Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau III miejsce na 1/4 mili Ryki`15

GL / GJ / GH / GG / GY

Postprzez matthies » 23 mar 2015, 08:37

A to sorki, tylko na ostatnich fotach wyglądają jak niepomalowane.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez brodaM6 » 23 mar 2015, 08:59

Yoki szukaj od a-speca 2.3i 3.0 tam sa 299mm ,mps320mm i tak dumam ze szybciej cos wyczarujesz niż od GH
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez MIRAS M6 » 23 mar 2015, 11:11

Yoki napisał(a):Mirek dzięki za informację, ale jak masz w Polsce zrobione badania to obwiązuje tutejszy przegląd i respektowany w Niemczech ?

Przegląd jak najbardziej tak ale wjazd na rexach budą GG/GY do DE grozi wyjazdem na lawecie ADAC za grube $$$ o ile nie będą kazali u nich kupić zestawu stali i opony do tego żebyś mógł dalej jechać !! Trochę racji w tym jest bo na pewno ten układ hamulcowy przy tej feldze nie jest najmocniejszą stroną auta a oni są uczuleni na bezpieczeństwo !!
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez Yoki » 23 mar 2015, 11:16

Ok ale to trzeba mieć strasznego pecha aby trafić na polizei, które zna się na felgach do mazdy i jeszcze ma centymetr w oczach aby rozpoznać średnicę tarczy. Co nie zmienia faktu, że będę zmieniał hamulce z przodu na GH, tył jest taki sam
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez brodaM6 » 23 mar 2015, 13:22

Podobnie z tymi tarczami ile tam różnicy 2 cm ,panowie zejdzie na ziemie ,z bebnowymi pewnie wcale do Eu nie wpuszczają <oczko>
Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców. CMc.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 kwi 2012, 18:42
Posty: 2363 (12/26)
Skąd: Łomża
Auto: M6 2.3AT UsA-spec.07r.

Postprzez Yoki » 23 mar 2015, 20:51

Bodajże w latach 60 XX w. powstały zapisy, że należy w Europie szanować wymagania z danego kraju skąd pochodzi zarejestrowane auto.

"Zgodnie z Konwencją Wiedeńską o Ruchu Drogowym wyjeżdżając swoim autem za granicę, wystarczy zabrać do samochodu wyposażenie obowiązujące w Polsce."

Oczywiście Policja może się do wszystkiego doczepić nawet do usuniętego DPF, ale nie idźmy w skrajności
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez matthies » 23 mar 2015, 21:09

Yoki napisał(a):"Zgodnie z Konwencją Wiedeńską o Ruchu Drogowym wyjeżdżając swoim autem za granicę, wystarczy zabrać do samochodu wyposażenie obowiązujące w Polsce."

No to nie do końca tak jest, bo chyba w Niemcach trzeba mieć tyle kamizelek odblaskowych ilu pasażerów (lub ilość osób na którą auto jest zarejestrowane) bo inaczej polizaje srają żarem, a u nas takiego wymogu nie ma. Na pewno znalazł by jeszcze kilka podobnych przykładów.
Obrazek
Moderator GJ
Avatar użytkownika
Moderator
 
Od: 10 cze 2012, 18:04
Posty: 6358 (61/116)
Skąd: Toruń
Auto: M6 GY-L3 2,3l 122kW '04

Postprzez Yoki » 23 mar 2015, 21:42

Co innego przepisy co innego życie i po to są między innymi konsulaty aby pomagać nam w takich sytuacjach. W Hiszpanii musisz mieć zapasowe okulary jeżeli masz wpisane do prawa jazdy, że je nosisz, we Francji był co prawda krótkotrwale przepis o 2 jednorazowych alkomatach dla kierowcy i dla pasażera. Przyczepka to mało, dlatego jest ten przepis o wyposażeniu z danego kraju skąd pochodzi samochód. Przepis ten nie zabezpieczy nas przed otrzymaniem mandatu szczególnie jak sprechami guten tag co najwyżej ale po coś zostały one ustanowione.
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Mr_Bartek » 24 mar 2015, 01:09

RX8 to 8J, a nie 8.5J.

Moje auto nie przejdzie przeglądu w Polsce, chociaż w UK przechodzi bez problemu, a to przecież nie oznacza, że nie jest dopuszczone do ruchu w Polsce. Miałbyś zarejestrowane auto w Niemczech, mógłbyś mieć problem z ogarnięciem tego wszystkiego od strony prawnej. Auto widzę, że jest na polskich blachach więc w czym problem?

A co do homologacji:
Co za tym idzie oznaczenie E20 (oznaczenie homologacji wykonanej w Polsce) oznacza, że produkt jest jednocześnie dopuszczony do użytku w pojazdach mechanicznych we wszystkich krajach, które przyjęły porozumienie z EKG ONZ. Na dzień dzisiejszy do grona tych państw nie zaliczają się już tylko kraje Unii Europejskiej bo jest tam miedzy innymi Japonia, Australia czy Afryka Południowa, ale uwaga jeszcze nie przyjęły porozumienia Chiny. Niektóre oznaczenia: E1-Niemcy, E2- Francja, E3- Włochy, E4- Holandia, E5- Szwecja, E6- Belgia, E7 – Węgry, E8- Czechy, E9- Hiszpania, E10- Jugosławia, E11- Anglia, E12- Austria, E20- Poland, E21-Portugalia.

Źródło: http://www.was.eu/certyfikaty-i-homologacje.php
Avatar użytkownika
Koordynator Forum
Koordynator Witryny
 
Od: 7 kwi 2014, 13:44
Posty: 3181 (148/189)
Auto: Jest: Grey Fūjin '03
Było: Mazda6 Tamura '07

Postprzez Yoki » 24 mar 2015, 21:42

Mirek idziemy w skrajności niewłaściwy rozmiar opony np. 205/50/17 też jest odstępstwem od homologacji bo nie ma go w instrukcji?
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez MIRAS M6 » 24 mar 2015, 21:51

Yoki jesteśmy obaj w tym samym położeniu.17" które wziąłem od WisniaUs są właśnie z takim obuwiem i też 1 sezon będę ryzykował żeby nie brać udziału w żadnej kolizji na terenie DE z tym obuwiem bo ubezpieczalnia ma mnie wtedy w <dupa> jak Polizei wyśle im notatkę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2013, 22:10
Posty: 1361 (87/33)
Skąd: OPOLE/LEPPERSDORF
Auto: MAZDA 6 KOMBI SPORT DYNAMIC (GH) 2,2 R2AA 185KM 2009 r.
PRZEBIEG 453 000
MAZDA 6 (GG) 2.3 Pb 2002 r. AERO PAKIET przekazana dla Vasat
MAZDA 3 (BL) 1,6 Pb 2011 r. AERO PAKIET przekazana dla ASIA M6

Postprzez Yoki » 24 mar 2015, 21:55

Dochodzimy do kompromisu w Polsce jest tak samo nawet kolor ledów może spowodować nie wypłacenie odszkodowania. Parę razy byłem w DE nawet BA z wydechem robionym na zamówienie i nikt mnie nie zatrzymał z tego powodu a najcichszy też nie był. Jak ma ci się oś trafić to tak będzie :(
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Yoki » 25 mar 2015, 09:23

Ciekawe czy kolega na zimówkach robi przeglądy w DE.

Obrazek

http://www.tuningsuche.de/fahrzeug/Mazda-6-Station-Wagon-GY--354981.html
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Przemysław » 25 mar 2015, 09:52

Zastanawiam się skąd ma taki grill :| . Wiem z autopsji, że ten z pakietu aero nie pasuje...
Obrazek
Yo, mr. White!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 kwi 2012, 13:05
Posty: 994 (0/10)
Skąd: okolice Świdnika
Auto: M6 GG LF-DE '06

Postprzez Yoki » 28 mar 2015, 19:34

Polowałem, polowałem i w końcu coś upolowałem. Wszyscy mają eibachy a ja będę miał vogtlandy. Nawet jeżeli amortyzatory są do niczego to za same sprężyny i tak się opłacało. Najwyżej je zregeneruje lub kupie blisteiny na przód.
Załączniki
5216231639.jpg
5216231639_1.jpg
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez Qropatfa » 28 mar 2015, 20:39

O fajnie, czekam na montaż, foty i wrażenia :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 sty 2014, 20:08
Posty: 116 (0/1)
Skąd: RPZ
Auto: Mazda6 GG LF-DE 2006 2.0 MZR 151KM/180Nm |RX-8|A-Spec|Simota|

Postprzez makmarc » 28 mar 2015, 23:12

Widziałem już dość długo tą ofertę albo na OLX albo na Allegro, cena była śmieszna, tylko naczytałem się, że są twarde i mocniej siadają niż Eibachy, mam nadzieję, że będziesz zadowolony :) dawaj fotki od razu
makmarc
 

Postprzez Yoki » 29 mar 2015, 01:39

One są -40/-25 więc z przodu potrzebny jest inny amortyzator bo seryjny już może nie wyrabiać. Co do twardości nie znalazłem nigdzie info, że to są twarde sprężyny, wręcz ludzie płaczą, że są zbyt miękkie. Są na zmianę z eibachem na 1-2 miejscu pod względem miękkości. Zobaczymy co będzie, muszę najpierw znaleźć zaciski pod 299 mm tarcze aby 2x nie zdejmować kół. Wtedy zdam relacje.
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Postprzez wilusjdm » 29 mar 2015, 10:45

Yoki napisał(a):a ja będę miał vogtlandy

Będzie pan zadowolony!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 6 mar 2011, 13:51
Posty: 1932 (0/10)
Skąd: Olsztynek
Auto: Była:
Mazda 323F Z5
Alfa Romeo 156 SW
Jest:
Mazda 323F Sportive

Postprzez Yoki » 2 kwi 2015, 17:10

U mnie setup zimowy założony a jak tam u Was? Dziś z tego śniegu nie zdążyłem zrobić zdjęć 20 kg żelastwa, które w przyszły czwartek trafi do samochodu.
Tomek grupa rozwoju forum
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2008, 15:18
Posty: 1813 (55/50)
Skąd: Olsztyn/Szczytno/obecnie Łódź
Auto: Lexus LS400 4.0 V8 1998

Mazda6 GG LF`06 2.0 156,5KM@6676RPM 196,3Nm@4218RPM Noblessgrau

była Mazda Xedos 9 TA KL 2001 AT
była Mazda 323f 2.0 V6 BA
była Mazda 323f 1.6 BG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości

Moderator

Moderatorzy Nasze Mazdy