz zapalone światła przeważnie i tam też się świeci a z schowka bardzo rzadko się korzysta, ja przynajmniej rzadko korzystam
makovic napisał(a):Naprawdę bardzo fajnie to wygląda. Na żywo pewnie jeszcze lepiej co? ;–)



Przemysław napisał(a):Któryś z użytkowników szóstki znalazł sposób aby podświetlenie schowka działało tylko po jego otwarciu. Nie pamiętam nicka, ale wiem, że 6 w kombi i w jego wątku 3 strony...



tylko filtrów pilnuj i regulację rób, bo bez tego w trakcie jazdy silniki potrafią gasnąć rafalmazda6 napisał(a):założone estetycznie tylko filtrów pilnuj i regulację rób, bo bez tego w trakcie jazdy silniki potrafią gasnąć



Wtryski oczywiście że mam hany, miałem je w 3 autach i nigdy nie sprawiały problemów. Znajomi mają je po dość sporych przebiegach i nie ma też problemów. W pierwszej Mazdzie też miałem hany na Stagu, czasem się kontaktuje z obecnym właścicielem i do dziś nie ma problemu z instalacją, po za tym ze trochę w czasie jazdy poszarpywała ale była to winna po stronie tych którzy ją w tedy zakładali. Mała regulacja w Migaz-s i wszystko hula bez problemów. Miałem jeszcze Opla omegę w której też był Stag na wtryskach hana, owszem były problemy, ale tylko i wyłącznie że instalacja była źle założona. Byłem w 5 warsztatach lpg polecanych z tego forum i lgp forum, nikt nie potrafił naprawić usterki a twierdzili że Stag i hany z reduktorem KME silwer gold że jest to bardzo dobry zestaw ale podkreślili że trzeba ją dobrze podłączyć i ustawić. Wiec udałem się do polecanego warsztatu przez kolegę, mała poprawka w Migaz-s i auto do dnia sprzedaży nie sprawiało problemów z instalacją gazową. Reduktor mam KME silver. Zapłaciłem za instalację 3,000 tyś. zł. Za 2,500 mogłem założyć Qboxa ale są jeszcze nie dopracowane. BRC 2,700 zł ale nie przemówił do mnie warsztat. LANDIRENZO 3,700 zł. 


makmarc napisał(a):A pisałem o tych wtryskach, bo niedługo znikną z naszego rynku
makmarc napisał(a): Jakby w przyszłości coś było nie tak, służę pomocą.





Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości